مرکز توزیع بادام زمینی به صورت فله ای

بادام زمینی از خانواده نخود و عدس است. گلهای آن روی زمین می روید و به دلیل سنگینی که دارند به خاک نفوذ می کنند و بادام در آنجا رشد و نمو می کند. پوسته بادام زمینی قهوه ای است و شامل 2 تا 3 مغز بادام زمینی است. هر یک از این دانه های بیضی سفید خامه ای است که با پوسته ای نازک و قهوه ای مایل به قرمز پوشانده شده است. از این رو شرکت ما در زمینه مرکز توزیع بادام زمینی فله ای فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوبی روانه بازار می کنند.

مرکز توزیع بادام زمینی به صورت فله ای

درمان سرماخوردگی با مغز بادام زمینی

درمان سرماخوردگی با مغز بادام زمینی

انواع بادام زمینی از نظر غنی بودن پروتئین زیر گروه حبوباتی مانند نخود ، عدس و لوبیا است و می توان گفت از این نظر مغز نیست. بادام زمینی منبع خوبی از انرژی است. 100 گرم بادام زمینی حاوی 50 گرم چربی و 16 گرم کربوهیدرات است. بادام زمینی حاوی پروتئین با کیفیت عالی است. در میان مغزها ، بادام زمینی بیشترین میزان پروتئین را دارد. 100 گرم بادام زمینی حاوی 25 گرم پروتئین است. ب

نابراین اگر کودک شما فقط بادام زمینی یا کره بادام زمینی می خورد، نگران کمبود پروتئین در کودک خود نباشید. بیشتر چربی های موجود در بادام زمینی اشباع نشده و خوب هستند. در ببیست گرم بادام زمینی حدود دو گرم فیبر وجود دارد. این نه درصد از نیاز روزانه فیبر بدن را تامین می کند. بادام زمینی حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین B3 ، صد میلی گرم در هر صد گرم است.

ویتامین B3 کلسترول خوب را بالا می برد ، روند پیری را به تأخیر می اندازد و همچنین از بیماری آلزایمر جلوگیری می کند. برای افزایش این ویتامین ، توصیه می شود که مردان دوزاده میلی گرم بادام زمینی در روز و زنان چهارده میلی گرم بادام زمینی در روز مصرف کنند. ویتامین E در بادام زمینی نیز یافت می شود. بیست و پنج گرم بادام زمینی نیاز روزانه بدن به این ویتامین را تأمین می کند. بادام زمینی همچنین دارای آنتی اکسیدان است.


پیشگیری از بیماری آلزایمر با بادام زمینی

بنابراین ، از سلول در برابر آسیب و تخریب محافظت می کند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. جالب است بدانید که آنتی اکسیدان های موجود در بادام زمینی همان میوه ها هستند و حاوی آنتی اکسیدان های بیشتری نسبت به سیب ، چغندر و هویج هستند. منیزیم موجود در بادام زمینی گرفتگی عضلات را تسکین می دهد.

بادام زمینی درجه یک همچنین حاوی فولات است. فولات از کم خونی و ضعف جلوگیری می کند. بادام زمینی حاوی پتاسیم است. پتاسیم فشار خون و ضربان قلب را تنظیم می کند ، از گرفتگی عضلات و ورم جلوگیری می کند.خوردن غذاهای غنی از امگا 3 ، به ویژه بادام زمینی برای کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر توصیه می شود. بیماری های زوال عقل ، آلزایمر و پارکینسون نوجوانان میانسالی هستند و فراموشی در دوران بلوغ آلزایمر در نظر گرفته نمی شود و استرس تنها دلیل اصلی فراموشی در انسان است. دمانس و بیماری آلزایمر علائم بسیاری دارند ، فراموشی و عدم توانایی در تمرکز ، عدم توانایی در برقراری ارتباط کلامی ، دشواری در فعالیت های روزمره ، عدم استدلال و استدلال در کار روزانه ، از دست دادن زمان و مکان ، عدم هماهنگی بین مشاهدات بصری و درک مغز ، تغییر خلق و خوی یکی از دلایل این بیماری ها است.برای کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر ، توصیه می شود هفته ای دو بار از غذاهای امگا 3 ، ماهی و غذاهای دریایی ، ویتامین E و آجیل به ویژه بادام زمینی استفاده کنید. بهترین زمان مصرف ماهی و غذاهای دریایی ، بلوغ است.

جلوگیری از سنگ کیسه صفرا با بادام زمینی

جلوگیری از سنگ کیسه صفرا با بادام زمینی مصرف بادام زمینی روکش دار می تواند از بروز سنگ کیسه صفرا جلوگیری کند. طبق مطالعات ، خوردن یک اونس بادام زمینی یا کره بادام زمینی می تواند خطر سنگ صفرا را تا 25٪ کاهش دهد. اسیدهای چرب اشباع نشده و پروتئین های موجود در کره بادام زمینی احساس سیری در شما ایجاد می کند. خوردن کره بادام زمینی با یا بدون سیب به عنوان صبحانه ، ناهار یا به عنوان میان وعده می تواند از پرخوری جلوگیری کند.

با این حال ، همیشه در مصرف کره بادام زمینی در حد اعتدال باشید. بهترین مقدار کره بادام زمینی دو قاشق غذاخوری است. خطر دیابت را کاهش دهید مصرف کره بادام زمینی ممکن است خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد. مصرف 31 گرم آجیل یا کره بادام زمینی (حدود 2 قاشق غذاخوری) حداقل 5 روز در هفته می تواند خطر ابتلا به دیابت را تا 30 درصد کاهش دهد. افزایش انرژی پروتئین ، فیبر و اسیدهای چرب موجود در کره بادام زمینی به حفظ انرژی از ابتدای روز تا نیمه شب کمک می کند.

همچنین در پایدار نگه داشتن قند خون و جلوگیری از افت ناگهانی قند خون موثر هستند. کاهش وزن اگر می خواهید رژیم کم کالری داشته باشید ، خوردن آجیل می تواند به کاهش وزن کمک کند. کره بادام زمینی حاوی پروتئین بیشتری نسبت به سایر مغزها است ، با حدود 8 گرم در هر دو قاشق غذاخوری. همچنین می تواند به دلیل داشتن چربی و فیبر زیاد ، شما را به عنوان میان وعده برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد.

در نتیجه ، کالری دریافتی شما در طول روز کاهش می یابد. مصرف 200 کالری کره بادام زمینی می تواند شما را از 200 کالری نان شیرین سیرتر کند. طبق مطالعه ای که در مجله بین المللی چاقی و اختلالات متابولیکی مرتبط منتشر شده است ، بادام زمینی می تواند سوخت و ساز بدن را تقویت کند. طبق تحقیقات ، وقتی افراد به مدت 19 هفته روزانه 500 کالری کره بادام زمینی مصرف می کنند ، میزان سوخت تا 11 درصد افزایش می یابد.

اگر بدنبال رژیم چاقی سریع هستید ، توصیه می کنیم کره بادام زمینی بخورید. “هنگامی که با نان سفید یا کراکر و سایر مواد مانند ژله یا شکلات مصرف می شود ، خواص کره مغز از بین می رود. کره بادام زمینی فرآوری شده همچنین حاوی مواد افزودنی ناسالم و نمک زیادی است. چربی کاهش یافته در کره بادام زمینی فرآوری شده اغلب قند خون را افزایش می دهد.

همچنین از کره بادام زمینی که حاوی روغن های هیدروژنه (چربی های ترانس) است در لیست مواد تشکیل دهنده خودداری کنید ، زیرا باعث گرفتگی عروق می شود. این نوع کره مغزها به دلیل داشتن کالری زیاد اغلب برای کسانی که مایل به چاق شدن هستند توصیه می شود. این مواد در هر قاشق غذاخوری 100 کالری دارند و به مقدار زیاد قابل مصرف نیستند. کره بادام زمینی همچنین شکر اضافه کرده است تا طعم آن بهتر شود. ترکیب قند و چربی بر ذخیره چربی تأثیر می گذارد.

سنگ کلیه حدود 10 تا 25 درصد بزرگسالان در ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد. مطالعات نشان می دهد که مصرف منظم بادام زمینی خطر سنگ صفرا را در مردان و زنان کاهش می دهد. بیشتر سنگهای صفرا عمدتا از کلسترول تشکیل شده اند.

بنابراین ، اثرات کاهش کلسترول بادام زمینی یکی از دلایلی است که بادام زمینی را برای تشکیل سنگ کلیه و سنگ صفرا آماده می کند. برای تأیید این یافته ها به مطالعات بیشتری نیاز است. عوارض جانبی بادام زمینی و نگرانی های فردی علاوه بر مشکل آلرژی به بادام زمینی ، معمولاً هیچ عارضه جانبی خاصی ندارد.

کاهش خطر ابتلا به دیابت با بادام زمینی

طبق تحقیقات اخیر ، یک وعده بادام زمینی می تواند خطر ابتلا به دیابت را تا 21 درصد کاهش دهد. این می تواند به دلیل وجود منگنز باشد منگنز ماده معدنی است که نقش مهمی در متابولیسم چربی و کربوهیدرات ، جذب کلسیم و تنظیم قند خون دارد. منیزیم یک ماده معدنی ضروری است که عملکرد بیش از 300 فعالیت بیوشیمیایی را در بدن تقویت می کند. کره بادام زمینی سرشار از منیزیم است که تقریباً 12 درصد از مقدار منیزیم مورد نیاز بدن در هر وعده است.

این بدان معنی است که کره بادام زمینی می تواند به تنظیم دمای بدن ، سم زدایی از بدن ، تولید انرژی ، تقویت استخوان ها و دندان ها و سلامت سیستم عصبی کمک کند. علت التهاب کره بادام زمینی سرشار از چربی های امگا 6 است که تولید واسطه های التهابی را تحریک می کند. بادام زمینی به طور طبیعی دارای چربی های امگا 3 ضد التهاب است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی شما سرشار از چربی های امگا 3 باشد.

برای تهیه این روغن می توانید از روغن ماهی مانند ماهی آزاد ، دانه کتان و دانه چیا استفاده کنید. ضریب هوشی را افزایش دهید تحقیقات نشان می دهد که چربی های اشباع نشده غیر اشباع موجود در غذاهایی مانند مغزها یا روغن زیتون به سالم نگه داشتن مغز و عملکرد آن کمک می کند. خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی آجیل به کاهش استرس (یا آسیب اکسیداتیو) در مغز کمک می کند.

آرامش و خونسردی را افزایش دهید مصرف کره بادام زمینی در تقویت آرامش و افزایش آرامش م effectiveثر است و به شما کمک می کند تا بر استرس خود غلبه کنید. کره بادام زمینی حاوی بتا سیتوسترول ، نوعی استرول گیاهی است.

به همین دلیل به ورزشکاران توصیه می شود از کره بادام زمینی استفاده کنند. بتا-سیتوسترول به عادی سازی سطح کلسترول بالا کمک می کند و کلسترول را در زمان استرس با سایر هورمون ها متعادل نگه می دارد. بتا-سیتوسترول همچنین ممکن است به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک کند.

سفارش انواع بادام زمینی فله ای

<a href=سفارش انواع بادام زمینی فله ای” class=”img-responsive aligncenter”> بادام زمینی طعم دار محبوب ، مقوی و مغذی است. این میوه اولین بار در آمریکای جنوبی شناخته شد و اکنون به سراسر دنیا صادر می شود. مغز پسته از نظر ارزش غذایی با گردو و بادام رقابت می کند و با خواص منحصر به فرد خود توجه را جلب می کند. بادام زمینی سرشار از پروتئین ، منیزیم ، تیامین ، ویتامین E ، فیبر ، فسفر ، اسید فولیک و سایر مواد مغذی است و مصرف روزانه آنها از بیماری ها و زیبایی های مختلف جلوگیری می کند.

مصرف بادام زمینی مزه دار همراه با عسل باعث افزایش خواص بادام زمینی می شود. میان وعده های خوشمزه و سالم که سطح انرژی شما را افزایش می دهند ، از بیماری های قلبی جلوگیری می کنند ، خستگی روزانه را برطرف می کنند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند ، فشار خون را کنترل می کنند و با افسردگی مقابله می کنند.

ترکیبی از بادام زمینی و عسل می تواند بخشی از رژیم غذایی باشد زیرا رضایت بخش است و از پرخوری جلوگیری می کند. خواص بادام زمینی عسل منجر به استفاده از آن به عنوان یک میان وعده مقوی و مقوی شده است که باعث افزایش بهره وری و بهبود کیفیت فعالیت های فردی می شود ، توصیه و تأکید می شود.

فروشندگان مستقیم بادام زمینی فله ای

بادام زمینی مرغوب که به آن بادام و پسته نیز گفته می شود ، از نظر شکل خام خواص بسیار بالاتری دارد و یکی از محبوب ترین آجیل ها در بین فندق است. این میوه همچنین به دلیل قیمت مناسب یکی از آجیل های پرفروش است ، بنابراین فروشندگان اغلب بادام زمینی خام را برای تأمین تقاضای مشتری حداقل برای یک هفته از مراکز عمده فروشی خریداری می کنند ، به علاوه باعث صرفه جویی در بیشتر کارهای انجام شده می شود.

بیشتر این محصول در مناطق کوهستانی ، یعنی در مکان های سرد و خشک کشت می شود. همچنین بادام ، بادام هندی ، دانه ها و … آجیل های دیگری مانند نیز با این محصول در فروشگاه های معتبر یافت می شود و در صورت لزوم خریداری می شود. از آنجا که بادام زمینی خام به دو روش عمده یا بسته بندی یا از مارک های خاصی در بازار خرید و فروش می شود ، هم خرده فروشی و هم عمده فروشی این محصول رواج دارد.

یکی از این مطالعات در مورد جمعیت زنان نشان داد که زنان با جایگزینی سایر چربی های مضر در رژیم غذایی خود طی یک دوره 6 ماهه ، 3 کیلوگرم از وزن خود را از دست دادند. مطالعه دیگری نشان داد که افزودن 89 گرم (500 کیلوکالری) به رژیم غذایی روزانه بزرگسالان سالم به مدت 8 هفته منجر به افزایش وزن مورد انتظار نمی شود.

بررسی قیمت خرید بادام زمینی فله ای

بررسی قیمت <a href=خرید بادام زمینی فله ای” class=”img-responsive aligncenter”> لازم به ذکر است که بادام زمینی ایرانی نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. توزیع بادام زمینی به صورت عمده یا بسته بندی شده در اندازه های مختلف توسط برخی از صادرکنندگان و تولیدکنندگان این محصول انجام می شود. مطالعات زیادی در مورد کاهش وزن انجام شده است که نشان می دهد بادام زمینی اگرچه چربی و کالری زیادی دارد اما به افزایش وزن کمک نمی کند.

در حقیقت ، تحقیقات نشان داده است که خوردن بادام زمینی می تواند به حفظ وزن سالم و کاهش خطر چاقی کمک کند. مشتریان گرامی که قصد خرید بادام زمینی عمده را دارند می توانند با مراجعه به سایت رسمی شرکت ما این محصول را با قیمت خوب و منطقی خریداری نمایند کافی است مشتریان گرامی جهت بررسی قیمت خرید بادام زمینی فله ای به وب سایت ما مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایند از طرفی هم این محصول به کشورهای دیگر هم صادرات می شود که می توانید با کارشناسان ما در این زمینه صحبت کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما