مرکز خرید بادام زمینی خام اعلا

مرکز خرید بادام زمینی اعلا در این راستا به صورت اینترنتی و حضوری در حال فعالیت است. خرید عمده بادام زمینی با قیمت مناسب از این مجموعه انجام می شود. بادام زمینی مصرف آن در طول روز به سلامتی بدن شما کمک بسیار زیادی می کند، ویتامین ها و مواد مغذی موجود در این خشکبار بسیار زیاد می باشد که هر کدام از آن ها بخشی از سلامتی بدن را تامین می نمایند.

مرکز خرید <a href=

بادام زمینی خام اعلا” class=”img-responsive aligncenter”>

فواید بادام زمینی برای بدن

فواید بادام زمینی برای بدن

بادام زمینی بسیار مقوی و پر خاصیت می باشد. و منبع خوبی از ویتامین E, اسید فولیک، منگنز، فیبر و فسفر می باشد. خطر بیماری های قلبی، کنترل وزن، تثبیت قند خون، افزایش متابولیک در بدن انسان و… کمک بالایی می کند. همچنین برای درمان بیماری های قلبی و عروقی، بیماری آلزایمر و سرطان مفید است. بادام زمینی بدون کربوهیدرات ها می باشد و برای درمان چاقی مفید بوده و به درمان یائسگی و افسردگی در زنان کمک شایانی می کند. برخی دیگر از خواص آن عبارتند

  • سرشار از آنتی اکسیدان بوده و با کلاژن سازی پوست از پیری پوست جلوگیری کرده و باعث زیبایی پوست می شود.
  • منبع خوبی از کلسیم و آهن است و برلی درمان پوکی استخوان ها مفید است و به تقویت و استحکام استخوان ها کمک بالایی می کند.
  • به درمان افسردگی کمک می کند. تریپتفون موجود در بادام زمینی ترشح مواد شیمیایی را افزایش داده و باعث مبارزه با افسردگی می شود.
  • حاوی مقادیر زیادی ویتامین B بوده و به سلامت اعصاب کمک بالایی می کند. همچنین سرشار از نیاسین بوده و از آلزایمر پیشگیری می کند.
  • پلی فنولیک و اسید کوماریک موجود در بادام زمینی از سرطان معده پیشگیری کرده و باعث تقویت قوای عمومی بدن می شود.

صادرات بادام زمینی اعلا ایرانی

صادرات <a href=بادام زمینی اعلا ایرانی” class=”img-responsive aligncenter”> صادرات بادام زمینی اعلا با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده از جمله مسائلی است که مورد توجه تجار قرار می گیرد. امروز بسیاری از فروشندگان خشکبار در تلاش هستند که صادرات بادام زمینی مرغوب را نه تنها به کشور های عربی بلکه به سراسر جهان صادر نمایند.

مجموعه ما قادر است این محصول را به کشور های مختلف اروپایی و آسیایی صادر کند. صادرات بادام زمینی به اروپا جز برنامه های ما در این مجموعه می باشد و ما می توانیم صادرات بادام زمینی را به اروپا با بهترین کیفیت انجام دهیم. همچنین صادرات این محصول به روسیه موجب افزایش رقایت ایران در اقتصاد جهانی و تجارت بین المللی می شود.

صادرات بادام زمینی خام اعلا دارای حساسیت بالایی می باشد و نیازمند دانش، برنامه ریزی و تجربه می باشد. ما به عنوان فروشنده عمده بادام زمینی در تلاش هستیم که بهترین ، مرغوبترین و با کیفیت ترین بادام زمینی را با قیمت مناسب به روسیه و کشورهای دیگر مانند اروپا و امریکای جنوبی و… صادر نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما