کارخانه تولید بادام زمینی پنیری

بادام زمینی پنیری به جهت طعم فوق العاده و ارزش غذایی بالایی که دارد بسیار پرطرفدار است. کارخانه تولید بادام زمینی پنیری این محصول را در بهترین کیفیت تولید و به صورت بسته بندی و فله‌ آن را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

غالبا خرید این تنقلات طعم دار از کارخانه تولید تنها بطور مستقیم قابل انجام می‌باشد. کارخانه تولید بادام زمینی با رعایت استانداردهای جهانی تلاش کرده تا بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را به خریداران عرضه نماید.

کارخانه تولید بادام زمینی پنیری

چگونه در خانه بادام زمینی پنیری درست کنیم؟

چگونه در خانه بادام زمینی پنیری درست کنیم؟

به طور کلی بادام زمینی پنیری به دو شکل صنعتی و خانگی تولید می‌شود که نوع خانگی آن نیز طعم بی نظیری دارد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می‌باشد.

با این حال چگونه می‌توانیم در خانه بادام زمینی پنیری درست کنیم؟

طعم دار کردن این محصول در خانه کار بسیار ساده ایست و با توجه ذائقه افراد روشهای مختلفی دارد که در ادامه یک روش تهیه آن را برای شما ارائه خواهم کرد.

برای درست کردن بادام زمینی با طعم پنیر به مقداری بادام زمینی خام پوست کنده شده، پنیر، نمک، آب و روغن نیاز خواهید داشت. پس از تهیه این مواد ظرف مناسبی برداشته و آنرا روی اجاق با حرارت پایین قرار دهید و کف آن را با روغن چرب کنید تا پنیر به ظرف نچسبد.

در مرحله بعد بادام خام و پنیر را درون ظرف بریزید و آرام هم بزنید تا طعم پنیر یکدست به خور بادام برود. سپس مقدار خیلی کمی آب به همراه نمک را به بادام زمینی طعم دار شده اضافه کرده و مدتی هم بزنید تا نمک کاملا جذب بادام ها شده و رطوبت آن کاملا خشک شود.

درصورتی که می‌خواهید بادام زمینی پنیری شما ترد و برشته شود آن را درون ظرف فلزی ریخته و مجددا مدت ده الی بیست دقیقه آن را روی اجاق قرار دهید. در ادامه شما می‌توانید از محصولی را که در خانه درست کرده اید استفاده کرده و از طعم خوشمزه آن لذت ببرید.

خرید انواع بادام زمینی پنیری

خرید انواع بادام زمینی پنیری بادام زمینی پنیری انواع متفاوتی دارد که یکی بهترین نمونه های آن بادام زمینی ایرانی است. این محصول با کیفیت بالایی فرآوری شده و در اوزان مختلف می‌توان آن را خریداری کرد.

خرید انواع بادام زمینی پنیری اعم از بسته بندی و فله‌ بصورت عمده مقرون بصرفه بوده و به روش عای زیر امکان پذیر می‌ باشد.

  • خرید مستقیم و حضوری
  • خرید غیرحضوری و آنلاین

خرید کلی این تنقلات خوش طعم به صورت سفارشی نیز قابل انجام است این روش نیز باعث صرفه جویی در وقت شده و هزینه های جانبی را نیز کاهش می‌دهد.

با خرید و مصرف بادام زمینی پنیری ایرانی ایمنی بدن خود را تقویت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما