مرکز فروش بادام زمینی تنوری

مرکز فروش، انواع بادام زمینی تنوری را در بهترین کیفیت و با نازلترین قیمت ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق فروشگاه مجازی در حجم های بالا یا مقادیر کم به فروش کلی و جزئی می رساند و همواره سعی بر این دارد با فراهم کردن خدمات زیادی، دسترسی راحت همه افراد را مهیا کند.

این مرکز این محصول را در بسته بندی های شیک و لوکس به صورت تضمین شده، درون سایت اینترنتی قرار می دهد تا مشتریان بتوانند بدون حضور واسطه ها و در هر زمان یا مکانی مقدار احتیاجی خود را سفارش دهند.

مرکز <a href=

فروش بادام زمینی تنوری” class=”img-responsive aligncenter”>

درباره بادام زمینی تنوری بیشتر بدانید

درباره بادام زمینی تنوری بیشتر بدانید

یکی از ارقام بادام زمینی پر طرفدار در سطح کشور که دارای خصوصیات و فواید منحصر به فردی است، بادام زمینی تنوری می باشد که علیرغم شکل کوچک و ریز ولی خواص درمانی فراوانی دارد بهتر است در ابتدا با طرز تهیه این آجیل خوشمزه و مقوی بیشتر آشنا شوید.

مقداری مورد نیاز بادام زمینی را پوست کنده و درون ظرفی می ریزند و آن را با استفاده آب و نمک، نمکی می کنند حال آن را داخل تنور قرار می دهند تا مراحل پخت آن تکمیل شود در این حین باید مرتبا بادام زمینی را هم زد تا همزمان با هم بادام زمینی ها پخته شوند.

تقریبا حدود ۸ الی ۱۵ دقیق طول می کشد تا بادام زمینی تنوری آماده شود در واقع زمانی که صدای ترق ترق بادام زمینی به گوش برسد و پوست آن به راحتی جدا شود، محصول مورد نظر آماده مصرف است البته برخی بادام زمینی طعم دار تنوری را می پسندند که در مرحله اضافه کردن نمک، می توان از طعم دهنده مورد نظر استفاده نمود.

حال نوبت به شرح فواید این نوع بادام زمینی می رسد؛ از آن جایی که این آجیل سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی نظیر؛ ویتامین E، فسفر، منگنز، اسید فولیک، پتاسیم، منیزیم و… می باشد از ایجاد بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند و در کل نوعی آجیل مغذی و سالم محسوب می شود.

عرضه کنندگان بی واسطه بادام زمینی تنوری

عرضه کنندگان بی واسطه بادام زمینی تنوری بهترین و سریع ترین روش خرید انواع بادام زمینی تنوری مراجعه به عرضه کنندگان بی واسطه می باشد زیرا این عرضه کنندگان بهترین این محصول را که از همه لحاظ ویژگی های مطلوبی دارند را به طور مستقیم و بدون دخالت واسطه ها در فرآیند توزیع قرار می دهند.

این عرضه کنندگان محصولات خود را اعم از بادام زمینی برشته و تنوری را با قیمت ویژه به طور کاملا تضمین شده در اختیار مشتریان قرار می دهند تا آنان بتوانند در حداقل زمان ممکن و با پرداخت پول کمتری به میزان محصول بیشتری دست یابند زیرا؛ در این روش محصول مورد نظر مستقیما از تولید به مصرف می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما