مرکز پخش بادام زمینی خام دشت مغان

یکی از بهترین انواع بادام زمینی خام تولید شده در کشور ما مربوط به دشت مغان است که به علت حاصلخیزی خاک و استفاده از رقم های مناسب بادام زمینی می توان بهترین این محصول را از دشت‌های وسیع این منطقه به دست آورد.

مرکز پخش بادام زمینی دشت مغان اقدام به ارائه این محصول با قیمت بسیار مناسب کرده است و خریداران می توانند در تماس مستقیم با این مرکز از روش های مختلف نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

مرکز پخش بادام زمینی خام دشت مغان

چرا بادام زمینی دشت مغان معروف است؟

چرا بادام زمینی دشت مغان معروف است؟

بادام زمینی تولید شده در دشت مغان به دلایل متعدد معروف می باشد و یکی از بادام زمینی های با کیفیت در کشور شناخته می ‌شود به طوری که اکثر کارخانه‌های بسته بندی بادام زمینی و مراکز تولید آجیل این نوع بادام زمینی را نسبت به انواع دیگر تولیدی در کشور ترجیح می دهند؛ برخی از دلایل معروف بودن این محصول به شرح زیر است :

  • درشتی اندازه دانه های بادام زمینی مغان عالی است که به راحتی می ‌توان آن را از سایر محصولات تولید شده در کشور و حتی بادام زمینی های وارداتی تشخیص داد.
  • این بادام ‌زمینی از رنگ پوسته بسیار شفاف و خوشرنگ برخوردار است و طعم به خصوصی که ناشی از وجود چربی در آن است باعث تحریک هر چه بیشتر اشتها می شود.
  • بیشترین میزان یک دستی و یک اندازه بودن در دانه های این محصول دیده می ‌شود که این مسئله برای کارخانجات و کسانی که در زمینه صادرات بادام زمینی فعالیت دارند اهمیت فوق العاده ای دارد.
  • میزان روغن موجود در بادام زمینی خام مغان زیاد است به همین خاطر این محصول برای افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه روغن گیری از این دانه اشتغال دارند اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا از نظر اقتصادی برای آنها خرید این بادام زمینی به صرفه است.

فروش مستقیم بادام زمینی مرغوب

فروش مستقیم بادام زمینی مرغوب فروش بادام زمینی مرغوب به صورت مستقیم توسط مرکز پخش و توزیع این محصول انجام می ‌شود و به دلیل قیمت مناسب بادام زمینی نسبت به انواع آجیل های دیگر یکی از پرفروش‌ترین دانه های آجیلی به شمار می رود که به صورت خام یا بو داده و شور می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

فروش بدون نیاز به واسطه ها است و خریدار می تواند از روش های ارتباط مستقیم از قبیل همین وب سایت یا شبکه‌های اجتماعی برای سفارش بی واسطه این محصول اقدام کن؛ فروش این محصول با پایین ترین نرخ ممکن برای صادرکنندگان صورت می گیرد تا این افراد بتوانند این محصول ایرانی را به بازارهای خارج کشور صادر نموده و علاوه بر توسعه تجارت خود به افزایش درآمد تولید کننده این محصول و افزایش اشتغال در این زمینه کمک کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما