مرکز توزیع بادام زمینی شمالی

بادام زمینی شمالی دارای کیفیت بالایی می باشد بادام زمینی یکی از محصولاتی است که در استان های شمالی به ویژه استان گیلان تولید می گردد این بادام زمینی پوست نازک دارد که در کیفیت آن بسیار تاثیر گذار است، این محصول پس از برداشت توسط کشاورزان به مراکز توزیع به فروش می رسد و از طریق این مراکز در کل کشور توزیع می گردد، این مجموعه یکی از مراکز توزیع بادام زمینی شمالی می باشد.

مرکز توزیع بادام زمینی شمالی

خواص بادام زمینی سفید شده برای بدن

خواص بادام زمینی سفید شده برای بدن

معمولا توصیه می شود در به عنوان میان وعده بادام زمینی خوشمزه مصرف کنید این به دلیل داشتن خواص بالایی این ماده غذایی برای بدن است بادام زمینی به شکل های مختلفی در بازار به فروش می رسد که شامل با پوست چوبی، بدون پوست چوبی، با پوست قرمز روی مغز و به صورت سفید شده می باشد اگر بخواهیم خواص این ماده غذایی را برشماریم به موارد زیر می رسیم.

  • تنظیم قند خون و بهبود دیابت: منگنز ماده معدنی است که در این محصول موجود است و سبب می شود چربی و کربوهیدرات تجزیه شود به این ترتیب در تنظیم قند خون و بهبود دیابت نقش ایفا می کند.
  • درمان یبوست: از آن جایی که بادام زمینی غنی از فیبر است سبب حرکت راحت تر روده ها می شود در نتیجه عمل گوارش و دفع را بهبود می بخشد.
  • پیشگیری از سرطان: فیتواسترول ها ترکیباتی هستند که در بادام زمینی موجود می باشند و خواص ضد سرطانی دارند.
  • بهبود دهنده آلزایمر: نیاسین موجود در بادام زمینی سبب می شود که تا 70 درصد آلزایمر بهبود یابد.
  • بهبود افسردگی: تریپتوفان نوعی اسید آمینه است که در بادام زمینی وجود دارد و باعث افزایش تولید سروتونین در خون می شود که در درمان افسردگی موثر است.

بهترین مرکز فروش بادام زمینی شمالی

بهترین مرکز <a href=فروش بادام زمینی شمالی” class=”img-responsive aligncenter”> بادام زمینی شمالی از انواع بادام زمینی درجه یک در بازار می باشد به همین دلیل پس از برداشت سریعا به فروش می رسد این مجموعه یکی از بهترین مرکز های فروش این محصول است و بادام زمینی را به شکل های مختلفی مثل همراه خام با غلاف، نمکی با غلاف، خام بدون غلاف، نمکی بدون غلاف و به صورت پوست کنده به فروش می رساند، البته امروزه این محصول را با طعم های دیگری هم فرآوری می نمایند.

متقاضیان بر اساس نوع مصرفشان هر کدام از این محصولات را خریداری می کنند زیرا از بادام زمینی علاوه بر استفاده در آجیل برای تهیه کره بادام زمینی، روغن گیری و استفاده در آشپزی و شیرینی پزی استفاده می کنند، به همین منظور متقاضیان برای خرید این محصول به صورت عمده می توانند از طریق راه های ارتباط موجود در سایت با همکاران ما تماس گرفته و خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما