مرکز توزیع بادام زمینی با پوست

این روزها مرکز توزیع و فروش بادام زمینی با پوست این محصول را به روش های گوناگون و به صورت عمده و یا جزیی‌ به خریداران ارائه می کند که با توجه به کیفیت عالی و طعم مطلوب استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان آن را به شکل کلی و با قیمتی مناسب تهیه می کنند.

مرکز توزیع <a href=

بادام زمینی با پوست” class=”img-responsive aligncenter”>

نکاتی درباره ارزش غذایی بادام زمینی

نکاتی درباره ارزش غذایی بادام زمینی

بادام زمینی بسیار مغذی و پرفایده می باشد و حاوی انواع ویتامین های بی، ای و فولات و کلسیم، فسفر، روی، مس، منیزیم، آهن، کلسیم، سدیم، پتاسیم، اسیدهای چرب غیر اشباع، کربوهیدرات و پروتئین و … است که در سلامتی بدن و جلوگیری از امراض مختلف نقش مهمی دارد.

وجود اسیدهای چرب مفید در آن باعث کاهش کلسترول مضر خون می‌شود و به حفظ سلامت قلب کمک کرده همچنین خطر سکته قلبی را کاهش می دهد. این محصول باعث تقویت استخوان ها و دندان ها شده و به برطرف‌ شدن کم خونی کمک می کند همچنین باعث سلامت پوست و مو می شود. مصرف‌ متعادل بادام زمینی برای کنترل و تنظیم قند خون بسیار مفید بوده و به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند.

این محصول سوخت و ساز بدن را افزایش داده و با توجه به فیبر فراوان از اشتهای کاذب جلوگیری‌ می کند و باعث می شود فرد ساعت ها احساس سیری کند. بادام زمینی خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا و مشکلات کبدی را کاهش می دهد و از رشد تومور های بدخیم سرطانی پیشگیری می کند همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.

واردکنندگان انواع بادام زمینی با پوست

واردکنندگان انواع بادام زمینی با پوست در حال حاضر شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه واردات انواع بادام زمینی غلاف دار مشغول کار و فعالیت می باشند و این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد از کشورهای مختلف وارد ایران می کنند که به دلیل سطح کیفی بالا و خوشمزه بودن مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

یکی از معتبرترین مراکز عرضه و فروش انواع بادام زمینی مصری با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد که مشتریان می توانند محصول دلخواه را در سریع ترین زمان انتخاب و سفارش دهند و با ارسال آن از هزینه های جانبی پیشگیری می گردد.

امروزه شرکت های متعددی در داخل و خارج از کشور در زمینه تولید و فرآوری انواع بادام زمینی مشغول فعالیت می‌ باشند و این محصول را پس از برداشت بوسیله دستگاه های اتوماتیک سورتینگ از ضایعات پاکسازی نموده و پس از آماده شدن به صور‌ت خام و یا طعم دار در بسته های مناسب و استاندارد راهی بازار فروش می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما