مراکز فروش بادام زمینی برشته شده کیلویی

بادام زمینی یکی از تنقلات خوشمزه و پر طرفداری است که بسیار مغذی و مفید هست. این مغز فوق العاده خوش طعم از گیاهان بومی آمریکای‌ جنوبی می باشد و می‌توان آن را در گروه آجیل‌ها طبقه‌بندی کرد. یک نوع از خوش طعم ترین نوع بادام زمینی، بادام زمینی برشته شده می باشد.

مراکز <a href=

فروش بادام زمینی برشته شده کیلویی” class=”img-responsive aligncenter”>

3 روش متفاوت برای برشته کردن بادام زمینی

3 روش متفاوت برای برشته کردن بادام زمینی

بادام زمینی غنی از آنتی‌اکسیدان های فعال است و دارای خواص و فواید بسیار بالایی است که در پیشگیری و درمان بیماری ها بسیار موثر است. برخی از فواید و خواص بادام زمینی نمکی بدین شرح برای شما آورده شده است : بادام زمینی برای مراقبت از پوست : بادام زمینی دارای آنتی اکسیدان های بسیار زیادی است که وقتی آب پز می شوند فعال تر می شوند. جنیستین و آنتی اکسیدانی به نام بیوچنانین خسارت ناشی از رادیکال های آزاد در پوست را درمان می کند. بادام زمینی باعث می شود که شما جوان تر به نظر برسید.

بادام زمینی برای استخوان های سالم : آهن و کلسیم موجود در بادام زمینی مهم ترین عوامل انتقال اکسیژن به خون و بهبود استخوان های سالم و قوی است. آن ها تقویت کننده های انرژی با مقادیر زیادی از ویتامین ها، مواد معدنی هستند. بادام زمینی برای پیشگیری از بیماری های عصبی : بادام زمینی ها سرشار از نیاسین است وافرادی که غذاهای غنی از نیاسین (ویتامین B3) می خورند، یعنی ویتامین B3 احتمال کمتری دارد که اختلالات مربوط به حافظه نظیر بیماری آلزایمر را بگیرند. نیاسین در کره بادام زمینی وجود دارد به بهبود چنین سلول های عصبی کشنده کمک می کند.

بادام زمینی برای مبارزه با سرطان : پلی فنولیک در غلظت های بالا بادام زمینی وجود دارند. اسید کوماریک توانایی کاهش خطر سرطان معده را دارد. این کار به کاهش سلولهای سرطانی کمک می کند. بادام زمینی برای تنظیم قند خون : مصرف منظم بادام زمینی به جذب کلسیم، چربی ها و کربو هیدرات ها از طریق منگنز که در بادام زمینی ها یافت می شود کمک می کند. سطح قند خون در بدن انسان تنظیم می کند.

بادام زمینی برای سلامت قلب : بادام زمینی شامل موادی است که برای سلامت قلب بسیار مفید است. از جمله‌ی این مواد مغذی می‌توان به منگنز، نیاسین، مس، اسید اولئیک و انواع مختلف آنتی‌اکسیدان‌ها مانند رسوراترول اشاره کرد.

پیشگیری از سنگ کیسه صفرا : بالابودن میزان کلسترول یکی از علل شایع تولید سنگ کیسه‌ی صفرا است و همان‌طور که می‌دانیم بادام زمینی تأثیر مثبتی بر کاهش کلسترول دارد و شاید به همین دلیل مصرف آن موجب کاهش تولید سنگ کیسه‌ی صفرا می‌ شود. تقویت و افزایش رشد مو : بادام زمینی حاوی مقادیر بالای اسید های چرب امگا 3 است که باعث تقویت فولیکول مو و افزایش رشد موی سر می شوند.

همچنین بیوتین موجود در بادام زمینی برای جلوگیری از ریزش مو مفید می باشد. همینطور بادام زمینی حاوی مقادیر بالای ویتامین E بوده و به درمان مو های شکننده و آسیب دیده کمک می کند.

عوامل تعیین کننده کیفیت بادام زمینی برشته شده

عوامل تعیین کننده کیفیت بادام زمینی برشته شده این محصول به علت اینکه به خوبی پرورش می یابد، و تولید بادام زمینی این شرکت تحت استاندارد های ایران و جهان است، به هیچ وجه دچار آفت و خزابی نمی شود، پس دانه های بادام زمینی این شرکت کاملا سالم بوده و هیچ گونه خوردگی یا سوراخی در آن ها مشاهده نخواهد شد.

این بادام ها مغز هایی خوش طعم، ترد و نرم دارند، که بعد از یکبار امتحان کردن شما را مجذوب خود می سازند و به مشتری دائمی آن ها تبدیل می شوید. لذا میتوان از کیفیت بادام زمینی ما اطمینان کامل را حاصل بفرمائید.

افرادی که طبع آن ها خشک و سرد است با مصرف بادام زمینی به تعادل می‌رسند و بادام زمینی برای این دسته افراد می تواند بسیار مناسب و بهتر باشد، لذا این دسته افراد می توانند حتی مقدار بیشتری بادام زمینی مصرف نمایند. علاوه بر اینها بادام زمینی با طبعی که دارد تاثیرات مفید زیادی بر روی سلامتی ما دارد مثلاً :

تاثیر طبع بادام زمینی بر دیابت : بادام زمینی با طبع گرمی که دارد، سطح انرژی بدن رو افزایش میدهد لذا سوخت و ساز بدن رو بیشتر می‌کند و باعث تولید توان و قدرت خوبی در بدن میشود. همین عوامل به کنترل سطح قند خون بدن کمک می‌کنند لذا مصرف بادام زمینی برای دیابتی‌ ها کاملا مفید است. میزان خوردن آن برای این افراد باید تحت کنترل باشه چون زیاده‌ر وی توی مصرفش ممکنه مشکلاتی ایجاد کنه و سطح کالری مصرفی رو بیش از حد مجاز بالا ببرد.

تاثیر بادام زمینی برای ورزشکاران : طبع گرم بادام زمینی باعث میشود تا کالری موجود در آن، به‌ راحتی آزاد شود. این درست همون چیزیست که بدن ورزشکاران نیاز دارد؛ بالا رفتن سطح انرژی و توان بدنی ورزشکاران باعث می شود تا بهتر فعالیت کنند. عضلانی ‌شدن و ماهیچه‌ سازی هم با وجود پروتئین گیاهی موجود توی بادام زمینی ممکن میشود. سازگاری طبع بدنی یه ورزشکار با این نوع خوراک هم بیشتر از پیش به این روند کمک می‌کند.

علاوه بر اینها بادام زمینی برطرف کننده ی سودا، ضد رطوبت معده، برطرف کنندة زخم مثانه و سوزش مجاری ادرار، مسکن بلغم سینه و سرفه و درد های حنجره است.

خرید مستقیم بادام زمینی برشته شده کیلویی

خرید مستقیم بادام زمینی برشته شده کیلویی ما بهترین بادام زمینی کیلویی را با کیفیتی فوق العاده برای سلامتی شما در اختیارتان قرار می دهیم. این بادام زمینی ها بصورت مستقیم در اختیار شما قرار می گیرد و هیچگونه واسطه و دلالی در میان نیست لذا میتوان از کیفیت و قیمت اطمینان خوبی حاصل نمود. توزیع بادام زمینی در این سایت انجام می شود.

برای تهیه لیست قیمت و خرید بادام زمینی ها در بازار باید به مراکز فروش و سایت های اینترنتی فروش این محصول مرغوب مراجعه کرد. برای تهیه با شماره تماس های شرکت تماس حاصل بفرمائید تا ان شاء الله کارشناسان مربوطه راهنمایی های لازم را جهت خرید بادام زمینی برشته شده نمکی خوب و مرغوب را خدمت شما هموطنان عزیز ارائه دهند. قیمت بادام زمینی به کیفیت آن بستگی دارد.

شرکت عرضه بادام زمینی برشته شده کیلویی

شرکت <a href=عرضه بادام زمینی برشته شده کیلویی” class=”img-responsive aligncenter”> با توکل بر خدا و تکیه بر مهارت، دانش و تجربه ای که داریم توانسته ایم محصول خوشمزه ای را برای شما تهیه و گردآوری کنیم که بتوانید به بهترین نحو بادام زمینی خام برشته شده نمکی مرغوب و خوشمزه ای را به ارمغان بیاوریم. امید است توانسته باشیم با این محصول افتخاری نو برای کشور عزیزمان ایران باشیم تا در همه عرصه کشورمان را یاری نمائیم. در کل می توان به این اشاره نمود که بادام زمینی منبع غنی از ویتامین ها و املاح مفید برای سلامتی انسان است. جهت خرید بادام زمینی تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما