قیمت عمده بادام زمینی آجیلی

بادام زمینی آجیلی یکی از بهترین و محبوب ترین خوراکی های دنیا می باشد و به علت طعم عالی خود، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از این محصول در عید ها، به عنوان آجیل استفاده می کنند. بادام زمینی همانند گردو از ارزش غذایی بالایی بهره مند است و همواره فروش و عرضه این محصول در سراسر کشور به عمل می رسد.

<a href=

قیمت عمده بادام زمینی آجیلی” class=”img-responsive aligncenter”>

آشنایی با انواع بادام زمینی نمکی

آشنایی با انواع بادام زمینی نمکی

بادام زمینی انواع مختلفی دارد و در بسته بندی های متفاوت شده می شود. در ادامه با انواع بادام زمینی آشنا خواهیم شد. این محصول به طور کلی دو نوع خارجی و ایرانی را شامل می باشد؛ اما اگر بخواهیم انواع بادام زمینی را نام ببریم، می‌توانیم موارد زیر را گویا باشیم:

  • بادام زمینی نمکی
  • غلاف دار
  • آستانه
  • چینی
  • پوست‌کنده

بادام زمینی نمکی: این محصول همانطور که از نامش پیدا است، دارای طعمی شور می باشد؛ چرا که در تهیه آن از نمک استفاده شده است. این بادام رنگی سفید دارد و طعمی خوش و محبوب را شامل می باشد. بادام زمینی نمکی املاح و ترکیبات متفاوتی دارد و مصرف آن باعث حفظ سلامت می شود.

بادام زمینی غلاف دار: بادم زمینی است که پوستی ضخیم دارد و در هر کدام از آن، دو دانه بادام زمینی قرار دارد. این نوع بادام زمینی دارای طعمی شور و خوش است که همین امر موجب‌ محبوبیت آن شده است.

بادام زمینی آستانه: این بادام زمینی اندازه متوسط و پوستی نازک را شامل است و در خود ایران کشت می شود. اسن محصول بسیار خوشمزه است و برای مصرف باید پوستش را جدا نمود تا تلخی آن از بین رود.

بادام زمینی چینی: بادام زمینی درشت است و مزه تلخی دارد که می توان برای کم کردن مزه تلخ آن، پوستش را جدا کرد. برای مصرف این نوع بادام، تولید کنندگان آن بادام زمینی چینی را در طعم های مختلف تولید می کنند.

بادام زمینی پوست کنده: این محصول بر خلاف دیگر بادام زمینی ها پوست ندارد و رنگ آن سفید مایل به کرمی است و در صنایع مختلف استفاده می شود؛ همچنین از این محصول به عنوان آجیل ارزان قیمت در مواقع مختلف استفاده می شود.

مرکز صادرکننده انواع بادام زمینی آجیلی

مرکز صادرکننده انواع بادام زمینی آجیلی بادام زمینی ریز یکی از محبوب ترین انواع بادام‌زمینی می باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. مرکز صادرات این محصول، بادام زمینی را به علت طعم‌ خوب و قیمت مناسب، علاوه بر بازار های داخلی، به بازار های خارجی هم صادر می کند.

فروش این بادام به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می گیرد که فروش حضوری آن‌ از طریق فروشگاه های شهرتان انجام می شود که شما می توانید با مراجعه به آنها، بادام زمینی را به راحتی خریداری کنید؛ همچنین فروش غیر حضوری از طریق سایت های معتبر انجام می شود و می توانید این محصول را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما