مرکز پخش بادام زمینی به صورت عمده

بادام زمینی ایرانی از محصولاتی می باشد که به سبب استقبال خوبی که از آن در بازار های مربوطه به عنوان نوعی آجیل و نیز نوعی ماده اولیه برای برخی از صنایع غذایی، می شود، به طور عمده برداشت می گردد. در مرکز پخش بادام زمینی عمده امکان تهیه این محصول در تناژ بالا برای خریداران عمده ای از سراسر کشور و با تضمین کیفیت فراهم شده است.

مرکز پخش بادام زمینی به صورت عمده

درباره کاشت بادام زمینی چه می دانید؟

درباره کاشت بادام زمینی چه می دانید؟

بادام های زمینی از محصولات کشاورزی مهم می باشند که در بسیاری از مناطق کشور به عنوان کشت اصلی و در سطح گسترده ای از اراضی کشت می شوند که علاوه بر زمین های کشاورزی امکان کاشت آنها در داخل باغات نیز وجود دارد؛ اما این محصول نیز دارای مراحل کاش خاصی می باشد که در اینجا به صورت مختصر به بیان آنها پرداخته می شود:

برای کاشت بادام زمینی ابتدا بستر خاک آماده و زهکشی می شود و مناسب ترین خاک برای این کار خاک هایی با بافت شنی، لومی و لومی شنی می باشد و کاشت آنها باید در مناطقی که محدوده دمایی ۲۲ تا ۲۵ درجه سانتی حاکم است انجام پذیرد که در اواخر اسفند ماه می توانید به تکثیر بذر خام آن بپردازید و بهتر است این کار را در گلدان انجام داده و بعد از دو هفته به مکان اصلی و در فواصل ۱۵ تا ۱۸ سانتی متری انتقال دهید.

آبیاری این محصول نیز باید به طور مرتب و در فواصل زمانی معین انجام دهید به طوری که خاک آنها همواره مرطوب باشد و کود دهی آنها را نیز از نوع کودهای فسفاته و کامل انجام دهید و بهتر است این امر با مشورت متخصصان کشاورزی صورت پذیرد.

بعد از طی مراحل داشت که چیزی در حدود 200 روز طول می کشد، بادام ها رشد کامل کرده و می رسند و قابل برداشت می شوند.

مزایا فروش مستقیم بادام زمینی عمده

مزایا فروش مستقیم بادام زمینی عمده بادام های زمینی از محصولات محبوب و آشنایی می باشند که بسیار مورد توجه واقع می گردند و میزان عرضه و تقاضای بالایی دارند؛ بنابراین به دو صورت بادام زمینی فله ای و بسته بندی شده عرضه می گردد و مدل های مختلفی از آن مانند انواع بادام زمینی غلاف دار، خام، برشته و شور قابل تهیه می باشد.

از مزایای فروش مستقیم بادام های زمینی که در این مجموعه نیز انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصول را به طور مطمئن می توانید تهیه کنید.
  • امکان خرید بادام ها را با قیمت های واقعی خواهید داشت.
  • امکان خرید این محصول را به طور عمده و در هر مقداری دارید.
  • امکان خرید بادام ها در سراسر کشور فراهم می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما