مرکز صادرات بادام زمینی با پوست پارس آباد مغان

پارس آباد مغان یکی از قطب های اصلی تولید بادام زمینی در کشور ماست و محصول این منطقه از کیفیت بسیار مطلوبی بر خوردار می باشد، به همین دلیل به صورت گسترده به سایر کشور ها صادر می گردد.

مرکز صادرات بادام زمینی پارس آباد مغان، این محصول را با پوست یا بدون پوست و در بسته بندی های شکیل و زیبا به بازار های بین المللی عرضه کرده و در این مناطق به فروش می رساند.

مرکز صادرات بادام زمینی با پوست پارس آباد مغان

شناخت بهتر بادام زمینی پارس آباد مغان

شناخت بهتر بادام زمینی پارس آباد مغان

بادام زمینی منطقه پارس آباد مغان، از نظر ویژگی های ظاهری دارای سایز های درشت و متوسط می باشد و این مساله به مراقبت های دقیق کشاورزی و آب و کود دهی کافی و به موقع محصول بستگی دارد.

در ضمن این محصول به علت اینکه به خوبی پرورش می یابد، به هیچ وجه دچار آفت و خزابی نمی شود، پس دانه های بادام زمینی این منطقه کاملا سالم بوده و هیچ گونه خوردگی یا سوراخی در آن ها مشاهده نخواهد شد.

این بادام ها مغز هایی بسیار شیرین، خوش طعم، ترد و نرم دارند، که بعد از یکبار امتحان کردن شما را مجذوب خود می سازند و به مشتری دائمی آن ها تبدیل می شوید.

بادام با پوست مغان، به علت اینکه کاملا باکیفیت و مرغوب است، به هیچ وجه پوسته ای خالی و پوک ندارد و تمام آن ها دارای دو مغز درشت و سالم هستند، که به هیچ وجه پوسیدگی در آن ها مشاهده نمی شود.

از آنجایی که این محصول عمدتا به صورت فله ای در بازار های مصرف سطح کشور عرضه می گردد، نرخ مناسب تری از سایر محصولات مشابه دارد و به همین دلیل بسیار مورد پسند و توجه همه مصرف کننده ها قرار می گیرد و از رونق زیادی برخوردار می باشد.

خواص بادام زمینی پارس آباد مغان برای سلامتی

خواص بادام زمینی پارس آباد مغان برای سلامتی شاید برای شما عزیزان این سوال مطرح باشد، که خواص و مزایای بادام زمینی پارس آباد مغان برای حفظ سلامتی بدن چیست؟ اگر تمایل دارید در این زمینه اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می کنم که با ما همراه باشید.

  • یکی از شناخته شده ترین خواص بادام زمینی، وجود مقدار زیادی فیبر در داخل آن است، که باعث افزایش حجم روده و معده شده و حرکات روده را تنظیم می کند، در نتیجه به هضم سریع تر مواد غذایی و دفع راحت تر نیز کمک می نماید.
  • این محصول مقدار زیادی پروتئین گیاهی در داخل خود دارد، که باعث تامین انرژی بدن انسان می شود و سوخت مورد نیاز برای کار و فعالیت را به او می بخشد و در عین حال سبب اضافه وزن و چاقی نیز نمی گردد.
  • بادام زمینی مقدار زیادی فسفر در بافت خود دارد، که به افزایش قشر خاکستری رنگ مغز انسان کمک کرده و در نتیجه توانایی به خاطر سپاری و یادگیری را در ذهن افراد افزایش می دهد و از بروز آلزایمر و فراموشی نیز پیشگیری به عمل می آورد.

سفارش کلی بادام زمینی پارس آباد مغان

سفارش کلی بادام زمینی پارس آباد مغان سفارش بادام پارس آباد مغان، از طریق مراکز اصلی پخش و فروش این محصول، که آن در حجم زیادی از کشاوران خریداری کرده و سپس در واحد های فروش خود به شکل کلی یا جزئی عرضه می کنند، قابل انجام است.

اما همین مراکز نیز برای تسریع فرایند عرضه و فروش بادام زمینی، از درگاه های آنلاین و فروشگاه های مجازی مختلفی استفاده می کنند، که باعث می شود تمام مرزها و فاصله ها از میان برداشته شود و همه افراد از هر جایی که هستند، بتوانند محصول را به سادگی و با سرعت زیاد تهیه کنند.

بر این اساس ما نیز در همین مجموعه شرایطی را برای هم میهنان عزیزمان فراهم کرده ایم، که بتوانند به واسطه همین وب سایت این محصول را از راه دور و به صورت غیر حضوری سفارش دهند و نهایتا آن را توسط پست برای آن ها ارسال می کنیم و درب منازلشان به آن ها تحویل می دهیم، تا نیازی به خروج از خانه نداشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما