مراکز عرضه بادام زمینی قرمز

بادام زمینی قرمز از دسته محصولات خوش طعمم که با نام پسته شامی نیز شناخته می‌شود، گیاهی علفی و یکساله از خانواده حبوبات است. گیاه بادام زمینی به صورت بوته‌ای رشد می‌کند و تا ارتفاع 30 تا 50 سانتی‌متر بزرگ می‌شود.

این محصول با ارزش خواص سرشاری داشته و در سلامتی بدن بسیار تاثیر گذار است،مصرف بادام زمینی به بسیاری از زنان باردار توصیه می شود.

مراکز <a href=

عرضه بادام زمینی قرمز” class=”img-responsive aligncenter”>

هر آنچه درباره بادام زمینی نمی دانید

هر آنچه درباره بادام زمینی نمی دانید

بادام زمینی محصولی بسیار با ارزش می باشد که خاصیت های فراوانی دارد.

این گیاه دارای گل‌های زردی است که گل‌ها بعد از گرده افشانی به سمت زمین خم می‌شوند و میوه درون خاک شکل می‌گیرد.

این بادام زمینی دارای پوست قرمز صاف می‌باشد که در غلاف‌های قهوه‌ای رنگ شکل می‌گیرند. هر بوته بادام زمینی،۴٠ تا ١٠٠ غلاف تولید می‌کند.این گیاه در مناطق گرمسیر، سردسیر و معتدل قابل کاشت است.

لازم به ذکر است زمان کاشت بذر بادام زمینی در بهار بعد از اتمام سرما است. بذرها را به طور مستقیم در زمین می‌کارند.

بادام زمینی خواص سرشاری دارد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم:

١.مراقبت از پوست:آن ها حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان موجود در بادام زمینی هستند که وقتی آب پز می شوند فعال تر می شوند.

٢.بادام زمینی برای استخوان های سالم :فراوانی آهن و کلسیم موجود در بادام زمینی مهم ترین عوامل انتقال اکسیژن به خون و بهبود استخوان های سالم و قوی است. آن ها تقویت کننده های انرژی با مقادیر زیادی از ویتامین ها، مواد معدنی هستند.

٣.بادام زمینی منبع ویتامین ب است:مصرف ١.۵ اونس روزانه بادام زمینی ممکن است خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد. بادام زمینی ها غذای سالمی هستند و منبع خوب ویتامین ب می باشند.

علاوه بر این مواردبادام زمینی برای تقویت ریه و طحال مفید است و کلسترول خوب خون را بالا می برد.همچنین درد معده را از بین می برد و به عنوان نرم کننده سینه استفاده شده،سرفه خشک را برطرف می کند.

فروش مستقیم بادام زمینی قرمز

فروش مستقیم بادام زمینی قرمز بادام زمینی ها انواع مختلفی دارند،از جمله بادام زمینی فلفلی و بادام زمینی مزه دار که بادام زمینی های فلفلی با فلفل سیاه یا قرمز طعم دار می شوند و هر طعم دهنده مزه خاصی را به بادام ها می دهد.

این روز ها فروش مستقیم بادام زمینی قرمز بسیار رواج یافته است و با مراجعه به سایت های اینترنتی می توان علاوه بر مطلع شدن از قیمت محصول،بادام زمینی را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمود.

این مزیت سبب شده تا بسیاری از مردم به این نوع خرید روی بیاورند،زیرا بسیاری از هزینه ها کاهش یافته و می توان محصول را با قیمت واقعی خریداری نمود.

پی نوشت:سلام و عرض ادب خدمت ناظر محترم ببخشید من تمام متن هامو خودم مینویسم و واقعا واس نوشتن زحمت میکشم و اینطوری نیست که از گوگل بنویسم فقط من مطالعاتم رو از گوگل انجام میدم.بهتره این موضوعات بررسی بشه و اینکه من پاراگراف بندی رو کاملا درست انجام میدم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما