مرکز فروش فله ای بادام زمینی روکش دار

بادام زمینی یکی از انواع خشکبار است که طرفداران خاصی دارد. بادام زمینی از جمله خشکبار های ارزان قیمت در ایران به شمار می رود که نسبت به آجیل‌های دیگر قیمت کمتری دارد. بادام زمینی خاص کشور آمریکای جنوبی و به ویژه برزیل است. بادام زمینی ها طبعی گرم و تر دارند .یکی از انواع بادام زمینی ها، بادام زمینی روکش دار فله است .اینگونه بادام زمینی ها به دلیل روکش هایی که با طعم های متفاوت دارند، دارای خواهان متفاوتی هستند.

مرکز فروش فله ای بادام زمینی روکش دار

بادام زمینی دشت مغان کیفیت بالایی دارد

بادام زمینی دشت مغان کیفیت بالایی دارد

بادام زمینی در شمال ایران کاشت می شود. در قسمت گیلان و همچنین دشت مغان بادام زمینی هایی با کیفیت مرغوب تولید می شود. بادام زمینی ها به دو صورت به بازار عرضه می شود ؛بادام زمینی با پوست و بادام زمینی بدون پوست .

بادام زمینی با پوست بادام زمینی با کیفیت بالا است و تمام آنزیم ها را دارا هستند. به خاطر خام بودن این نوع بادام زمینی ها می توانید از تمام آنزیم های آن استفاده کنید. اگر می خواهید بادام زمینی با پوست تهیه کنید حتما باید به این نکته توجه کنید که بادام زمینی ها تازه باشند. برای اینکه متوجه شوید ،که تازه هستند .باید مقداری از آن را به صورت تصادفی انتخاب کنید و آن را بشکنیم .اگر پوک بود یا آنکه کرم خورده بود آنها را خریداری نکنید .

همچنین در رنگ بادام زمینی ها نیز می توانید به تازگی آنها پی ببرید. اگر رنگ آن ها روشن باشد، این نوع بادام زمینی ها تازه است ولی اگر بادام زمینی رنگ کدری داشته‌باشند، بادام زمینی کهنه و قدیمی است.

بادام زمینی غلاف دار بخاطر اینکه حرارت نمی بیند بسیار مناسب تر از بادام زمینی های بدون غلاف هستند .بادام زمینی ها دارای خواص بسیار زیادی هستند .ویتامین B در بادام زمینی است باعث افزایش قدرت حافظه و بهبود عملکرد مغز می‌شود و توصیه می‌شود که آن را برای کودکان خود تهیه کنید . اگر بادام زمینی را به صورت خام مصرف کنید ،قند خون را تنظیم میکند .

صادرات بادام زمینی روکش دار فله ای

صادرات بادام زمینی روکش دار فله ای

پخش بادام زمینی در ایران به دست انواع شرکت ها و کارخانجات که برای این منظور درست شده‌اند ،انجام می‌شود. از طریق فروشگاهی و حضوری و هم غیرحضوری و اینترنتی این کار انجام می شود. برای اینکه بادام زمینی خام تهیه کنیم ،باید بدانیم که برداشت این محصول در مزارع چه موقع است. برداشت این محصول در شمال کشور در ابتدای شهریور ماه است. اگر بادام زمینی های بدون غلاف را انتخاب کردید باید بدانید که آنها را نمی توانید برای مدت طولانی نگهداری کنید. صادرات بادام زمینی ایران به تمام کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای همسایه انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما