مرکز صادرات بادام زمینی مخصوص کره بادام

بادام زمینی گیاهی یک ساله است که انواع مختلفی دارد و به روش های مختلفی تولید می شود. این خوراکی مغذی به صورت شور، برشته و بو داده فرآوری می شود و به صورت انبوه عرضه می گردد.

بادام زمینی مخصوص کره بادام برای مصارف آجیلی و تزیینی مورد استفاده فراوان قرار می گیرد و چون انبوه عرضه می شود قیمت بسیار استثنایی دارد. این خوراکی خوشمزه محبوبیت زیادی دارد و برای سنین مختلف مناسب می باشد.

مرکز صادرات بادام زمینی مخصوص کره بادام

بادام زمینی می تواند استرس شما را کاهش دهد

بادام زمینی می تواند استرس شما را کاهش دهد

اگر به دنبال خشکباری مقوی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بادام زمینی را به روش های مختلف مصرف نمایید این فرآورده سرشار از انرژی بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن بهترین خوراکی است.

در ادامه بهترین زمان برای برداشت بادام زمینی را برایتان بازگو می کنیم تا با آگاهی لازم آن را تهیه و خریداری کنید. بادام زمینی جزء دانه هایی است که بسیار گرما دوست است و اوایل فروردین کاشت ِآن شروع می شود و نزدیک ۲۰۰ روز نیاز است که این فرآورده کامل رسیده شود و اوایل ماه مهر بهترین زمان برداشت این خوراکی خوشمزه است.

بادام زمینی در ابتدا برداشت اصلا مغز ندارد و باید به خوبی خشک گردد تا پیله از پوسته جدا شود. این بادان زمین را به دو صورت پیله دار و بدون پیله می کنند بادام زمینی پیله دار از با کیفیت ترین پیله تشکیل شدا است و بادام زمینی که پیله آن شکسته است را جدا سازی می کند و به صورت بدون پیله فرآوری می کنند.

در ماه مهر که هنوز سوز و سرما زیاد نیست این خوراکی را برداشت می کنند و با سختی و مشقت به صورت سنتی و صنعتی خشک می کنند. روش سنتی کیفیت بالایی دارد و در آفتاب به مرور زملن خشک شده و مغز تیره تری دارد و خواص آن بیشتر می باشد و در روش صنعتی رنگ پوست بادام زمینی روشن تر است. این خوردنی خوشمزه سرشار از خواص و فواید است

شرکت پخش انواع بادام زمینی مخصوص کره بادام

شرکت پخش انواع بادام زمینی مخصوص کره بادام فروش فوق العاده بادام زمینی درجه یک از طریق اینترنت امکان پذیر است این فرآورده به دلیل اینکه به صورت آجیلی، روغن گیری و کره گیری مورد استفاده قرار می گیرد می توانید به صورت فوق العاده با قیمت بسیار باور نکردنی آن را تهیه و خریداری نمایید.

پخش بادام زمینی کره گیری بادام زمینی از طریق وب سایت زیر این فرآورده را ارائه می دهد چون مستقیم و بدون دخالت واسطه آن را از پخش خریداری می کنید یک خرید ارزان و فوق العاده ای می باشد و چون اینترنتی به دست شما می رسد هزینه بسیار کمی دارد و مقرون به صرفه می باشد.

بادام زمینی درشت در سبد کالای هر ایرانی وجود دارد چون مزیت هایی که دارد بی شمار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما