مرکز فروش بادام زمینی ممتاز عمده صادراتی

بادام زمینی یکی از بهترین خشکبار های موجود در باار است که توانسته است با طعم و خواص بی نظیر خود طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید از این رو فروش آن در کشور در سطحی گسترده صورت می گیرد. در این میان فروشگاه آنلاین ما بهترین گزینه برای خرید بادام زمینی ممتاز عمده می باشد چراکه هم از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار داشته به طوری که به کشور های دیگر نیز صادر می گردد و هم فروش به صورت عمده می باشد که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مرکز <a href=

فروش بادام زمینی ممتاز عمده صادراتی” class=”img-responsive aligncenter”>

خصوصیات مهم بادام زمینی ممتاز عمده

خصوصیات مهم بادام زمینی ممتاز عمده

مصرف بادام زمینی به دلیل داشتن کلسیم، پتاسیم، چربی مفید غیر اشباع و …. می تواند به سلامت بدن بسیار کمک کند، به همین دلیل می­شود از بادام زمینی برای درمان برخی بیماری ها نیز بهره برد. بادام زمینی مرغوب غنی از پروتئین، چربی های غیر اشباع و همچنین وجود پتاسیم است، همین امر به حفظ کنترل چربی قلب بسیار کمک می­کند­.

بادام زمینی مقدار زیادی اسید آمینه دارد که وجود این ماده سبب آرامش عروق قلبی می شود و به همین دلیل در بهبود گردش خون خیلی موثر است. یکی از مشکلات قلبی به دلیل وجود چاقی افراد است، مصرف بادام زمینی به کنترل وزن و داشتن وزن مناسب کمک می کند و وضعیت قلبی و عروقی را بهبود می بخشد.

بتاکاروتن و سلنیوم هستند و بادام زمینی یکی از منبع های قوی برای سلنیوم است، که سرشار از املاح معدنی و مواد ضروری برای بدن است. سلنیوم از آن دسته آنتی اکسیدان هایی است که روند پیری را کند می کند. زیرا پیری به دلیل از بین رفتن سلول های سالم بدن توسط رادیکال ها آزاد اتفاق می افتد. وجود آنتی اکسیدان قوی این روند پیری را کاهش میدهد که مصرف بادام زمینی می تواند یکی از بهترین راه های تامین آن باشد و از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند.

ترفند انتخاب بادام زمینی ممتاز عمده

ترفند انتخاب بادام زمینی ممتاز عمده بهترین راه تشخیص بادام زمینی مرغوب، خوردن آن است. قبل از خرید هر نوع خشکباری آن را بچشید. البته نباید خیلی از این مسیر مطمئن باشید. چرا که در اکثر مغزها اندکی خراب وجود دارد و احتمالا چشیدن طعم نمی تواند همیشه کارساز باشد. بادام زمینی هایی با طعم تند، خیلی شور و یا ترش گزینه های مناسبی نیستند. زیرا بو دادن بادام زمینی های کهنه با آبلیمو یا سایر ادویه ها مانع از تشخیص کهنگی آن توسط مشتری می شود و طعم اصلی آن را پنهان می کند.

همچنین طعم بیات و ماندگی از دیگر نشانه های کهنه بودن بادام زمینی است. هر گونه بوی ترشیدگی، رطوبت و نا نیز علامت هشداری برای شناخت بادام زمینی های کهنه است. علاوه بر این هنگام خرید بادام زمینی ها را با دقت نگاه کنید. نمونه ای از دانه ها را بردارید و از وسط نصف کنید، وجود هر گونه سوراخ و یا کپک زدگی و لکه های قهوه ای رنگ و سیاه نشانه ناسالم بودن آنهاست. پس سعی کنید با موشکافی کامل بادام زمینی ها را وارسی کنید که مرغوب باشد.

یکدست بودن بادام زمین ها یکی دیگر از نکاتی است که هنگام خرید باید مدنظر داشت. به عنوان مثال بادام زمینی ها باید تقریبا به یک شکل و اندازه و همرنگ باشند این نکته از آن جهت اهمیت دارد که آجیل در اصطلاح قاطی نداشته باشد. بادام زمینی هایی که یک شکل و یک اندازه نیستند، نمی توانند قابل اتکا باشند و احتمالا چند نوع با هم مخلوط شده اند.

تولیدی بادام زمینی ممتاز عمده دشت مغان

تولیدی بادام زمینی ممتاز عمده دشت مغان همانطور که پیشتر هم اشاره گردید بادام زمینی ممتاز با ویژگی های منحصر به فرد خود از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است از همین رو تولید بادام ممتاز در کشور ما در سطحی گسترده صورت می گیرد و روانه ی بازار فروش بادام صادراتی می گردد. در این میان دشت مغن یکی از مناطق فعال در کشور است که بادام زمینی را در بالاترین سطح کیفیت تولید می کند تا محصولی مرغوب به دست مصرف کنندگان برسد. همچنین تولید بادام زمینی عمده باعث شده تا بادام زمینی ممتازه دشت مغان با قیمت مناسب در بازار توزیع گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما