پخش کننده بادام زمینی ریز درجه 1 دشت مغان

دشت مغان یکی از بزرگترین تولید کننده های بادام زمینی در کشور ما محسوب می شود و محصول این منطقه به دلیل کیفیت مطلوبی که دارد، به جایگاه خوبی در سطح کشور ما دست یافته و به صورت انبوه خرید و فروش می شود.

شرکت های پخش کننده خشکبار، بادام زمینی ریز دشت مغان را که یک محصول درجه 1 است، به صورت عمده و بدون هیچ واسطه ای در بازار های مصرف عرضه می نمایند و با نرخ مناسب به فروش می رسانند.

پخش کننده بادام زمینی ریز درجه 1 دشت مغان

اطلاعات مفید درباره بادام زمینی ریز دشت مغان

اطلاعات مفید درباره بادام زمینی ریز دشت مغان

دشت مغان که در شمال استان اردبیل واقع شده است، یکی از اصلی ترین مناطق کشت و تولید بادام زمینی در ایران است، که به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب، بارش های منظم و خاک حاصلخیزی که دارد، توان تولید حجم زیادی از این محصول را داراست.

بادام زمینی ریز تولید شده در این منطقه از بالاترین میزان کیفیت برخوردار بوده و صد در صد بدون آفت و خرابی است، که همین عامل موجب محبوبیت و شهرت بسیار زیاد این محصول در سطح کشور ما شده است، به ویژه اینکه نرخ این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

در نتیجه عمدتا هم میهنان عزیز ما برای تهیه کردن آجیل شب عید خود به خرید بادام زمینی مرغوب دشت مغان روی می آورند، تا در کنار کیفیت محصول از نرخ کمتر آن نیز سود ببرند.

بادام زمینی تولید شده در این منطقه به دلیل حجم بسیار زیاد پروتئین و چربی گیاهی موجود در بافتش، به یک بمب انرژی تبدیل شده است، که خوردن آن می تواند نیرو و توان جسمانی بسیار زیادی به تمام افراد ببخشد و آن ها را برای کار و فعالیت مداوم روزانه آماده سازد.

در نتیجه به تمام افراد، به ویژه ورزشکاران توصیه می شود، که حتما این محصول را در برنامه غذایی روزانه خود جای دهند، تا از تنی سالم و قوی برخوردار باشند.

خواص دارویی بادام زمینی ریز دشت مغان

خواص دارویی بادام زمینی ریز دشت مغان بادام زمینی ریز دشت مغان دارای خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی می باشد، چرا که املاح معدنی و ویتامین های بسیار زیادی در بافت آن وجود دارد. در ادامه این مطلب به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم:

  • بادام زمینی سرشار از کلسیم است و این ماده معدنی تاثیر بسیار زیادی در استحکام بخشی و افزایش تراکم بافت استخوانی انسان ها دارد، به علاوه از سلامتی دندان ها نیز محافظت می کند، پس مصرف آن از بروز بسیاری از بیماری ها مانند پوکی استخوان در سنین پیری جلوگیری خواهد کرد.
  • این محصول یک منبع غنی از فیبر است که اصلی ترین ماده برای سلامتی دستگاه گوارش به شمار می رود و به عملکرد صحیح آن کمک شایانی می نماید، چرا که با افزایش دادن حجم روده ها موجب تنظیم حرکات آن ها می شود.
  • به علاوه فیبر موجود در دانه های بادام زمینی باعث می شود سریع تر احساس سیری کنید، در نتیجه از میزان غذا خوردن شما کاسته می شود و در دراز مدت موجب لاغری خواهد شد.

قیمت بادام زمینی ریز کیلویی دشت مغان

<a href=قیمت بادام زمینی ریز کیلویی دشت مغان” class=”img-responsive aligncenter”> قیمت بادام دشت مغان در کشور ما به چند فاکتور اصلی بستگی دارد، که از جمله مهم ترین آن ها می توان درجه کیفی این محصول، میزان تولید سالیانه و حجم عرضه و تقاضای آن در بازار های مصرف اشاره نمود.

مراکز فعال در زمینه پخش بادام زمینی ریز این منطقه، این محصول را به صورت مستقیم و در حجم بسیار زیادی وارد می سازند، سپس آن را به شکل کیلویی و یا در بسته بندی های کوچک و به صورت جزئی به دست مصرف کننده ها می رسانند.

این مراکز عمدتا برای عرضه و فروش سریع تر و راحت تر محصولات خود از راه های متعددی بهره می گیرند، که بهترین راه ممکن می تواند استفاده از درگاه های آنلاین پخش و فروش این محصول در بستر فضای مجازی باشد.

در این راستا ما نیز در این مجموعه آماده دریافت کردن سفارش های شما از راه دور هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما