مراکز صادرات بادام زمینی ترد مخصوص روغن گیری

در حال حاضر مراکز صادرات بادام زمینی مخصوص روغن گیری، در تلاش است برای این که محصول خود را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب به بازارهای هدف صادر نماید سعی می کند تا با استفاده از مواد اولیه طبیعی در تولید محصول مانند: استفاده از بادام زمینی نوع درشت، مطلوب، ترد و سالم، کاملا ارگانیک و بهداشتی آن را مطابق با استانداردهای مدرن در اختیار خریداران خود قرار دهد که علاوه بر کیفیت از فروش و بهره زیادی برخوردار باشد.

مراکز صادرات بادام زمینی ترد مخصوص روغن گیری

آشنایی با بادام زمینی مخصوص روغن گیری

آشنایی با بادام زمینی مخصوص روغن گیری

در آشنایی با بادام زمینی مخصوص روغن گیری بهتر است بگوییم علاوه بر مصرف خام این محصول غذایی با ارزش می توان از آن به عنوان فرآورده غذایی مانند: کره و روغن استفاده کرد که این کار توسط دستگاه های صنعتی مدرن و نیز استفاده از مواد اولیه مطلوب و ارگانیک با کیفیت عالی تولید و با قیمت مناسب روانه بازارهای جهانی کرد که به دلیل سرشار بودن از انواع ویتامین ها، پروتئین ها، املاح معدذنی فراوان، چربی ها و خواص آنتی اکسیدانی بسیاری که دارد توانسته طرفداران زیادی را مجذوب خود نماید.

مراحل تهیه روغن از بادام زمینی مخصوص روغن گیری

مراحل تهیه روغن از بادام زمینی مخصوص روغن گیری

امروزه از مغز بادام تازه ایرانی، طی فرایند عملیات تولید در روغن گیری استفاده های زیادی می شود که از هر نوع بادام زمینی می توان برای تهیه روغن آن استفاده کرد بدین صورت که ابتدا مغز بادام زمینی که مواد اولیه آن را تشکیل می دهد باید دارای خصوصیات ویژه از قبیل:

  1. بادام زمینی تازه باشد.
  2. دارای رطوبت بیش از حد نباشد.
  3. دارای لکه سیاه نباشد.
  4. کپک زده و فاسد نباشد.
  5. بدون پوست باشد.
  6. برای روغن گیری، باید بادام زمینی را تفت داد.
  7. دارای درصد بالایی از چربی باشد تا بتوان از آن محصولی با کیفیت عالی تولید و روانه بازار کرد.

مراحل تهیه روغن بادام زمینی بدین صورت است که در این مرحله ابتدا دانه های روغنی وارد کارخانه تولیدی روغن می شود و طی آزمایشات و نمونه برداری و اطمینان از مرغوبیت و سالم بودن دانه ها آن ها را تخلیه می کنند.

سپس در مرحله بعدی، دانه ها را به طور کلی خشک می کنند به طوری که هیچ گونه رطوبتی نداشته باشد، سپس در این مرحله دانه ها را به وسیله دستگاه های توزین جدا کرده و خرد می کنند و نیز آن را پخته و به صورت پرک در می آورند.

پس از این مرحله دانه های روغنی توسط دستگاه های اتوماتیک مخصوص روغن گیری، تحت فشار بالا قرار می گیرند که این امر موجب آزاد سازی روغن از آن ها می شود.

سپس باقیمانده روغن توسط حلال جدا و شکل واقعی خود را بدست می آورد که طی عملیات فرایند تولید و تصفیه کامل روغن آن را در بسته بندی های متنوع دارای نشان سیب سلامت جهانی قرار می دهند و به بازار عرضه می کنند که بسته به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

ضمنا از بادام زمینی خرده و پرک می توان در تهیه روغن آن استفاده کرد که برای تولید این محصول غذایی با ارزش توسط کارخانه های تولیدی معتبر در برخی نقاط کشور و نیز با استفاده از بادام زمینی مرغوب و نوع ریز و نیز استفاده از دستگاه های صنعتی مدرن می توان در این راستا گام بزرگی برداشت که در انواع صنایع غذایی، صنعت دارویی، تولید رنگ ها و غیره استفاده های زیادی می شود که این به نفع اقتصاد کشور تمام می شود.

فروشگاه عرضه بادام زمینی ریز مخصوص روغن گیری

فروشگاه <a href=عرضه بادام زمینی ریز مخصوص روغن گیری” class=”img-responsive aligncenter”>

جهت عرضه بادام ریز مخصوص روغن گیری، به روش عمده و مستقیم، از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور امکان پذیر است که عرضه مستقیم و بدون واسطه سبب میزان تقاضای زیاد مشتریان داخلی و خارجی، کیفیت برتر، تولیدات انبوه و نیز کاهش قیمت آن می شود زیرا دست واسطه ها در این زمینه از میان برداشته شده و باعثشده محصول با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار داده شود.

همچنین بادام زمینی ریز، از جمله دانه های روغنی محسوب می شود که چربی آن غیر اشباع بوده و مانع از ایجاد کلسترول خون می گردد و مصرف زیاد آن هیچ گونه ضرر و زیانی به انسان وارد نمی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما