مرجع عرضه بادام زمینی تازه به صورت فله ای

اگر به دنبال خرید مرغوب ترین و خوشمزه ترین بادام زمینی فله هستید، از مهد پرورش انواع بادام زمینی درجه یک یعنی شهرهای شمالی غافل نباشید. کشاورزان این خطه با سالها تجربه و تبحر به کاشت و برداشت بادام زمینی می پردازند و از برترین تولیدی بادام زمینی درشت و ریز محسوب می شوند و ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین نوع آن می باشند.

مرجع عرضه بادام زمینی تازه به صورت فله ای

پیشگیری از سنگ کیسه صفرا با بادام زمینی

پیشگیری از سنگ کیسه صفرا با بادام زمینی

بادام زمینی خام درشت از آجیل های خوشمزه و مغذی و پرطرفداری است و علاوه بر اینکه به تنهایی و به صورت خام و بو داده قابل استفاده است، در پخت کیکها و غذاها استفاده می شود و در آشپزخانه اغلب خانمهای کدبانو وجود دارد. بادام زمینی سرشار از مواد مغذی و مفید برای بدن است و از جمله آن انواع پروتئین ها است.

میزان چربی این خشکبار متعادل است و فیبر خوبی دارد و از این روی نه تنها ضرری برای سلامت بدن ندارد، بلکه برای افرادی که خواهان کاهش وزن می باشد، مفید است و اگر آن را به طور مداوم در برنامه غذایی خود قرار دهند، باعث کاهش وزن آنان می شود.

این نوع بادام زمینی با غلاف به علت املاح و مواد پروتئینی فراوانی که دارد می تواند سیر کننده باشد و مصرف آن به تنهایی یا همراه خشکبار دیگر یک میان وعده کامل به حساب می آید. بر این اساس مصرف به اندازه و متناسب بادام زمینی برای بیماران دیابتی و کسانی که دچار فشار خون هستند، نیز مفید است و تا حدی گرسنگی را رفع می کند.

قیمت باورنکردنی بادام زمینی فله ای

قیمت باورنکردنی بادام زمینی فله ای کشاورزان خطه شمال ایران عزیز مانند شهرستان گیلان به علت داشتن شرایط مساعد آب و هوایی برای کشت بادام زمینی و خاک مناسب و پر از املاح لازم و آب کافی به پرورش این محصول پرداخته و با به کارگیری سالها تجربه و تبحر خود و رسیدگیهای به موقع و به اندازه بهترین بادام را کاشته و به بار می آورند و روانه بازارهای خشکبار همه شهرها می کنند. از این روی فروش فوق‌العاده این بادام ابتدا توسط کشاورزان شمالی صورت می گیرد و از اصلی ترین فروشندگان این ماده به شمار می آیند.

همچنین فروش بادام زمینی توسط بسیاری از مراکز بزرگ انواع خشکبار صورت می گیرد که به صورت عمده و جزئی این محصول را به متقاضیان می فروشند. فروشگاههای مجازی فعال در زمینه خرید و فروش انواع خشکبار و از جمله بادام زمینی از دیگر مراکز فروش این آجیل هستند و مرغوبترین بادام را از تولید کننده خریداری نموده و با قیمت بسیار مناسب به مشتریان ارائه می دهند و آن را سریع و راحت و در اسرع وقت به دست خریدار می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما