مرجع فروش بادام زمینی خام بسته بندی

بادام زمینی خام بسته بندی به واسطه داشتن مواد مغذی طبیعی جایگزین مناسبی برای برخی لوازم بهداشتی جهت درمان و زیبایی پوست به شمارم می آید. خواص درمانی این دانه گیاهی زیاد است و به همین علت شاهد استفاده آن در صنایع آرایشی و بهداشتی هستیم. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید نوع خام بادام زمینی قصد داریم ضمن بررسی فواید مصرف آن، مرجع فروش کلی و عمده را برای خریدهای کلان معرفی کنیم.

مرجع <a href=

فروش بادام زمینی خام بسته بندی” class=”img-responsive aligncenter”>

فواید عالی بادام زمینی برای پوست صورت

فواید عالی بادام زمینی برای پوست صورت

بادام زمینی محصولی بومی از کشور هند است که دارای پوسته خشک اما بسیار شکننده می باشد. از نظر دسته بندی گیاهی آن را جزء خانواده سویا و نوعی حبوبات می شناسند. با این وجود در ایران مصرف انواع بادام زمینی خام و بو داده به عنوان آجیل و مغزیجات محبوبیت بسیار زیادی دارد.

همانطور که می دانید مهمترین ویژگی این محصول دارا بودن مقادیر زیادی روغن ارگانیک است که سبب شده از آن محصولی به عنوان کره بادام زمینی نیز تولید کنند. عده زیادی از این نکته غافل هستند که مصرف خوراکی یا مالشی بادام زمینی بر روی پوست صورت نقش مهمی در تضمین سلامت و جلوگیری از پیری آن خواهد داشت.

خوردن روزانه ده عدد بادام زمینی خام به علت داشتن ویتامین گروه ب و ث، به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی عمل کرده و از ایجاد هر گونه جوش یا لک بر روی پوست صورت جلوگیری می کند.

همچنین می توانید چند دانه بادام زمینی تازه را کوبیده و با روغن زیتون یا آبلیمو ترکیب کرده و به عنوان ماسک استفاده کنید. این نوع ماسک ارگانیک نقش موثری در آبرسانی پوست و جلوگیری از چین و چروک صورت دارد.

مرکز پخش انواع بادام زمینی خام بسته بندی

مرکز پخش انواع بادام زمینی خام بسته بندی بادام زمینی ایرانی به علت داشتن اندازه کوچک، بافت نرم و قیمت مناسب یکی از محبوب ترین ارقام این محصول در بین تولیدکنندگان فرآورده های آن می باشد. از آن معمولاً برای تولید انواع بادام زمینی بو داده، شور، نمکی و آجیلی در بسته بندی های تک نفره و چند صد گرمی استفاده می کنند.

در این بین امکان خرید بادام زمینی خوشمزه و بسته بندی شده خام برای شرکت های تولیدی و خریداران عمده اهمیت زیادی دارد. چرا که همواره ضمن تاکید بر کیفیت محصول به دنبال قیمت های ارزان و رقابتی هستند.

برای این منظور آشنایی با تولید کنندگان در مراکزی مانند آستانه اشرفیه به عنوان بزرگترین تولید کننده بادام زمینی ایران یکی از بهترین راهکارها است. البته برای حذف هزینه های جانبی، سفارشات آنلاین نیز شیوه ای مناسب و در عین حال سریع به شمار می آید.
در این راستا نمایندگان پخش آنلاین این مرکز آماده تامین بهترین نوع بادام زمینی خام بسته بندی با قیمت رقابتی و ارزان برای شرکت های تولیدی، خریداران عمده و صادرکنندگان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما