مرکز صادرات بادام زمینی مخصوص فرآوری 

بادام زمینی یکی از محصولات خشکبار است و جزء مغزهای پرخاصیت و خوش طعم است که هرسال مقدار زیادی در کشورمان کاشت و برداشت می شود. و به شکل کاملا ارگانیک به دست مصرف کنندگان می رسد. و طرفداران زیادی دارد. و بادام زمینی مخصوص فرآوری به علت کیفیت زیاد متقاضیان زیادی دارد.

برای خرید انواع بادام زمینی به سایت خشکبار ما مراجعه کنید و اینترنتی سفارش دهید. و همچنین برای تهیه آجیل نوروز می توانید از سایت ما خریداری کنید. و محصولی کاملا مطمئن، تازه، ارگانیک به صورت همده سفارش دهید.

مرکز صادرات بادام زمینی مخصوص فرآوری 

فواید مغز بادام زمینی برای تأمین انرژی شما

فواید مغز بادام زمینی برای تأمین انرژی شما

از آنجایی که همه ما می دانیم مغز بادام زمینی سرشار از ویتامین و دارای کالری بسیار زیادی است که برای کودکان و همچنین محصلین بسیار پیشنهاد می شود. فواید دیگر بادام زمینی طبیعت گرمی که دارد باعث درمان بیمارانی که ریشه در سرما دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

فواید دیگر بادام زمینی این است که برای درد معده بسیار مفید است و چون سرشار از کالری است برای بی اشتهایی اثر گذار می باشد‌. اگر فرزندانتان از وزن کمی برخوردار هستند و یا لاغر هستند بادام زمینی می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.نوع دیگر بادام زمینی وجود دارد به نام بادام زمینی کره گیری که مخصوص دارای کره زیادی است که با دستگاه های مخصوص کره گیری می شود و برای صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد.

بادام زمینی به دو روش خام و بو داده مصرف می شود. که هر کدام بسته به ذائقه افراد طرفداران زیادی دارد. امروزه بادام زمینی صادرات خوبی به کشورهای دیگر داشته است و بادام زمینی صادراتی باید درشت و یک دست باشد.این محصول صادراتی، از مغز پر و خوش مزه ای برخوردار است و برای انواع آجیل ها مناسب است. برای خرید انواع آجیل و بادام زمینی با ما در تماس باشید و محصولی با کیفیت و با تضمین خریداری کنید.

قیمت نهایی انواع بادام زمینی مخصوص فرآوری 

قیمت نهایی انواع بادام زمینی مخصوص فرآوری  همانطور که گفتیم این محصول به صورت ارگانیک تولید می شود و طوری که از هیچ مواد شیمیایی و سمی استفاده نمی شود. بادام زمینی روغن گیری نیز نمونه دیگر بادام زمینی است که چرب است و از روغن آن استفاده زیادی می شود. و این محصول در بسته بندی های مناسب و در وزن های مختلف طبق نیاز مشتری خریداری می شود. و همچنین از این محصول در بستنی فروشی ها، کافی شاپ ها و شیرینی فروشی ها برای تزیین استفاده می کنند.

بادام زمینی ها به صورت سالم و خالص به دست مصرف کنندگان می رسد و هیچ گونه خرابی و مواد اضافی ندارد. برای خرید با قیمت استثنایی و کیفیت عالی به صفحه وب سایت ما مراجعه کنید. و به صورت عمده و کلی سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما