مرکز توزیع بادام زمینی طعم دار فله ای

اغلب مردم اهمیت خوردن بادام زمینی را به خوبی درک کرده اند، این محصول طرفداران زیادی دارد و از این جهت بازار فروش بادام زمینی به سبب وجود قیمت مناسب، بسیار پر رونق است و مردم برای تهیه این محصول هزینه خوبی می پردازند.

با توجه بالا بودن کیفیت بادام زمینی طعم دار تولید شده در کشورمان، صادرات این محصول به کشورهای دیگر بسیار پر رونق است و قابل ذکر است که شرکت ما هم به عنوان یک مرکز توزیع بادام زمینی طعم دار فله ای است.

مرکز توزیع بادام زمینی طعم دار فله ای

مشخصات بادام زمینی طعم دار

مشخصات بادام زمینی طعم دار

بادام زمینی یک منبع عالی از ترکیب انواع اسیدهای چرب اشباع نشده است و مصرف این محصول در حد متعادل و مناسب، سبب تنظیم میزان کلسترول خون در بدن می شود از اینرو باعث حفظ سلامتی قلب می شود و مصرف بادام زمینی به مقدار روزانه حدود 42 گرم مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند، این مقدار در حدود 240 کیلو کالری انر‍‍ژی تامین می کند.

آشنایی با مشخصات بادام زمینی طعم دار:

• دارای طعم های مختلف مانند نمکی، سرکه ای، فلفلی و … است.

• غالبا بو داده است و بدون پوست است.

• مدت ماندگاری بالایی دارد.

• دارای افزودنی های خوراکی مجاز است.

• انرژی زیادی برای بدن تامین می کند.

برخی از خواص بادام زمینی:

بادام زمینی یک منبع بسیار خوبی از مواد مغذی مانند پروتئین، فیبر، ویتامین B3 و B9 ، ویتامین E می باشد و علاوه بر موارد مذکور، بادام زمینی در گروه مواد مغذی است که مصرف آن جهت درمان بیماری های مختلف، زیبایی و سلامتی مفید است و قابل ذکر است که استفاده از بادام زمینی در ایام بارداری خانم ها، تاثیرات مثبت زیادی را به همراه دارد.

وجود مقدار زیاد آهن و کلسیم در بادام زمینی باعث انتقال راحت تر اکسیژن به خون و در نتیجه بهبود استخوان های سالم و قوی گردیده است، بادام زمینی تامین کننده انرژی با مقادیر زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی است.

راهنمای خرید بادام زمینی طعم دار فله ای

راهنمای <a href=خرید بادام زمینی طعم دار فله ای” class=”img-responsive aligncenter”>

مراکز عرضه بادام زمینی باید این را مورد توجه قرار دهد که در کنار کیفیت محصول، بسته بندی شکیل و مناسبی برای این محصول ارزشمند در نظر بگیرد تا بتواند مشتریان بیشتری را جلب کنند، با توجه به ارزش غذایی بادام زمینی طعم دار، فروش این نوع بادام زمینی با استقبال خوبی همراه است.

در هنگام خرید بادام زمینی طعم دار فله ای دقت کنید که حتما بادام زمینی دارای بسته بندی کاملا پلمپ شده باشد و تاریخ تولید و انقضا و همچنین نشان استاندارد و تاییده وزارت بهداشت بر روی آن درج شده باشد.

این محصول را از برندهای معتبر که به کیفیت محصولاتشان اطمینان دارید خریداری کنید تا بتوانید مرغوب ترین محصول را خریداری کنید تا با مصرف آن سلامتی تان به خطر نیفتند.

انواع بادام زمینی طعم دار قابل عرضه در شرکت ما:

1. بادام زمینی بو داده

2. بادام زمینی فلفلی

3. بادام زمینی سرکه ای

4. بادام زمینی نمکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما