خرید بادام زمینی ارگانیک شور فله

بادام زمین از جمله بهترین نوع آجیل می باشد که قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارد و همچنین تمامی اقشار جامعه می‌توانند به راحتی از آن استفاده نمایند از آنجایی که بادام زمینی تم بسیار مطلوبی دارد و همچنین خواص دارویی و درمانی بسیار بالایی دارد بنابراین امروزه خرید بادام زمینی شور فله مورد استقبال قرار گرفته و شما می توانید این محصولات را به صورت مستقیم از فروشنده بادام زمینی شور خریداری کنید.

تمامی بادام های زمینی تولید شده در این مجموعه به روش طبیعی و ارگانیک می باشد بنابراین طعم بسیار عالی و مطلوبی نیز دارد.

خرید بادام زمینی ارگانیک شور فله

تاثیرات مصرف بادام زمینی برای کودکان

تاثیرات مصرف بادام زمینی برای کودکان

بادام زمینی منبع بسیار خوبی از انواع مواد مغذی می باشد و همچنین جزء پرطرفدارترین نوع آجیل شناخته شده در سراسر دنیا می باشد از جمله تاثیرات مصرف بادام زمینی برای کودکان می‌توان به افزایش آهن در کودکان اشاره نمود.

بادام زمینی منبع بسیار خوبی از آهن می باشد و پزشکان نیز مصرف آن را برای مادران باردار و همچنین کودکان توصیه نموده اند کمبود آهن در بدن افراد به خصوص کودکان باعث ابتلا به بیماریهای ثانویه از جمله ریزش مو و همچنین لاغری شدید می‌شود بنابراین شما می‌توانید برای تامین آهن بدن خود از بادام زمینی در طرح های مختلف استفاده نمایید.

کودکان ساعت بسیار طولانی در حال بازی می باشند و همچنین جنب و جوش فراوانی دارند یکی از بهترین روش ها برای تامین نیاز انرژی بدن کودکان استفاده از بادام زمینی می باشد که باعث جلوگیری از خستگی ها و بیحالی های روزمره کودکان نیز می‌شود.

همچنین مصرف بادام زمینی باعث افزایش اشتهای کودکان و تامین نیاز انواع ویتامین های مختلف از جمله ویتامین k ویتامین c ویتامین e در بدن می شود و همچنین باعث تقویت سیستم دفاعی بدن و پیشگیری از بیماری‌های مختلف در کودکان نیز می‌شود.

پروتئین از جمله محصولات بسیار مهم و مغذی در رشد کودکان می باشد که اومده در انواع گوشت های قرمز و ماهی به وفور یافت می‌شود اما کودکان به دلیل داشتن بوی ظهر تمایل زیادی برای مصرف گوشت قرمز ندارد شما می توانید در برنامه غذایی کودکان خود از بادام زمینی استفاده کنید که باعث افزایش میزان پروتئین بدنشان می شود.

فروشنده بهترین بادام زمینی شور فله

فروشنده بهترین <a href=بادام زمینی شور فله” class=”img-responsive aligncenter”> در چندین سال اخیر در بازار داخلی و خارجی ما به عنوان بزرگترین و معتبر ترین فروشنده بادام زمینی شور فله شناخته‌شده‌ایم علت تأثیر قیمت بسیار مناسب این مجموعه می باشد ما مستقیماً پس از تولید انواع بادام زمینی ارگانیک فله آنها را برای مشتریان ارسال می کنید و شما می توانید با اطمینان کافی از طبیعی بودن و همچنین با داشتن قیمت بسیار مناسب و ارزان این محصولات را سفارش بدهید.

184

  1. سلام وقت بخیر ،مطالب ومحصولات شما روزهایت دیدم مفید وجامع بود فقط یه سوال به صورت بسته بندی شده هم ارائه میدهید؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند.

    • سلام وقت بخیر
      برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما در خصوص پاسخ سوالاتتان لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  2. سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون رو دیدم بسیار مفید بود واقعا به نظرم بادام زمینی جزئ مغذی ترین مغزیجات به شمار می آید و مصرف آن بی نهایت پرفایده است من قبل از سفارش و خرید یک سوال از شما داشتم اینکه آیا بادام زمینی هایتان به صورت پوست کنده هم عرضه می شوند

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  3. بادام زمینی مخصوصا تو شب های سرد زمستان بسیار لذیذ می باشد.
    خودم این بادام ها رو آسیاب میکنم
    پودر آن را تو نوشیدنی ها میریزم یه معجون بسیار قوی می شود.
    حتما امتحان کنید از طعم و مزه ش نگم براتون
    ممنون از سایت خوبتون

  4. خسته نباشید و خداقوت
    تشکر میکنم از مجموعه مهربادام برای تولید و عرضه بادارم زمینی شور ارگانیک با کیفیت و تازه و ارگانیک
    خرید این محصول رو پیشنهاد میکنم
    لطفا قیمت رو هم درج کنید

    • سلام جناب آقای حامدی عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

      • لطفاً بفرمایید برای معرفی مجموعه خودتان کمپانی پروفایلتان را برای شرکت ما ارسال کنید

  5. سلام و عرض ادب. خسته نباشید. اطلاعات موجود در سایت در مورد بادام زمینی ارگانیک شور فله رو مطالعه کردم. بادام زمینی باعث افزایش اشتهای کودکان و تامین نیاز انواع ویتامین های مختلف میشه و همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری‌های مختلف در کودکان کمک میکنه . عکس های موجود در سایت بادام زمینی داخل غلاف و خام رو نشون می‌ده، اگر امکانش هست نمونه های بادام زمینی شور فله ای که شرکتتون عرضه میکنه رو در سایت قرار بدین لطفا. با تشکر از شما.

    • سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده و پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  6. با سلام و وقت بخیر. فراوانی آهن و کلسیم موجود در بادام زمینی مهم ترین عوامل انتقال اکسیژن به خون و بهبود استخوان های سالم و قوی است. آن ها تقویت کننده های انرژی با مقادیر زیادی از ویتامین ها، مواد معدنی هستند. سرطان روده تا ۵۸ درصد در زنان و ۲۷ % در مردان با مصرف بادام زمینی کاهش میابد. این آجیل خوشمزه موجب گشاد شدن رگ های بدن و تسهیل جریان خون می شود و از لخته شدن خون و سکته مغزی جلوگیری می کند. با تشکر از مجموعه مهر بادام

  7. سلام. وقت بخیر. مطالبتان در خصوص بادام زمینی بسیار عالی بود فقط سوالی که برایم پیش آمده در ایران بهترین بادام زمینی متعلق به مناطق آستانه اشرفیه میباشد. میخواستم بادام زمینه شور فله مربوط به کدام منطقه میباشد. ممنون

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند.

  8. از جمله تاثیرات مصرف بادام زمینی برای کودکان می‌توان به افزایش آهن در کودکان اشاره نمود که بسیار مهم و ضروری است.

  9. سلام بادام زمینی خواص زیادی داره و سرشار از ویتامین هاست این سایت هم محصول بادام خوبی ارایه میده

  10. سلام…بادوم زمینی تو منطقه ی ماهم کشت میشه و من موقعی که ساکن شهر خودمون بودم تو فصل برداشت این محصول بصورت فله ایی خریداری میکردم…اما با نقل مکان از شهرمون ۲ سالی بود که اصلا از رژیم غذاییم حذف شده بود تا اینکه با سایت شما اشنا شدم…الان مدتی هست که مشتریتونم و راضیم هم کیفیت هم تازگی محصول دمتون گرم…

  11. سلام.بادام زمینی سرشار از آهن برای همه گروه سنی عالی و ضروری است حتما خریداری کنید و از مزه بی‌نظیر و درجه یک لذت ببرید تا تجربه ایی دلنشین مثل من داشته باشید و به دیگران این سایت و این مجموعه پیشنهاد بدین سپاسگذارم

  12. سلام وقت بخیر.بادام زمینی علاوه بر خواص دارویی که دارد دارای مقادیر زیادی آهن هست و برای کودکان در حال جنب و جوش‌ و همچنین زنان باردار بسیار مفید هست

  13. ارادت
    ممنون از توضیحاتتون که میشه از بادام زمینی ارگانیک فله ای سفارش داد مطمعنم که هر کس سفارش بده راضی میشه چون بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه میشه

  14. با عرض سلام بادام زمینی های این سایت بسیار خوشمزه هستند و کیفیت بالایی دارند همچنین نسبت به سایر فروشگاه ها قیمت مناسبی دارن پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید

  15. همانطور که همه آگاهی داریم‌بادام زمینی یکی از تنقلات خوب و پر خاصیت است به همین دلیل فروش بالایی را به صورت اینترنتی دارد و مشتریان فراوانی را جذب کرده است.

  16. اطلاعات جالبی بود
    نمیدونستم که بادام زمینی باعث تقویت سیستم دفاعی بدن میشه
    سپاس از اطلاع رسانی شما

  17. سلام و وقت بخیر … متنوع سازی محصول می تونه سهم بازار رو افزایش بده و باعث کاهش قیمت بشه … شما در این زمینه بسیار خوب عمل کردید …امیدوارم به همین روند ادامه بدید…

  18. سلام. وقتتون بخیر. من بادام زمینی رو خیلی دوست دارم و همیشه میخرم. این سری غیر حضوری از این سایت خریدم. خدا روشکر خرید خیلی خوبی بود و از این به بعد خیلی راحت تر خرید میکنم.

  19. بادام زمینی کلا خوراکی خوشمزه و پرطرفداری هست، بادام زمینی های این سایتم که واقعا تازه وعالیه
    پیشنهاد میکنم یه بار امتحان کنید و ازشون خرید کنید

  20. سلام خسته نباشید
    بسته بندی های فندق شور فله در چه مقدار هست؟ بسته بندی های یک کیلویی است؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند.

  21. سلام وقت شما بخیر
    از آن جایی ک بادام خیلی خوشمزست و سرشار از ویتامین می باشد توصیه میکنم از همه دوستان حتما از بادام استفاده کنند

  22. سلام …
    در مورد این محصول تاکنون و با این جزییات اطلاعاتی دریافت نکرده بودم … امیدوارم با همین روند ادامه بدید.

  23. با مقاله ی شما حتما برای پسرم تهیه میکنم نمیدونستم انقدر خاصیت داره. ممنون از مطالب به روز شما.

  24. بادام زمین از جمله بهترین نوع آجیل می باشد که قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارد و همچنین تمامی اقشار جامعه می‌توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

  25. سلام من مدت ها قبل سایت خوبتون رو دیدم و برای تولید کره بادام زمینی از این سایت خرید کردم و واقعا راضیم ممنونم

  26. با سلام خسته نباشید ممنونم از مجموعه مهر بادام.مصرف بادام زمینی باعث افزایش اشتهای کودکان و تامین نیاز انواع ویتامین های مختلف از جمله ویتامین k ویتامین c ویتامین e در بدن می شود و همچنین باعث تقویت سیستم دفاعی بدن و پیشگیری از بیماری‌های مختلف در کودکان نیز می‌شود.

  27. با سلام وخسته نباشید از شما خرید که کنم کی محصول به دستم میرسد؟کالا سمپل هم دارید؟قیمت؟

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده و پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  28. به نام خدا.سلام وخسته نباشید از شما خرید که کنم کی محصول به دستم میرسد؟کالا سمپل هم دارید؟قیمت؟

    • سلام خانم غروی وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده و پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  29. بادام زمینی از پوست مراقبت می کند حاوی آنتی اکسیدان قوی است و پوست را جوان و شفاف می کند

  30. بادام زمینی دارای فیبر بالا است استفاده بادام زمینی و کره ی بادام زمینی در رژیم غذایی روزانه بسیار مفید است

  31. کمبود آهن در بدن افراد به خصوص کودکان باعث ابتلا به بیماریهای ثانویه از جمله ریزش مو و همچنین لاغری شدید می‌شود بنابراین شما می‌توانید برای تامین آهن بدن خود از بادام زمینی استفاده کنید.ممنون از سایت خوبتون

  32. سلام به مجموعه مهر بادام شما فقط همین نوع بادام زمینی رو فعلا موجود دارید؟بادام خاکی یا اون بادام هایی که تو بازار براق رنگ هستند؟

    • سلام وقتتون بخیر
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  33. با سلام
    بادام زمینی منبع بسیار خوبی از انواع مواد مغذی می باشد و همچنین جزء پرطرفدارترین نوع آجیل شناخته شده در سراسر دنیا می باشد از جمله تاثیرات مصرف بادام زمینی برای کودکان می‌توان به افزایش آهن در کودکان اشاره نمود.

  34. باسلام ودرود
    بادام زمینی ازجمله بهترین نوع آجیل میباشد که قیمت بسیارمناسب وارزانی داردوهمچنین تمامی اقشار جامعه میتوانندبه راحتی از آن استفاده نمایند

  35. سلام وقت تان بخیر و خوشی
    بادام زمینی شور با پوسته از لحاظ خوشمزگی و تازگی خیلی بهتر از بادام زمینی بدون پوسته است، به خصوص اگه این بادام های بو داده هم باشند که طعم و مزه بی نظیری دارد. در این مجموعه، خرید بادام زمینی به صرفه تر و تمیز تر و با کیفیت تر از فروشگاه های دیگر است و پیشنهاد میکنم برای یک بار هم که شده امتحان کنید.?

  36. سلام خسته نباشید. بادام زمینی شور یکی از محبوب ترین آجیل هاس. من با معرفی دوستانم با سایت و مجموعه ی پر تلاش شما آشنا شدم که بسیار خرسندم. قیمت مناسب و کیفیت بالای کار شما باعث شده است که یکی از مشتریان ثابت شما شوم. تازگی بادام زمینی های شورتان بی نظیر است. ارسال محصولاتتان با سرعت انجام می‌گیرد که برای شغل من حائز اهمیت است. من از شما برای مغازه خوار و بار فروشیم، خرید می کنم. رزق و روزی فراوان برایتان آرزومندم.

  37. سلام بادام زمینی را باید در برنامه ی غذایی خود داشته باشیم دارای ویتامین e است و برای سلامتی بسیار مفید است

  38. سلام و خسته نباشید خدمت شما.بادام زمینی یکی از طرد ترین و بامزه ترین اجیل هاییست که اکثریت مردم انرا را دوست
    داشته و از ان استفاده می کنند.بادام زمینی شور فله همینطور برای کودکان در حال شد ،بسیار مفید می باشد.خرید این محصول بصورت بی واسطه و عمده بسیار با صرفه تر است.

  39. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید.

  40. سلام وقت شما به خیر و شادی من از مشتری های این مجموعه هستم و به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شده بودم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی شما بسیار سپاسگزارم.

  41. سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

  42. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  43. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

    • سلام جناب اخوان عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  44. با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم.

    • سلام خانم غلامی عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  45. سلام وقت شما بخیر محصول رو از سایت شما سفارش دادم و ظرف مدت کوتاهی به دستم رسید بسیار سپاسگزارم.

  46. سلام وقت بخیر امکان اینکه در صورت عدم رضایت بتوانم محصول را مرجوع کنم وجود دارد یا خیر؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  47. سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من یاد داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم.

  48. سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

    • سلام خانم مرادی عزیز
      در خصوص پیگیری محصولتون لطفا از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید، همکاران ما پیگیر کار شما عزیزان هستند.

  49. سلام من از وقتی با سایت شما آشنا شدم این محصول رو فقط از شما خرید می کنم بسیار هم تا به الان راضی بودم و به بقیه ی دوستان نیز توصیه می کنم.

  50. سلام و وقت بخیر. بادام زمینی ها رو به صورت پوست کنده برای فروش دارین یا فروش با پوست هم دارین؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  51. سلام و درود فراوان نمونه کارهایی که در سایت قرار دادید موجود هست؟ قیمت آن چقدره؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتون و اطلاع از قیمت از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  52. سلام فروش فقط به صورت عمده است یا ثبت سفارش جزئی نیز دارید؟ تا چه اندازه شامل سفارش عمده محصول می شود؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  53. سلام اگر محصول شما را به صورت عمده سفارش دهم امکانش هست که اقساطی پرداخت صورت بگیرد؟

    • سلام وقت بخیر
      در خصوص شرایط پرداخت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  54. سلام برای سفارش عمده تخفیف در نظر می گیرید؟ چکی هم کار می کنید؟ ممنون میشم اگر زود تر پاسخگو باشید.

    • سلام وقتتون بخیر
      در خصوص شرایط پرداخت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  55. سلام از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید بسیار ممنونم چطور می توانم از قیمت ها نیز اطلاع پیدا کنم؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید و پاسخ سوالاتتون لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  56. سلام و درود مطالب بسیار جالب و کارایی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. شما با خرید از این مجموعه کیفیت تضمین شده دریافت خواهید کرد.

  57. باسلام وقتتون بخیر جاداره از مجموعه مهربادام تشکر کنم ممنون بابت توضیحات مفیدتون و محصولات باکیفیتتون خداقوت

  58. سلام تشکر می کنم از شما بابت ارائه محصولی با کیفیت بسیار عالی، از آنچه که تصور می کردم زودتر به دستم رسید. ممنونم از سایت معتبر این مجموعه.

  59. سلام وقت بخیر برای ثبت سفارش عمده پر کردن فرم اطلاعات ضروری است یا می توانم از طریق سایر راه های ارتباطی با شما اقدام کنم؟

  60. برای خرید از مجموعه ی شما فقط به صورت اینترنتی باید سفارش بدم یا امکان مراجعه ی حضوری نیز دارید؟

    • سلام خانم باقری عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  61. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام وقتتون بخیر
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  62. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام وقتتون بخیر
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  63. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  64. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • سلام وقتتون بخیر
      برای ثبت خرید به صورت عمده لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند.

  65. سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

    • سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید و پاسخ سوالاتتون در خصوص ارسال محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  66. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  67. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

    • سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده و آدرس نمایندگی لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  68. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید.

    • سلام جناب اقای علی نژاد کوشه
      برای پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  69. با سلام خیلی نکات خوبی رو گفته بودید حتما برای خرید به آنها دقت میکنم ممنون از سایت خوب شما موفق باشید

  70. ممنون از فروشنده این محصول که بنده رو در خرید راهنمایی کردید. خدا قوت به همتون. موفق باشید.

  71. سلام خسته نباشید
    مطالبتون در مورد بادام زمینی بسیار مفید و آموزنده بود و باعث شد که من وسوسه شم واسه سفارش ممنون بابت محصولات درجه یک

  72. با سلام و وقت بخیر ،بادام زمینی که ما از این سایت خریداری کردیم بسیار خوشمزه و با کیفیت هستند و قیمت مناسبی هم داستند،با توجه با اینکه بادام زمینی سرشار از خاصیت و ویتامین هستش ،یکی از تنقلات خیلی مفید و انرژی زا برای کودکان و بزرگسالان محسوب میشود و من همیشه سعی میکنم از بادام زمینی در سبد خریدم استفاده کنم و از وقتی که با این مجموعه آشنا شدم خیلی راحت و مطمن و به صورت غیر حضوری فندق مورد نیازم رو خریداری میکنم ،تشکر میکنم از این تیم پر تلاش که همیشه بهترینها رو عرضه میکند

  73. فندق اگر به مقدر کم خورده شود بهیچ وجه مضر نیست ولی افراط در خوردن آن ایجاد نفخ و گاز شکم کرده و استفراغ تولید می کند برای جلوگیری آنهائیکه سرد مزاج هستند باید فندق را با آب و عسل خورده و گرم مزاجان با سکنجبین بخورند .

  74. درود وقت بخیر
    اگر شما هم جزء آن دسته افراد هستید که همیشه باید در جیب خود تنقلات داشته باشید و در خانه یا خارج از خانه و محیط کار دائم به خوردن تنقلات و آجیل و خشکبار مشغول باشید من به شما بادام زمینی شور بدون پوست را پیشنهاد میکنم. این دانه ها برشته و با نمک طعم دار شده اند.
    خواص اعجاب انگیز بادام زمینی
    منبع غنی آنتی اکسیدان

  75. با سلام و خسته نباشید
    من از این سایت خرید کردم و از خریدم بسیار راضی هستم . لطفا در مورد خرید حضوری هم راهنمایی بفرمایید.

    • سلام خانم سهیلی وند عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  76. بادام زمینی از سرطان، بیماری های قلبی، بیماری های عصبی و یا هر نوع قارچ ویروسی جلوگیری می کند . همچنین فراوانی آهن و کلسیم موجود در کره بادام زمینی مهم ترین عوامل انتقال اکسیژن به خون و بهبود استخوان های سالم و قوی است.

  77. بادام زمینی سرشار از خواص و فواید است. من همیشه برای حفظ سلامتیم از این محصول استفاده میکنم

  78. سلام و عرض ادب
    با توجه به توضیحات داده شده پیرامون بادام زمینی و خواص و روش تهیه و توزیع آن که ارگانیک هم می باشد و قیمت مناسب محصول شرایطی امن و مطمئن جهت خرید سالم درست کردین.
    سپاسگزارم

  79. سلام و عرض ادب .
    ممنونم از سایت خوبتون .سفارش من به دستم رسید عالی .چقدر ترد و خوش طعم و خوشمزه .دست شما درد نکنه .بادام زمینی فوق العاده خوش مزه .اگر قصد خرید دارید شک نکنید حتما این سایت را برای یکبار امتحان کنید .

  80. بادام نوع دیگری از خشکبار است که طعمی بی نظیر و خواص بسیاری دارد . بادام به همه به خصوص به کودکان در حال رشد بسیار توصیه شده است زیرا باعث تقویت حافظه و مغز می شود .

  81. با عرض سلام
    بادام زمینی یکی از ارزان ترین و فراوان ترین اجیل ها است ما از کره و قویت بادام زمینی استفاده می کنیم ممنون

  82. با سلام و عرض خدمت مجموعه مهر بادام ‌.بادام زمینی همچون دیگر مغز های پر خاصیت دارای فواید زیادی هست که میتوان به کمک به لاغری و درمان کبد چرب و ضد افسردگی و هم چنین کاهش ابتلا به الزایمر نام برد

  83. سلام وقت به خیر. ممنون بابت اطلاعاتی که ارائه دادین، لطفا قیمت محصول رو هم ذکر کنید . متشکرم

    • سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  84. سلام قبل از سفارش دادن بادام زمینی شور سوالی داشتم ازتون که این بادام ها ریز یا درشت هستنند؟

    • سلام خانم یوسفی عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  85. سلام روزتون بخیر
    من‌برای عید سفارش دادم‌توی آجیلم ریختم
    خیلی خوشمزه بود
    ممنون

    • سلام وقتتون بخیر
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  86. سلام خسته نباشید
    میخواستم بپرسم ایا میشه با چرخ کردن این بادام زمینی ها خودمون کره بادام زمینی تهیه کنیم؟ باتشکر

    • سلام جناب ناظری عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  87. با سلام بادام زمینی با توجه به ویتامین های موجود که داره برای سلامتی و شادابی و پر انرژی بودن بچه ها خیلی خوبه، با طعم بی نظیری که داره خداروشکر مورد استقبال کودکان قرار گرفته

    • سلام وقتتون بخیر
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  88. سلام عصر تون بخیر وشادی
    بادام زمینی یکی از خشکبار ارزان و خوشمزه است که بچه ها خیلی دوسش دارند و برای کم خونی مفید است و از ریزش مو جلوگیری میکند و برای کودکان لاغر بسیار مفید است من به جای تنقلات مضر از بادام زمینی یا خشکبار دیگر برای خوراکی مدرسه بچه ها استفاده میکنم

    • سلام آقای اکبری عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  89. بادام زمینی برای بدن خیلی مفیدبخصوص برای مغز کودکان خیلی خوبه باتشکرازمحصولات خوبتون

  90. سلام من تصمیم دارم از این سایت بادام‌زمینی تهیه کنم خواستم بدونم شما فروش بصورت عمده هم دارین؟

    • سلام وقت بخیر
      برای ثبت خریدبه صورت عمده ازسایت مهر بادام لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند.

  91. تمامی بادام های زمینی تولید شده در این مجموعه به روش طبیعی و ارگانیک می باشد بنابراین طعم بسیار عالی و مطلوبی نیز دارد

  92. با سلام و درود. روزتون بخیر
    اینکه محصولاتتون کاملا ارگانیک هستش خیلی عالیه.
    براتون موفقیت و پیشرفت رو خواستارم

  93. روز بخیر
    برای آجیل فروشی ام بادام زمینی سفارش دادم،کاملا از خریدم راضی هستم،به شما خدا قوت میگم

    • سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید، مشاوران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  94. بادام زمینی گزینه خوبی برای کودکان چون انرژی زیادی دارد و دارای اهن بهتر که والدین این خوراکی مفید به جای تنقلات نامناسب جایگزین کنند

  95. به صورت عمده برای مغازه ام خرید هر مشتری که برد راضی بود ازش میخوام باز هم سفارش بدم.
    ممنون

  96. سلام وقت بخیر
    مطالب سایت شما واقعا مفید واقع شد فقط یک سوال که برای من پیش آمد اینکه این بادام زمینی ها متعلق به کدام شهر کشور است با تشکر

    • سلام خانم موشکی عزیز
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت مهر بادام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  97. خیلی کیفیت و طعم این بادام ها خوبه من ازتون خرید کردم خیلی راضی بودم مرسی

  98. سلام و وقت بخیر
    مطالب سایتتون خیلی مفید بود. به نظرم بادام زمینی جزء مغذی ترین مغزیجات به شمار می آید و مصرف آن بی نهایت پرفایده است من قبل از سفارش و خرید یک سوال از شما داشتم اینکه آیا بادام زمینی به صورت پوست کنده هم موجود دارید؟

  99. بادام زمینی ها عمدتا به طور عمده از سرطان، بیماری های قلبی، بیماری های عصبی و یا هر نوع قارچ ویروسی جلوگیری می کند و تولید اکسید نیتریک در بدن را افزایش می دهد.

  100. فراوانی آهن و کلسیم موجود در کره بادام زمینی مهم ترین عوامل انتقال اکسیژن به خون و بهبود استخوان های سالم و قوی است. آن ها تقویت کننده های انرژی با مقادیر زیادی از ویتامین ها، مواد معدنی هستند.

  101. سلام وقت بخیر
    من سایت مهر بادام رو یکی از دوستانم بهم معرفی کرد برای خرید بادام زمینی و من از این سایت خرید کردم و بی نهایت از تمیز بودن محصول رضایت داشتم.

  102. سلام عزیزان تولیدکننده
    خسته نباشید. بادام زمینی منبع بسیار خوبی از آهن می باشد و پزشکان نیز مصرف آن را برای مادران باردار و همچنین کودکان توصیه نموده اند کمبود آهن در بدن افراد به خصوص کودکان باعث ابتلا به بیماریهای ثانویه از جمله ریزش مو و همچنین لاغری شدید می‌شود بنابراین شما می‌توانید برای تامین آهن بدن خود از بادام زمینی در طرح های مختلف استفاده نمایید

  103. سلام
    کودکان ساعت بسیار طولانی در حال بازی می باشند و همچنین جنب و جوش فراوانی دارند یکی از بهترین روش ها برای تامین نیاز انرژی بدن کودکان استفاده از بادام زمینی می باشد که باعث جلوگیری از خستگی ها و بیحالی های روزمره کودکان نیز می‌شود.
    ممنون از محصول درجه یک و مرغوبتون‌
    موفق باشید.

  104. سلام
    در قدیم جیب بچه ها پر از تنقلات طبیعی بود مثل همین بادام زمینی و همه کودکان شاد و بانشاط و سرزنده بودند اما اکنون از بس پفک و چیپس میخورم نه تنها چاق و دچار سو تغذیه میشن که زمینه برای کسالت و سرطان هم در آنها مهیا میشه.
    چه خوب که کسانی مثل شما هستند تا با فروش آنلاین محصولات ارگانیک کمکی به مادران باشند‌
    مرسی که هستید‌.

  105. سلام
    بادام زمینی شور فله” class=”img-responsive aligncenter”> در چندین سال اخیر در بازار داخلی و خارجی ما به عنوان بزرگترین و معتبر ترین فروشنده بادام زمینی شور فله شناخته‌شده‌ است
    تجربه من این رو ثابت می‌کنه. نرسی از محصول باکیفیت. پایدار باشید.

  106. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون از سایت خوبتان
    بادام زمینی باعث افزایش اشتهای کودکان و تامین نیاز انواع ویتامین های مختلف میشه و همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری‌های مختلف در کودکان کمک میکنه .

  107. سلام بادام زمین از جمله بهترین نوع آجیل می باشد که قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارد برای رشد بچه ها واقعا عالیه و همچنین تمامی اقشار جامعه می‌توانند به راحتی از آن استفاده نمایند از آنجایی که بادام زمینی طعم و مزه بسیار مطلوبی دارد و همچنین خواص دارویی و درمانی بسیار بالایی دارد من همیشه چه با پوسته و چه بدونه پوستش رو تهیه میکنم و خیلیی هم راضیم ممنون از سایت خوبتون از کیفیت محصولتون خیلی راضی بودم

  108. باسلام واقعا از بابت بادام ها ازتون سپاسگزارم خشک،ترد،درشت و خوشمزه بودند.اصلا عطر و طعمی جدید را تجربه کردیم و مشتری دایم شما شدیم.

  109. سلام شما فقط بادام زمینی دارید یا کره بادام زمینی هم دارید ؟ من از مغازه سوپرمارکت کره بادام زمینی گرفتم راضی نبودم شما فروش دارید؟

  110. این بادام زمینی ها واقعا فوق العاده و تازه هستند وقتی رسید دستم از کیفیتش شگفت زده شدم

  111. بادام زمینی دارای خاصیت های زیادی هست از جمله تقویت ریشه مو و همینطور تقویت سیستم دفاعی بدن بنده استفاده میکنم راضی هستم

  112. سلام، روزتون بخیر و خدا قوت
    آیا غیر از بادام زمینی شور بادام زمینی خامی که مناسب کره گیری باشه هم موجود دارید و اگر دارید قیمت اون به چه صورته؟

  113. آیا مزه خود بادامها به صورت ذاتی شور هستش یا شما اونها رو مزه دار میکنید؟
    راهنمایی بفرمایید

  114. من چند ماه پیش سفارش دادم به دلیل اینکه خیلی راضی بودم دوباره سفارش میدم

  115. سلام وقتتون بخیر. من برای فروشگاهم سفارش عمده داشتم به دستم رسیده خیلی تازه و با کیفیت بوده. ممنونم از محصول خوبتون و پشتیبانی عالیتون.

  116. سلام وقت شما بخیر اطلاعاتی که داخل سایت قرار گرفته خیلی مفید بود بادام زمینی یکی از مقوی ترین و خوشمزه ترین آجیل هایی که دوست دارم .

  117. سلام سفارشاتم رو به چه صورت می تونم ثبت کنم و با شما در ارتباط باشم من خیلی از محصولات شما تعریف شنیدم و دوست داشتم برای یکبار هم شده استفاده کنم و سفارشم رو ثبت کنم.

  118. سلام وقت بخیر .
    از محصول بادام زمینی ارگانیک شور خریداری کردم .
    کیفیت خوبی داشت .
    فقط سوالم اینه ایا به صورت بسته بندی کوچیک تک نفره هم تولید میکنید محصول رو ؟

  119. سلام ودرود بادام زمینی یکی از تنقلات پرطرفدار بین همه می باشد.مشتری مداری عالی تون قیمتهای منصفانه و محصولات با کیفیت سبب دوام خرید من از سایتتون شده

  120. سلام بادام زمینی شور خیلی برای تو جیب ریختن و خام خام خوردن عالی هست و عملا مثل تخمه می شه ازش استفاده کرد.

  121. سلام روز بخیر . مصرف بادام زمینی باعث افزایش اشتهای کودکان و تامین نیاز انواع ویتامین های مختلف از جمله ویتامین k ویتامین c ویتامین e در بدن می شود و همچنین باعث تقویت سیستم دفاعی بدن و پیشگیری از بیماری‌های مختلف در کودکان نیز می‌شود.

  122. سلام خدمت شما . فقط برای کودکان یه تاثیراتی که براشون داره رو گفتید و برای بزرگسالان چیزی گفته نشده ، باید کلی میگفتید چه خاصیت های برای بدن داره

  123. با سلام و وقت بخیر. محصول رو سفارش دادم. بادام زمینی ها عمدتا به طور عمده از سرطان، بیماری های قلبی، بیماری های عصبی و یا هر نوع قارچ ویروسی جلوگیری می کند و تولید اکسید نیتریک در بدن را افزایش می دهد. بادام زمینی ها سرشار از نیاسین است وافرادی که غذاهای غنی از نیاسین (ویتامین ب3)می خورند، یعنی ویتامین ب3 احتمال کمتری دارد که اختلالات مربوط به حافظه نظیر بیماری آلزایمر را بگیرند. نیاسین در کره بادام زمینی وجود دارد به بهبود چنین سلول های عصبی کشنده کمک می کند. بسیار سپاسگزارم از مجموعه مهر بادام

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما