پخش کنندگان بادام زمینی خام

بادام زمینی یکی از ارزان ترین و خوشمزه ترین انواع آجیل محسوب می شود که با توجه به خواص فراوان از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و مشتریان بسیاری دارد. در حال حاضر پخش کنندگان بادام زمینی خام این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی و یا خرده به خریداران ارائه می کنند و به دلیل کیفیت درجه یک استقبال خوبی از خرید بادام زمینی صورت می پذیرد.

پخش کنندگان بادام زمینی خام

چگونه در خانه بادام زمینی بکاریم؟

چگونه در خانه بادام زمینی بکاریم؟

بادام زمینی را می توان در باغچه و یا گلدان مناسب بکارید و بهترین زمان کاشت آن در باغچه اواخر اسفند تا اردیبهشت ماه می باشد، زیرا سرما و یخبندان برای کاشت آن مناسب نیست، بهترین خاک برای این گیاه خاک شنی با زهکشی بالا می باشد و به کود مناسب نیز نیاز دارد و پس از آماده شدن خاک، بذر را در عمق 6 سانتی متری از خاک بکارید، در صورت کاشت در باغچه بهتر است بذرها حدود 17سانتی متر از هم فاصله داشته باشند، پس از کاشت به خوبی زمین را آبیاری کنید و باید خاک همیشه مرطوب باشد.

این گیاه در مدت زمان 100 الی 200 روز به طور کامل رشد می کند که در این فاصله باید کود دهی آن به موقع انجام شود، ارتفاع ساقه های آن حدود 30 سانتی متر می رسد و با مراقبت صحیح گیاه از سرما و گرما ی زیاد همچنین آبیاری منظم می‌توانید بهترین و باکیفیت ترین بادام‌ زمینی را از باغچه خانه خود برداشت کنید.

راهنمای خرید بادام زمینی خام

راهنمای خرید بادام زمینی خام راهنمای خرید بادام زمینی طبیعی‌ و خام مشتری را برای خریدی مناسب و مطمئن یاری داده تا بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد و از ویژگی ها و خصوصیات بادام زمینی درجه یک او را آگاه ساخته تا بتواند با شناخت کامل اقدام به خرید نماید، در هنگام خرید انواع بادام زمینی خوشمزه علاوه بر مناسب بودن قیمت به کیفیت و نوع بسته بندی آن همچنین بزند و شرکت تولید کننده توجه کنید.

بادام زمینی مرغوب به بهترین شکل سورت و تمیز شده است و هیچ گونه ترکیبات اضافی و ضایعات در آن مشاهده نمی‌ شود و بسیار تازه و خوش طعم است، در بسته بندی سلفونی محکم و به صورت وکیوم شده تولید و عرضه می شود و مانع نفوذ رطوبت و آلودگی در بسته می گردد، این شرکت یکی از بزرگترین مراکز خرید انواع بادام زمینی درجه یک می باشد و شما می توانید بهترین انواع بادام را با قیمتی مقرون به صرفه و به شکل کلی انتخاب و سفارش دهید همچنین محصول در زمان تعیین شده به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما