صادرات مستقیم بادام زمینی فله شمال

در برخی نقاط سرسبز شمالی کشور خاک به گونه ای است تا کشاورزان کار اصلی خود را کاشت و برداشت انواع بادام قرار دهند که یک نوع آن بادام زمینی می باشد. به دلیل آن که این بادام از ارزش و خواص بالایی برخوردار است و بسیار با کیفیت می باشد، به صورت بادام زمینی فله نیز عرضه می شود. به همین خاطر، برخی از کشورها که شرایط مناسب برای کاشت این نوع بادام را ندارند، خواهان صادرات مستقیم بادام زمینی فله شمال به کشور خود هستند.

صادرات مستقیم بادام زمینی فله شمال

عوامل موثر در کیفیت بادام زمینی

عوامل موثر در کیفیت بادام زمینی

در صورتی که قصد خرید فله بادام زمینی را دارید. آیا از عوامل موثر در کیفیت بادام زمینی اطلاعی دارید؟ این اطلاعات را از افرادی که در زمینه کشاورزی تجربه دارند، می توانید پرس و جو نمایید و یا همراه ما باشید تا در مورد این موضوع توضیح مختصری به شما ارائه دهیم.

  1. در ابتدا به این نکته باید اشاره کرد که یکی از مهمترین عوامل، خاک و کود ارگانیک می باشد. در صورتی که کاشت این نوع بادام به صورت ارگانیک صورت گیرد در بادام زمینی فله، کیفیت نقش مهمی را ایفاء می کند.
  2. یکی دیگر از عوامل موثر در کیفیت این نوع بادام، حجم آب و دفعاتی هست که زمین مورد آبیاری باید قرار گیرد، علاوه بر آن که در فصل مشخصی مورد کاشت و برداشت قرار می گیرد. • به طور مرتب سم پاشی بر روی زمین انجام شود تا هیچ گونه آفاتی به این گیاه وارد نشود، علاوه بر آن که میزان نور نقش موثری دارد.
  3. در پایان باید گفت: برداشت محصول، با دقت کافی باید صورت گیرد تا بادام زمینی غلاف دار شکسته و یا له نشود.

خرید فله بادام زمینی غلاف دار

خرید فله بادام زمینی غلاف دار در تولید بادام زمینی غلاف دار، کشاورزان بسیاری تلاش می کنند تا به صورت ارگانیک، تازه و مرغوب ترین بادام را تولید کنند. در این بین افرادی هستند تا به صورت عمده و بی واسطه محصول را از کشاورز خریداری و با قیمتی مناسب و ارزان تر در بازار پخش نمایند.

در صورت خرید فله بادام زمینی غلاف دار از این افراد، در تازه و ارگانیک بودن بادام به شما اطمینان داده می شود، علاوه بر آن که دست دلالان و سودجویان را نیز کوتاه خواهید کرد. به دلیل آن که تولید بادام زمینی فله، در کشور به وفور صورت می گیرد و کشور، مقام اول صادرات را نیز دارا می باشد.

در بازار، با قیمت های گوناگونی به فروش می رسد. این قیمت ها را وزارت کشاورزی بر اساس کیفیت، نوع کاشت، نوع بادام، اندازه و بسیاری دیگر از امور تعیین و سپس جهت فروش روانه بازار می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما