مرکز پخش بادام زمینی پارس آباد مغان

مرکز پخش بادام زمینی پارس آباد مغان در کشور ما فعالیت خود را به دو روش حضوری و اینترنتی انجام می دهد. از طریق مرکز پخش خریداران عمده می توانند انواع بادام زمینی خوش طعم شهر پارس آباد مغان را با قیمت تولیدی خریداری نمایند. در مرکز پخش تنوع بادام زمینی با توجه به اینکه مشتریان از شهرهای مختلف ایران به آن مراجعه می کنند. بسیار زیاد است و امکان خرید به راحتی فراهم می باشد.

مرکز پخش بادام زمینی پارس آباد مغان

جایگاه بادام زمینی در رژیم کتوژنیک

جایگاه بادام زمینی در رژیم کتوژنیک

یکی از پرطرفدارترین رژیم غذایی، رژیم غذایی کتوژنیک است. همانطور که می دانید در هر رژیمی مصرف برخی از مواد غذایی محدود شده و در مقابل مصرف برخی دیگر افزایش پیدا می کند. بادام زمینی نیز از جمله آجیل های بسیار خوشمزه ای است که نقش بسیار مهمی در رژیم کتوژنیک داشته و نیاز به مصرف دارد.

بادام زمینی سرشار از ویتامین های بسیار زیادی شامل ویتامین های گروه سی، آهن، ویتامین های گروه ای می باشد که بدن را از خطر کمبود این ویتامین ها در اثر رژیم گرفتن فارغ می کند. علاوه بر این مواد معدنی بسیار زیادی همچون کلسیم، فسفر، سدیم، سلنیوم، منگنز و… میز درون بادام زمینی موجود است که تمام آنها برای بدن مفید می باشد.

در کنار موارد گفته شده یکی دیگر از دلایلی که سبب جایگاه ویژه بادام زمینی در رژیم کتوژنیک شده است احساس پری و سیری که به فرد منتقل می کند. فرد با خوردن بادام زمینی اشتهای او بسیار کاهش پیدا کرده و کمتر نیاز به خوردن موارد غذایی می نماید. علاوه بر این بادام زمینی به دلیل ترکیبات مفید و موثری که درون آن موجود است بدن را برای مدت طولانی سیر نگه داشته و نیاز بدن را به غذا تامین می کند.

صادرات انواع بادام زمینی پارس آباد مغان

صادرات انواع بادام زمینی پارس آباد مغان بادام زمینی پارس آباد مغان به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و خاص آن به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین بادام زمینی های تولیدی در ایران شناخته می شود. درجه یک بودن بادام زمینی پارس آباد منجر شده که شرکت های صادر کننده آن را به کشورهایی که خواهان خرید بادام زمینی ایران هستند نیز صادر نمایند. این محصول در کشورهای خارجی نیز بسیار پرطرفدار و پرمشتری می باشد.

صادرات انواع بادام زمینی پارس آباد مغان شامل بادام زمینی با پوست، بدون پوست، طعم دار و… پس از اینکه در کارخانه های تولید کننده بادام زمینی تولید شد انجام می شود. صادرات بادام زمینی درجه یک پارس آباد هر ساله در کشور ما توسط مراکز صادر کننده انجام شده و میزان صادرات آن به نسبت سال های گذشته به دلیل افزایش کیفیت و مرغوبیت آن افزایش چشمگیری داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما