مرکز فروش بادام زمینی برشته شده

بادام زمینی برشته شده از بادام های با کیفیت و ممتاز می باشد که در میان ارقام مختلف بادام های زمینی همواره بیشترین تقاضا را دارند؛ به همین دلیل بازار خرید آنها در هر فصل از سال همواره داغ می باشد. در مرکز فروش بادام زمینی برشته شده بهترین بادام ها عرضه می شوند که از قیمت های مناسبی برخوردار بوده و جزو تازه ترین محصولات سال هستند.

مرکز فروش <a href=

بادام زمینی برشته شده” class=”img-responsive aligncenter”>

5 خاصیت مهم مغز بادام زمینی

5 خاصیت مهم مغز بادام زمینی

مغز بادام زمینی از محصولات مغذی و ارزشمند است که به عنوان یکی از برترین مغز های خوراکی شناخته می شود؛ این محصول علاوه بر این که دارای ارزش تغذیه ای خوب می باشد، دارای خواص درمانی بیشمار هم می باشد که در اینجا به تشریح برخی از مهمترین خواص آن پرداخته می شود:

  1. مراقبت از پوست و تامین زیبایی آن: این محصول به سبب دارا بودن مقدار قابل ملاحظه ای آنتی اکسیدان های مفید، قادر می باشد که صدمات وارد آمده بر پوست را درمان کند و زمینه را برای زیبایی آن فراهم سازد.
  2. مبارزه با افسردگی: علت اصلی این مشکل پایین بودن سطح سروتونین است که مصرف درست بادام زمینی منجر به جبران آن می شود.
  3. محافظت در برابر بیماری های اعصاب و از جمله آلزایمر: زیرا این محصول سرشار از نیاسین (ویتامین ب3) می باشد.
  4. تنظیم سطح قند خون: بادام زمینی به جذب مواد مفید برای بدن کمک می کند و قادر است قند خون را به حالت نرمال بازگرداند.
  5. رفع کننده یبوست: بادام ها به سبب دارا بودن مقادیر قابل ملاحظه ای از فیبر یبوست را به راحتی درمان و از روز آن جلوگیری می کنند.

صادرات بادام زمینی برشته شده به کشورهای اروپایی

صادرات بادام زمینی برشته شده به کشورهای اروپایی بادام های زمینی دسته ای از برترین خشکبار ها می باشند که در تمام طول فصل طرفداران زیاد دارند، مخصوصا بادام هایی که به صورت طعم دار و روکش دار تولید می شوند؛ مانند بادام زمینی پنیری، بادام زمینی تنوری، روکش دار و… که به مصرف کنندگان قدرت انتخاب بهتری می دهند تا بتوانند آنها را بر اساس سلایق و علایق غذایی تهیه کنند.

در کشور ما به سبب تولید انبوه بادام زمینی و فرآوری آنها در طعم ها و مدل های با کیفیت و متفاوتی مقدمات برای صادرات بادام زمینی برشته شده به کشورهای اروپایی فراهم می باشد و این محصولات به صورت درجه بندی شده و با کیفیت و در قالب بسته بندی های بهداشتی عرضه می شوند، به طوری که با استقبال خوبی مواجه بوده اند و به این ترتیب زمینه برای رونق تجارت فراهم شده و هر ساله بخش اعظمی از بادام های ایرانی به این صورت به فروش می رسند و محصول ایرانی از حسن شهرت خوبی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما