پخش انواع بادام زمینی درشت به صورت فله ای

برخلاف تصور عموم بادام زمینی یک آجیل نیست، در حقیقت از خانواده حبوبات است، بادام زمینی یک گیاه بارده یک ساله است، هسته آن با پوسته ای متراکم پوشانده شده است که به بادام زمینی روکش دار معروف است، اما بادام زمینی معمولاً به صورت پوست کنده به فروش می رسد، این خوراکی شگفت انگیز می توانند یک میان وعده دلچسب باشد، که به سالادها، دسرها و همچنین سس ها اضافه می شود، مطمئناً بسیاری علاقه مند هستند که بدانند خواص مفید بادام زمینی چیست، در این مقاله قصد داریم با شما درباره بادام زمینی درشت فله حرف بزنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

پخش انواع بادام زمینی درشت به صورت فله ای

بادام زمینی برای سلامتی گزینه ای عالی است

بادام زمینی برای سلامتی گزینه ای عالی است

برای اولین مغزهای بادام زمینی در آمریکای جنوبی کشف شدند، جایی که آن ها با موفقیت شروع به رشد کردند، امروزه بادام زمینی را می توان در هر سوپرمارکت خریداری کرد، میزان کالری محصول کاملاً بالا است (552 کیلوکالری در هر 100 گرم) با این حال فواید بادام زمینی برای زنان و مردان بسیار ارزشمند است، مصرف آن توسط گیاهخواران و همچنین افرادی که رژیم صحیح را رعایت می کنند گوشت مصرف نمی کنند (100 گرم بادام زمینی حاوی 26 گرم پروتئین) توصیه می شود، در ادامه با خواص بادام زمینی بیشتر آشنا می شویم.

بادام زمینی حاوی چربی (50٪)، پروتئین (35٪)، اسیدهای چرب اشباع نشده، فیبر، رسوراترول (یک آنتی اکسیدان قوی)، پلی فنول ها، مواد معدنی، ویتامین های E ،D و گروه B است، اسیدهای آمینه در بادام زمینی در ترکیب به نسبت بهینه قرار دارند، که قابلیت هضم خوب آن ها را فراهم‌ می کند.

بادام زمینی علاوه بر طعم خوشمزه سرشار از تعدادی اسید مفید، ویتامین و مواد معدنی است، علاوه بر این بادام زمینی پر از مواد مغذی است که انرژی لازم برای زندگی فعال بدن را تأمین می کنند، 100 گرم بادام زمینی حاوی نیمی از نیاز روزانه بدن به منیزیم و فسفر است، همه موارد همراه با سطح کلسترول بسیار پایین بادام زمینی را برای یک رژیم غذایی مناسب می کند.

بادام زمینی حاوی پلی فنول های است که این مواد آنتی اکسیدان های طبیعی هستند، آن ها به طور فعال در پیشگیری از بیماری های سیستم قلبی عروقی استفاده می شوند، سلول های بدن را از پیری زودرس و ظهور تومورهای بدخیم محافظت می کنند، علاوه بر این در هنگام بو دادن بادام زمینی این مواد مفید از بین نمی روند، بلکه فقط اثر آن ها افزایش می یابد، بنابراین می توان گفت بادام زمینی بو داده برای بدن مفید است.

اسید لینولئیک موجود در بادام زمینی باعث رشد سلول های حافظه می شود، و به بدن کمک می کند اسید آراشیدونیک را تنظیم کند که این اسید کلسترول را تنظیم می کند و از سلول های ما محافظت می کند.

بادام زمینی حاوی فیبر است که تأثیر مثبتی در روند هضم و بهبود وضعیت دستگاه گوارش دارد.

بادام زمینی اثر مفیدی بر روی هورمون های بدن دارد، خطر ناباروری را کاهش می دهد و اسید فولیک موجود در آن برای سلامتی نوزاد متولد شده مهم است.

بزرگترین فروشگاه عرضه بادام زمینی درشت فله ای

بزرگترین فروشگاه <a href=عرضه بادام زمینی درشت فله ای” class=”img-responsive aligncenter”>

اگر قصد تهیه و عرضه بادام زمینی اعلا را دارید، بهتر است در این زمینه از افراد کاربلد کمک بگیرید، و این محصول را بدون واسطه دریافت کنید تا هم سودی بیشتری نصیب شما شود، و هم از ضرر و زیان‌های احتمالی جلوگیری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما