پخش مستقیم بادام زمینی سفید شده شمال

بادام زمینی یکی از انواع مغز ها و آجیل های معروف است، که همه ما به خوبی با آن آشنا هستیم و این محصول جایگاه ثابت و همیشگی در سفره پذیرایی عید ما ایرانیان دارد، از این رو به طور گسترده در بازار پخش می شود.

پخش مستقیم بادام زمینی سفید شده و پوست گرفته شده شمال کشور ما در مراکز فروش داخلی انجام می شود و این محصول با نرخ مقرون به صرفه ای به مصرف کننده ها ارائه می گردد.

پخش مستقیم بادام زمینی سفید شده شمال

منظور از بادام زمینی سفید شده چیست؟

منظور از بادام زمینی سفید شده چیست؟

بادام زمینی دارای دو لایه پوسته قهوه ای رنگ است، که یک لایه آن شامل پوسته ای سخت و چوبی مانند می باشد و لایه دوم نیز یک پوسته نازک و لطیف است، که هر دو را می توان به سادگی از روی مغز داخلی آن جدا نمود.

اما رنگ مغز ترد، نرم و شیرین بادام زمینی که ما آن را میل می کنیم، کرمی بسیار روشن و مایل به سفید می باشد و بر این اساس، بادام زمینی سفید شده به محصولی گفته می شود که این پوسته های قهوه ای رنگ از سطحش جدا شده، شسته و تمیز گشته باشد.

چنین محصولی را می توان برای تولید کردن محصولات جانبی بسیار متنوعی مورد استفاده قرار داد و چون هیچ پوسته مزاحمی ندارد، می تواند به عنوان یک مغز نرم و خوش طعم در داخل محصولات غذایی مختلفی مانند شیرینی و شکلات قرار بگیرد و آن ها را بسیار لذیذ تر و خوشمزه تر کند.

البته در اکثر مواقع از این بادام زمینی های سفید شده برای تولید کردن خلال بادام زمینی که کاملا سفید رنگ است و کره بادام زمینی که شامل تمام چربی ها و روغن های داخلی این محصول می باشد، استفاده می شود.

خواص بادام زمینی سفید شده برای اعصاب

خواص بادام زمینی سفید شده برای اعصاب

  • بادام زمینی در دسته بندی انواع مغز های روغنی بسیار مفید قرار می گیرد، که به دلیل داشتن املاحی چون منیزیم از بروز بیماری ها، مشکلات و ضعف اعصاب که در اثر کمبود این ماده و ضعف کلی سیستم بدنی انسان روی می دهد، جلوگیری به عمل می آورد.
  • در ضمن این محصول سرشار از ویتامین بی است، که همچنان موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و توانایی کلی جسمانی را افزایش می دهد، در نتیجه برای اعصاب، مغز و حافظه انسان بسیار مفید و موثر می باشد.
  • این محصول مزاج گرم و تری دارد، که به مبارزه با ازدیاد سودا و بلغم در بدن انسان و سرد شدن طبع بدن می پردازد و در نتیجه با ضعف اعصاب، کسالت و افسردگی که در اثر غلبه این اخلاط روی می دهد نیز مقابله می کند و آرامش فکری و روحی را برای افراد به ارمغان می آورد.
  • ویتامین ای موجود در آن نیز همچنان برای تمدد اعصاب انسان بسیار موثر می باشد و از درگیر شدن در غم و یاس پیشگیری می کند.

قیمت کارخانه ای بادام زمینی سفید شده صادراتی

قیمت کارخانه ای بادام زمینی سفید شده صادراتی قیمت بادام صادراتی سفید شده، با توجه به درجه کیفی این محصول، نوع بسته بندی کردن آن و وزن بسته ها تعیین می شود و البته افراد باید روش ثبت کردن سفارش و حجم خرید آن را نیز در تعیین نرخ نهایی محصول در نظر بگیرند.

در صورت خرید و فروش بادام زمینی به صورت مستقیم و بدون واسطه، که در مراکز عمده پخش کننده آن صورت می گیرد، قیمت کارخانه ای این محصول به خریداران ارائه داده می شود و میزان ارزش افزوده دریافتی نیز به حداقل خواهد رسید.

بدین ترتیب تا حد زیادی از هزینه های خرید کاسته می شود و این مساله از نظر اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود و قدرت خرید افراد را افزایش می دهد.

آن دسته از عزیزانی که قصد خرید بادام زمینی شمال سفید شده درجه یک را دارند، می توانند جهت ثبت کردن سفارش و خرید این محصول، به سادگی و سهولت از طریق درگاه های آنلاین مختلفی مانند این وب سایت اقدام نموده و آن را از هر جای این کشور سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما