مراکز عرضه بادام زمینی خام صادراتی

امروزه عرضه بادام زمینی خام با واسطه تولیدکنندگان در بیشتر بازارهای نقاط کشور به فروش می رسد بادام زمینی خام با کیفیت عالی و مرغوبیت مناسب در ایران رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

بادام زمینی با ظاهری بی نظیری می توانید همراه با مواد مغذی دیگر زیبایی خاصی به آجیلتان می دهد بادام زمینی بسیار خوش طعم و لذیذ می باشد.

هر ساله به کشورهای فراوانی از نظیر: کشور های خلیج فارس و خلخال به دنبال بادام زمینی خوشمزه برای صادرات می گردند بادام زمینی یک محصول مقوی و برای سلامتی مفید می باشد.

مراکز عرضه بادام زمینی خام صادراتی

بادام زمینی خام چه خواصی دارد؟

بادام زمینی خام چه خواصی دارد؟

بادام زمینی خواص بسیار برای سلامتی در پی دارد بادام زمینی سرشار از: ویتامین، پروتئین، پتاسیم، فیبر، مس و غیره می باشد.

بادام زمینی غنی از پروتئین است اسیدهای در آن برای رشد بدن بسیار موثر و بادام زمینی اسیدهای چرب غیر اشباع شده دارد که از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.

پزشکان و محققان بررسی که به عمل آوردن که مصرف بادام زمینی که غنی از آنتی اکسیدان موجود در خود خطر ابتلا به بیماری سرطان عبارتند از: سرطان معده و روده بزرگ را کاهش می دهد.

خوردن این محصول از بیماری های عصبی و عفونت های ویروسی پیشگیری و احتمال سکته قلبی را کم می کند از ماسک بادام زمینی برای افرادی که صورت کک و مک و لکه دارند بسیار مفید و پوست را جوان و شاداب نگه می دارد.

خوردن بادام زمینی را در رژیم غذایی خود بگنجانید که از ابتلا به بیماری کیسه صفرا محافظت می کند و وزن را کاهش می دهد این محصول غنی از کلسیم و فیبر به کنترل قند خون کمک و باعث آرامش اعصاب و عضلات در رگ های خونی می شود و جریان خون را در پوست قوت می بخشد.

خرید عمده بادام زمینی خام

خرید عمده بادام زمینی خام

خرید بادام زمینی خام را می توانید از طریق مراکز معتبر و فضای مجازی به روش مستقیم و غیر حضوری بدون هیچ واسطه ای به صورت عمده با کیفیت عالی و قیمت باورنکردنی از درب کارخانه اقدام به خریداری کنید .

چون در زمان و قیمت مقرون به صرفه می باشد و به سر تا سر کشورهای داخلی و خارجی به فروش برسانید.

خرید بادام زمینی را می توان به دو مدل فله ای و بسته بندی های شیک و متنوع با برندهای استاندارد و کیفیت بی نظیر توسط تاجران و صادر کنندگان در بازار به عرضه می رسانند.

این بادام زمینی در بین عموم و باز رگانان زبون زد خاص و عام شده و طرفداران زیادی را از آن خود کرده است بزرگترین تولید کنندگان در کشورهای خارجی از جمله: چین، فرانسه و هند می باشد بیشترین صادرات عمده بادام زمینی را به کشورهای آمریکا و آلمان و کشور همسایه خلیج فارس ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما