مرکز پخش بادام زمینی نمکی اعلا

حتما همه شما با بادام زمینی شور و نمکی که در داخل آجیل قرار دارد به خوبی آشنا هستید و این خوراکی خوشمزه را بارها و بارها امتحان کرده اید، از آنجایی که این محصول در کشور ما طرفداران زیادی دارد، به شکل عمده در بازار پخش می شود.

مرکز پخش بادام زمینی نمکی اعلا، این محصول درجه یک را به شکل فله ای یا بسته بندی شده در واحد های فروش سطح کشور عرضه می کند و با نرخ مناسب ارائه می دهد.

مرکز پخش بادام زمینی نمکی اعلا

با خواص بادام زمینی نمکی آشنا شوید

با خواص بادام زمینی نمکی آشنا شوید

بادام زمینی نمکی یکی از مغز های بسیار پرخاصیت و مقوی است، که توصیه می شود حتما در طی روز از آن استفاده کنید و ما در ادامه این مطلب در مورد خواص این محصول با شما صحبت می کنیم:

  • بادام زمینی نمکی، علاوه بر داشتن نمک که منبع سدیم بوده و موجب تنظیم فشار خون می شود و در مواقع افت فشار خون و بروز ضعف و بیحالی، می تواند به کمک شما بیاید، دارای املاح معدنی و ویتامین های خیلی زیادی است.
  • این محصول سرشاز از کلسیم است، که موجب افزایش تراکم بافت استخوانی شده، آن را تقویت می کند و از بروز مشکلاتی نظیر پوکی و نرمی استخوان یا درد های عضلانی در سنین پیری جلوگیری به عمل می آورد.
  • این محصول سرشاز از پروتئین و کالری است و می تواند به تامین کردن سوخت و انرژی مورد نیاز بدن انسان کمک نماید و در نتیجه توانایی جسمانی را افزایش داده و قدرت حرکت و فعالیت بدنی به او ببخشد، پس به ورزشکاران توصیه می شود حتما روزانه از بادام زمینی استفاده کنند.
  • یکی دیگر از خواص این محصول، وجود اسید های چرب امگا 3 در داخل آن است، که هم برای سلامتی دستگاه قلب و عروق بسیار مفید است و هم به سلامتی و طراوت پوست انسان کمک می کند و مانع از خشکی یا ترک خوردن آن خواهد شد.

طرز تهیه بادام زمینی نمکی مرغوب

طرز تهیه بادام زمینی نمکی مرغوب

  • برای تهیه کردن بادام زمینی نمکی مرغوب و خوشمزه باید مقدار مشخصی از بادام های کاملا سالم و درشت را در داخل یک ظرف ریخته و بر روی حرارت قرار دهیم، سپس به اندازه یک لیوان آب نمک درست می کنیم و بر روی آن ها می ریزیم و بادام ها را دائما هم می زنیم، تا آب آن ها کاملا خشک شود و نمک روی آنها ظاهر گردد.
  • در این مرحله حرارت را خاموش می کنیم و ظرف بادام زمینی را در یک سینی خالی کرده و آن را در مجاورت حرارت بخاری یا شوفاژ می گذاریم و هر چند ساعت یکبار آن ها را در داخل سینی جابجا می نماییم، تا تمام قسمت های بادام زمینی ها به طور یکسان حرارت بگیرد.
  • نهایتا بعد از یک الی دو روز بادام زمینی نمکی ما آماده است و می توانیم آن را از کنار حرارت برداریم، برای تست باید یک دانه از آن ها را بجویم تا میزان تردی آن را متوجه شویم.

تولید کننده بادام زمینی نمکی صادراتی

تولید کننده بادام زمینی نمکی صادراتی مراکز صنعتی فعال در زمینه تولید بادام نمکی اعلا، بادام زمینی مرغوب و درجه یک را از کشاورزان خریداری می کند، سپس به وسیله ماشین های مخصوص خود و به شکل صنعتی به خشک کردن، حرارت دادن و مزه دار کردن این محصول می پردازد و آن را بسته بندی نموده و روانه بازار های مصرف می کند.

بادام زمینی صادراتی که مرغوب ترین و بهترین نمونه این محصول است، در بسته بندی های زیبایی به بازار عرضه شده و در اختیار تمام مصرف کننده ها قرار می گیرد، اما عرضه و فروش این محصول به شکل های مختلفی انجام می شود، که سریع ترین شکل آن فروش اینترنتی است.

در این راستا، تمام شما همراهان گرامی می توانید برای خرید این محصول از راه دور و به صورت غیر حضوری، از طریق همین وب سایت اقدام نمایید و آن را به سادگی و از داخل خانه های خود سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما