واحد فروش بادام زمینی روکش دار درشت فله ای

بادام زمینی یک نوع محصول کشاورزی است، که دانه های آن دارای مغزی سفید و ترد بوده و روکش قهوه ای رنگی بر روی آن ها کشیده شده است، از این رو به صورت روکش دار یا بدون روکش در بازار عرضه می شود.

واحد های پخش و فروش بادام زمینی روکش دار فله ای درشت، این محصول را به صورت عمده در واحد های فروش خود عرضه می نمایند و با نرخ مقرون به صرفه ای به فروش می رسانند.

واحد فروش بادام زمینی روکش دار درشت فله ای

همه چیز درباره بادام زمینی روکش دار فله ای

همه چیز درباره بادام زمینی روکش دار فله ای

بادام زمینی در دسته بندی حبوبات قرار می گیرد، اما عموما از آن به عنوان مغز یا آجیل یاد می شود و به همین صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرد، دلیل آن نیز وجود چربی فراوان در بافت بادام زمینی و طعم شیرین و دوست داشتنی آن است، که شبیه به طعم گردوست.

دانه های بادام زمینی دارای دو لایه روکش یا پوسته هستند، که هر دوی آن ها قهوه ای رنگ می باشند، روکش یا پوسته اول چوبی شکل بوده و کمی سخت است و روکش دوم بسیار نرم و نازک می باشد و به سادگی با فشار دست کنده می شود.

عمدتا بادام زمینی را با همین روکش نازک دوم حرارت داده و مزه دار می کنند، سپس به صورت فله ای یا بسته بندی شده برای فروش در بازار های مصرف سطح کشور عرضه می نمایند و آن را به همراه همین پوسته هم میل کرده و مورد استفاده قرار می دهند.

این روکش نازک می تواند از رسیدن هوا و نور به مغز بادام زمینی جلوگیری کرده و مانع از کاهش خواص آن گردد، چون این عوامل می توانند تا حدی از املاح و ویتامین های مغز بادام را از بین ببرند و اصطلاحا آن را اکسید نمایند، پس عرضه این محصول به همراه این روکش از این نظر توجیه پذیر می باشد.

اصول صحیح نگهداری بادام زمینی روکش دار فله ای

اصول صحیح نگهداری بادام زمینی روکش دار فله ای برای اینکه بتوانید بادام زمینی روکش دار را برای مدت زیادی نگهداری کنید، باید اصول صحیح نگهداری بادام فله ای را به خوبی رعایت نمایید، پس در ادامه این مطلب در این خصوص با شما صحبت خواهیم کرد.

  • اولین موضوعی که باید در نظر بگیرید، این است که بادام زمینی خام خیلی سریع تر از بادام زمینی بو داده شده خراب خواهد شد، پس یکی از راه های افزایش طول عمر این محصول بو دادن آن می باشد.
  • در ضمن بهتر است که بادام زمینی را در فضایی خشک، خنک و به دور از تابش نور نگهداری کنید.
  • ظرف بادام زمینی باید کاملا در بسته باشد، تا مانع از ورود هوا یا حشراتی مانند مورچه به داخل آن گردد.
  • نگهداری کردن بادام زمینی در داخل یخچال و در کیسه های پلاستیکی، می تواند طول عمر آن را تا شش ماه افزایش دهد.
  • می توان این محصول را در داخل فریزر و ظروف در دار هم نگهداری کرد.

قیمت کارخانه ای بادام زمینی روکش دار فله ای

قیمت کارخانه ای بادام زمینی روکش دار فله ای قیمت بادام روکش دار در بازار های مصرف سطح کشور ما به چندین فاکتور مختلف بستگی دارد، که مهم ترین آن ها درجه کیفی این محصول، سایز دانه ها و شکل خرید آن می باشد، بر این اساس بادام زمینی روکش دار فله ای خیلی ارزان تر از نوع بسته بندی شده آن خواهد بود.

در ضمن خرید این محصول از مراکز اصلی پخش و فروش که آن را با نرخ کارخانه ای و با حداقل سود ممکن به فروش می رسانند نیز از نظر اقتصادی برای همه مصرف کننده ها دارای صرفه خیلی زیادی خواهد بود و موجب صرفه جویی در هزینه های خرید می شود.

برای خرید این محصول راه های متنوعی وجود دارد، که ساده ترین و سریع ترین راه حل ممکن به کار گیری درگاه های آنلاین خرید و فروشگاه های مجازی است، که موجب کاهش زحمات خریداران می شوند.

بر این اساس، ما در همین مجموعه شرایطی را برای تمام هم میهنان عزیزمان فراهم کرده ایم، که این محصول را به سادگی و از راه دور سفارش داده و تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما