قیمت بادام زمینی تند فلفلی

بادام زمینی تند بسیار خوشمزه و خوش طعم است و دارای مواد با ارزشی است که می‌تواند، نیازهای بدن را تأمین کند، از این رو خریداران زیادی آن را در سبد خرید خود قرار داده اند، قیمت بادام زمینی از جمله، تند فلفلی به صورت عمده برای خریداران بسیار مقرون به صرفه خواهد بو د و مانند قیمت اولیه برای افراد در نظر می‌گیرند.

قیمت بادام زمینی تند فلفلی

فواید بادام زمینی برای استخوان ها

فواید بادام زمینی برای استخوان ها

امروزه انواع بادام ها را که شما در بازار مشاهده می‌کنید، از نظر شکل ظاهری و خواص با هم متفاوت هستند و طرفداران خاصی را به خود اختصاص می‌دهند، در این قسمت قصد داریم، در رابطه با بادام زمینی که یکی از این نمونه ها می باشد، صحبت کنیم، نمونه از محصولات گیاهی می باشد که برای بدن خواص فوق‌العاده‌ای دارد و افرادی که آن را در برنامه غذایی خود قرار داده اند، توانسته اند، به سلامتی استخوان‌های خود کمک کنند، خواصی نمونه برای استخوان‌ها این گونه است که:

  • این نمونه طی تحقیقاتی که برای آن انجام شده است، دارای مواد مفیدی است و انواع ویتامین ها و مواد معدنی در نمونه به وفور یافت می‌شود، یکی از این نمونه ها کلسیم است که در بادام زمینی وجود دارد و می‌تواند به خوبی تامین کننده نیاز بدن باشد و به سلامتی دندان‌ها و استخوان‌ها کمک کند و افرادی که آن را مورد استفاده قرار می‌دهند می‌توانند از بیماری های استخوانی، مفاصلی و … راه یابند.
  • نمونه آهن فراوان دارد، آهن یکی از گزینه‌هایی است که در استخوان‌ها به دلیل این که اکسیژن‌رسانی می کند، می‌تواند نقش داشته باشد و باعث سالم ماندن استخوان ها شود.

قابل ذکر است، به این نکته اشاره کنیم که نمونه دارای ویتامین ها و مواد معدنی مفید دیگری نیز می باشد که برای سلامتی استخوان ها مهم هستند.

بازار خرید بادام زمینی تند بسته بندی

بازار <a href=خرید بادام زمینی تند بسته بندی” class=”img-responsive aligncenter”> در بازار خرید شما می توانید، بادام زمینی تند را به صورت بسته بندی شده مشاهده کنید که بهداشت و استانداردها برای آن ها رعایت شده است و طعم فوق العاده ای دارد و خریداران نمونه را به صورت عمده تهیه می‌کنند و قیمت مناسب برای آن پرداخت می نمایند.
در خرید بادام زمینی تند، اطلاعاتی را که بر روی بسته بندی قرار داده شده است، مورد مطالعه قرار داده تا از ناربخ تولید و مصرف آن مطلع شده و سپس آن را خریداری کنید، بادام زمینی تند بسته بندی شده به صورت مستقیم نیز به خریداران ارائه می گردد تا آنها را بی واسطه خریداری کنند و کیفیت خوب نمونه را همراه با قیمت مناسب تجربه نمایند.
در این مراکز افرادی حضور دارند که پاسخگو به سوالات شما می باشند و شما می‌توانید با مطرح کردن سوالات خود پاسخ آنها را دریافت کنید و سپس انتخاب خود را انجام دهید.

54

  1. من عاشق بادام‌زمینی تند فلفلی هستم‌ و می خواهم از سایت شما این محصول را سفارش دهم بعد از خرید چنده روزه به دستم می رسد؟

    • سلام جناب یوسفی بزرگوار
      جهت پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  2. باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما بادام زمینی تند خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  3. با سلام، دخترم عاشق بادام زمینی تند بسته بندی شده هست، از بس اون گرفته منم علاقه مند شدم

  4. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار مخاطب قرار می دهید، همچنین تشکر ویژه بابت محصول بادام زمینی تند باکیفیت، خوش طعم و خوش مزه، پر خاصیت و ارگانیک و سرشار از مواد مقوی و ویتامین که با حذف واسطه ها با قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده می رسانید. فقط درباره قیمت محصول و نحوه سفارش توضیحاتی بفرمایید. باتشکر مجدد از مجموعه خوب مهر بادام برای مشتری مداری

  5. سلام دوست گرامی برند شما در امور صادراتی دارای چه قدمتی هست و اینکه بزرگترین بار ارسالی شما چه مقدار بوده است؟

    • سلام وقتتون بخیر
      جهت پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  6. سلام با این قیمتی که به من گفتن برای بادام زمینی تند فلفلی واقعا صرفه اقتصادی به این هستش که از این سایت سفارش بدین همین که دست دلالان کوتاه شده خیلی رو قیمت تاثیر گذاشته

  7. با سلام وقت بخیر خدمت شما مجموعه مهر بادام
    میخواستم بپرسم برای سفارش بادام زمینی فلفلی حداقل سفارش تون چقدر هستش در این خصوص با من تماس بگیرید

  8. با سلام و وقت بخیر. بادام زمینی منبع بسیار عالی از پروتئین نیز هست. همچنین شامل بیوتین ،نیاسین ،فولات ، منگنز، ویتامین ایی ،تیامین ، فسفر و منیزیم همه اینها برای بدن و ذهن سالم بسیار مهم هستند.

  9. سلاام وقت بخیر من از سایت شما بادوم زمینی خریداری کردم طعم و کیفیت فوقلاده ای داشت و با توجه به قیمت کمش اصلا فک نمیکردم همچین کیفیتی داشته باشه خیلی سریعم به دستم رسید ممنون از مدیریت خوبتون

  10. عرض ادب و احترام دارم خدمت عزیزان و زحمتکشان و همینطور کادر فروش و مشاوره برند مهر بادام بند مشتری ثابت محصولات شما هستم و بادام های تند و شور بسیار خوشمزه ای همیشه برای من ارسال شده و خواستم رضایت مرا در خرید از شما اعلام کنم. خواستم بپرسم که آیا شما بادام شیرین هم دارید؟

    • سلام وقت بخیر
      جهت پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  11. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه مهر بادام و بابت توزیع و پخش بادام زمینی تند فلفلی با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم. بادام زمینی فلفلی یکی از پر طرفدار ترین محصولات غذایی و خوشمزه ترین آنهاست اگر قصد خرید این محصول را دارید حتما نوع فلفلی آن را امتحان کنید و برای تهیه ارزانتر این محصول از سایت این مجموعه دیدن کنید

  12. من از سایت شما به صورت عمده خریداری کردم، بادام ها نه ریز بودن و نه درست اندازه متسوط و طعم بینظیر ی داشتند توصیه میکنم خرید کنید

    • سلام وقت بخیر
      برای سفارش محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

    • سلام خانم ارجمند عزیز
      برای اطلاع از ظعم دلخواه شما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  13. سلام وقت بخیر بادام زمینی تند بسیار خوشمزه و خوش طعم هست قیمت خیلی مناسبی هم داره ارسال به اندیمشک هم دارید؟

    • سلام خانم حسینی عزیز
      در خصوص پپاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  14. من قبلا ازیک سایتی. که خوب نیست اینجا اسمش رو بیارم همیشه خرید میکردم و به صورت اتفاقی اینجارو معرفی کردن.و با اولین خرید واقعا تفاوت رو فهمیدم .
    بادام زمینی فلفلی بدون پوست در اینجا علاوه بر اینکه فلفلیه یکمم نمک داره و این خیلی خوبه واقعا در حالیکه جاهای دیگه اینقدر تنده که نمیشه خورد .
    خیلی طعمش متعادل و لذیذه و من واقعا طرفدارشم و ارزش غذایی خیلی بالایی داره و همیشه در عید برای آجیل همه خانوار ها میخرن .
    من به عنوان میان وعده استفاده میکنم به دلیل اینکه از لخته شدن خون و سکته قلبی جلوگیری میکند .

  15. سلام وعرض ادب، بادام زمینی تند بسیار خوشمزه و خوش طعم است طعم فوق العاده ای دارد وبرای کسانی که تندی دوست دارند بینظیره.

    • سلان خانم سر افراز عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  16. سلام ببخشید، شما بادام زمینی فلفلی رو هم می فروشید؟ به خاطر این که عکسش رو گذاشتید برام سوال ایجاد شد.
    واقعا بادام زمینی های خوش طعمی داره.

    • سلام وقت بخیر
      بادوم زمینی ها با توجه به همه نوع ذائقه ای اماده ارسال به مشتریان عزیز هستش برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  17. سلام. خســــته نباشین. تاحالا بادام زمینی تند وفلفلی رو امتحان نکــــرده بودم. تا اینکه ازشما خریــــــداری کردم. واقعا خوشمزه بود.

  18. سلام و عرض ادب و احترام خدمت عوامل فروش مجموعه
    من این محصول رو از طریق سایت سفارش دادم
    قیمت و کیفیت محصول بسیار عالی بود
    بسته بندی هم بسیار بهداشتی و خوب بود
    ممنون بابت محصول خوبتون
    به دوستان هم پیشنهاد میکنم حتماً از این سایت دیدن کنند
    با تشکر فراوان
    موفق باشید.

  19. سلام و عرض ادب خدمت مجموعه مهر
    وقتتون بخیر
    خسته نباشید
    من از محصولات شما استفاده کردم
    بسیار راضی بودم و طعم بادوم هارو خیلی دوست داشتم
    ممنون بابت محصول عالیتون
    موفق باشید

  20. سلام و خدا قوت
    این بادام زمینی های تند خیلی خوب هستن حتما امتحان کنید طرفدارش میشید

  21. سلام خسته نباشید
    میزان کالری موجود در بادام زمینی چقدر است؟ در این باره هم مطلب بزارید ممنون

  22. سلام وقت بخیر
    بادام زمینی فلفلی طبع گرمی داره درسته؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام آقای جهانشاهی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند.

  23. سلام و عرض ادب به مدیر مجموعه مهر بادام خیلی تشکر میکنم از مجموعه ی شما بابت محصولات باکیفیت

  24. سلام و درود
    وقت شما بخیر باشه
    من بادوم های فلفلی رو خیلی دوست دارم. مزه ی خیلی خوبی داره.

  25. سلام بسته های منم رسید دست شما درد نکنه بادامها خیلی ترد و خوشمزه بودند بسته بندی تون هم خیلی سالم و بهداشتی بود این چندمین باره ازتون سفارش دادم مثل همیشه راضیم.خدا به کسب و کارتون برکت بده.

  26. سلام شب خوب
    داخل هر بسته بندی حدودا چقدر بادام زمینی تند هست؟ کیلویی هم میتونیم بخریم؟

    • سلام خانم زارع مهرابادی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  27. سلام و وقت بخیر. مراکز حضوری هم برای خرید دارین یا فروشتون فقط اینترنتی هستش؟

  28. سلام
    از مزه بادام زمینی های تند شما خوشم آمد،به دوستانم پیشنهاد خرید از سایت شما را دادم،خسته نباشید

  29. سلام خسته نباشید
    بادام زمینی تند فقط ب صورت بسته بندی یا فله ای هم میفروشین؟؟
    ارسال همه روزه دارین؟

  30. باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما بادام زمینی فلفلی خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  31. سلام . برای بچم میخوام میره مدرسه بتونه استفده کنه. تندیه بادام زمینی ها چه حد هستش زیاد یا کم؟

  32. با سلام وقت بخیر خدمت شما مجموعه مهر بادام
    شما فقط در طعم تند و فلفلی اش به فروش می رسانید و اگر خیر در چه طعم هایی بادام زمینی تولید می کنید و ارسال می کنید؟

  33. بچه هام خیلی از مزه بادام زمینی های تند تون خوششون اومده از این به بعد من مشتری ثابتتون هستم امیدوارم همچنان کیفیت محصولاتتون عالی باشه

  34. مصرف بادام زمینی تولید اکسید نیتریک در بدن را افزایش می دهد.قیمت بادام زمینی تند فلفلی کیلویی چنده؟اگر سفارشی که از شرکت شما داشتیم رو لغو کنیم مبلغ برداخت شده برای سفارش حداکثر تا چند روز به حساب ما واریز میشه؟

  35. زنانی که کره بادام زمینی را در رژیم غذایی خود حداقل دو باردر هفته دارند، ریسک کمتری در چاقی دارند. لطفا در مورد فواید بادام زمینی برای استخوان ها هم اطلاعاتی قرار دهید با تشکر.

  36. عرص ادب واحترام، بادام زمینی تند بسیار خوشمزه و خوش طعم است و دارای مواد با ارزشی است که می‌تواند، نیازهای بدن را تأمین کند،نمونه از محصولات گیاهی می باشد که برای بدن خواص فوق‌العاده‌ای دارد و افرادی که آن را در برنامه غذایی خود قرار داده اند، توانسته اند، به سلامتی استخوان‌های خود کمک کنند، خواصی نمونه برای استخوان‌ها این گونه است.

  37. سلام و عرض ادب و احترام
    ممنونم از سایت خوبتون .برای مغازه خرید عمده میخواستم انجام بدم .لطف میکنی راهنماییم کنید .موفق و موید باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما