پخش عمده بادام زمینی بدون غلاف

پخش عمده بادام زمینی بدون غلاف عمده پس از برداشت و جداسازی پوسته آن به وسیله مراکز توزیع در کشور انجام می شود، بادام زمینی در شهر های مختلفی تولید می شود که معروف ترین آن ها مربوط به آستانه و پارس آباد است، این مناطق در واقع قطب تولیدی بادام زمینی هستند که از آن جا به شهر های مختلف برای فروش توزیع می گردند، این مجموعه نیز در زمینه فروش عمده و توزیع این محصول به اقصی نقاط ایران فعالیت دارد.

پخش عمده بادام زمینی بدون غلاف

فواید بادام زمینی برای ورزشکاران

فواید بادام زمینی برای ورزشکاران

بادام زمینی یکی از منابع غذایی است که دارای مواد مغذی زیادی است و به دلیل دارا بودن کالری بالا و داشتن خواص انرژی زایی توصیه می شود ورزشکاران به صورت روزمره ای این محصول استفاده نمایند به ویژه در زمانی که قصد دارند ورزش سنگین انجام دهند.

اگر ورزشکاران در حین ورزش ویتامین و مواد مغذی مفید به بدن آن ها نرسد، ماهیچه های بدن آنان کم کم رو به تحلیل و ضعیف شدن می رود، به همین دلیل مصرف بادام زمینی می تواند بخش عمده ای از این مواد را تامین نماید، از جمله مواد مغذی مفید برای ورزشکاران که در بادام زمینی موجود است شامل کربوهیدرات، پروتئین، فیبر، ویتامین A و C، آهن، کلسیم، اسید های چرب غیر اشباع و …می باشد.

به همین دلیل بهتر است که در شروع صبح از بادام زمینی و یا کره بادام زمینی استفاده نمایند، به این ترتیب دیگر لازم به استفاده از مواد انرژی زای شیمیایی نمی باشد و با مصرف این محصول انرژی مورد نیاز بدن آن ها تامین می گردد و همچنین به دلیل وفور اسیدآمینه های مفید در این محصول عضله سازی نیز در بدن آن ها انجام می شود.

عرضه مستقیم بادام زمینی بدون غلاف عمده

عرضه مستقیم بادام زمینی بدون غلاف عمده بادام زمینی بعد از برداشت به شیوه های مختلفی وارد بازار فروش می شود که شامل بادام زمینی غلاف دار، بادام زمینی بدون غلاف، بادام زمینی خام، بادام زمینی مزه دار شده و بو داده است، از آن جایی که میزان فروش بادام زمینی غلاف دار کمتر از فرآوری شده است انواع بادام زمینی بدون غلاف بیشتر در بازار دیده می شود.

عرضه مستقیم بادام زمینی درجه یک از طریق مراکز پخش معتبر در کل کشور انجام می شود، این محصول در سایز های مختلفی موجود می باشد که شامل بادام زمینی ریز، متوسط و درشت می باشد که طی سورتینگ از یکدیگر تفکیک شده اند.

در صورتی که قصد خرید بادام زمینی بدون غلاف به صورت عمده را دارید می توانید برای ثبت سفارش از طریق راه های تماس موجود در سایت با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید،

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما