نمایندگی عرضه بادام زمینی غلاف دار به صورت کیلویی

در حال حاضر نمایندگی های عرضه بادام زمینی غلاف دار کیلویی، این محصول عمده را به روش مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار بوده و توانسته با حذف واسطه بر افزایش تولیدات محصول افزوده و نیز از قیمت آن کاسته شود که مشتریان می توانند با این روش محصول خود را به صورت کیلویی، مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی خریداری و مورد استفاده قرار دهند که بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

نمایندگی عرضه <a href=

بادام زمینی غلاف دار به صورت کیلویی” class=”img-responsive aligncenter”>

بارزترین نکات درباره بادام زمینی

بارزترین نکات درباره <a href=

بادام زمینی” class=”img-responsive aligncenter”>

نکات بارز درباره بادام زمینی می توان گفت: که بادام زمینی یکی از انواع خوراکی های بسیار خوشمزه، خوش طعم و لذیذ است که به عنوان تنقلات همراه با دیگر آجیل ها و خشکبارها مورد استفاده قرار می گیرد که دارای طرفداران زیادی می باشد.

شایان ذکر است بادام زمینی باپوست، از ارزش غذایی فوق العاده برخوردار است و همین امر باعث شده افراد زیادی را به خرید آن ترغیب نماید چرا که دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوان و سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی فراوان نظیر: کلسیم، پتاسیم، منگنز، روی، فیبر، فسفر، آهن و غیره می باشد که علاوه بر ارزش غذایی از ارزش درمانی بسیار برخوردار است که توانسته تأثیر چشمگیری بر سلامت بدن انسان داشته باشد.

همچنین بادام زمینی دارای انواع متنوع با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در برندهای مختلف به بازارهای هدف عرضه می شوند که شکل ظاهری منحصر به فرد مانند: یکدست و یکنواخت و یکسان بودن بادام از لحاظ سایز و اندازه، طعم و مزه، کیفیت و نوع ریز و درشت توانسته از نکات بارز این محصول باشد و نیز در امر صادرات و اقتصاد کشور از اهمیت گسترده ای برخوردار باشد.

فروش ویژه انواع بادام زمینی غلاف دار کیلویی

فروش ویژه انواع بادام زمینی غلاف دار کیلویی

امروزه بادام زمینی غلاف دار کیلویی، به دلیل تنوع در کیفیت و قیمت، فروش و سیر صعودی داشته که فروش ویژه این محصول غذایی ارزشمند از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور و نیز مراکز و نمایندگی های عمده فروش به روش مستقیم و بدون واسطه سبب شده توجه اکثر بازارهای هدف را جهت رفع نیاز خود جلب نماید و افراد زیادی را به خود اختصاص دهد.

همچنین بادام زمینی غلاف دار کرک مانند است که هر غلاف آن دارای دو عدد دانه است که شکل دانه ها کروی شکل و به رنگ کرم می باشد که از اهمیت و خواص زیادی در سلامت بدن برخوردار می باشند.

همواره بادام زمینی به دو روش بسته بندی شده و فله ای در بازار عرضه می شوند که به طور یقین بادام زمینی فله ای، نسبت به نوع بسته بندی آن بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر است زیرا هزینه های بسته بندی بسیار گران می باشد و اغلب مشتریان ترجیح می دهند با استفاده از روش کیلویی و فله ای محصول خود را با کیفیت عالی خریداری و مورد مصرف قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما