مراکز توزیع بادام زمینی آستانه تند

بادام زمینی تند از فرآورده های بسیار محبوب این دانه پرخاصیت و پرچربی است که در بین کودکان محبوییت بی نظیری دارد. وجود مواد مغذی مانند پتاسیم و منیزیم در ترکیبات بادام زمینی سبب شده تا مصرف مداوم آن برای تمام گروه های سنی مناسب باشد. اگر قصد مصرف و نگهداری طولانی مدت بادام زمینی فرآوری شده را دارید، متن زیر را مطالعه کنید. چرا که ضمن بررسی این مبحث، مراکز توزیع عمده را برای سفارشات صادراتی و درجه یک معرفی خواهیم کرد.

مراکز توزیع بادام زمینی آستانه تند

خواص مصرف بادام زمینی تند

خواص مصرف بادام زمینی تند

برای داشتن یک برنامه غذایی نرمال و تغذیه مناسب استفاده از دانه های گیاهی و مغزیجات همواره بهترین انتخاب ها هستند. بدون شک وجود مواد معدنی، پروتئین های گیاهی و آهن و فیبر در ترکیب این محصولات سبب می شود تا انرژی روزانه افراد در سنین مختلف تامین شود.
یکی از پرطرفدارترین این دانه های گیاهی، بادام زمینی نام دارد که همه ما با شکل ظاهری، طعم و حتی خواص مصرفی آن تا حدودی آشنا هستیم. امروزه به واسطه گسترش صنعت فرآوری خوراکی ها، شاهد عرضه این محصول در طعم های مختلف نمکی، فلفلی، آبلیمویی و … می باشیم.
این امر سبب شده تا میزان علاقه مصرف کنندگان به خصوص کودکان برای خوردن دانه های گیاهی مانند بادام زمینی افزایش یابد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که میزان خواص نمونه های فرآوری شده بادام زمینی با نوع خام آن هیچ تفاوتی ندارد. به همین علت خانواده ها بدون دغدغه در این مورد می توانند مصرف روزانه بادام زمینی تند را در برنامه تغذیه ای خود قرار دهند.
تقویت سیستم ایمنی بدن، تامین انرژی، جلوگیری از ابتلا به کبد چرب، درمان برخی بیماری ها مانند دیابت، تقویت مو و ناخن ها و همراه با کاهش وزن از جلمه مهمترین خواص مصرف بادام تند آستانه به شمار می آیند.

علائم خراب شدن بادام زمینی تند

علائم خراب شدن بادام زمینی تند نگهداری بادام زمینی مانند هر خوراکی دیگری همواره با محدودیت هایی همراه است. اگر از آن دسته افراد هستید که به صورت کیلویی مغزیجات را تهیه و نگهداری می کنید، بهتر است محیط مناسبی را برای آنها فراهم کنید.
علائم و نشانه های خراب شدن بادام زمینی تند متناسب با شرایط آب و هوایی و دما متغیر است. با این حال موارد زیر می توانند نشان دهنده خراب شدن بافت بادام زمینی باشند:

  • تغییر رنگ: اگر دانه های بادام زمینی کدر شد دیگر استفاده نکنید. بادام زمینی تازه رنگ براق و کرمی روشن دارد.
  • حشره زدن: در فصل گرما به واسطه افزایش دما، برخی حشرات در بافت دانه بادام زمینی خام رشد می کنند که نشان از خراب شدن آن دارد.
  • تغییر طعم و مزه: اگر بافت بادام زمینی سفت شد و طعم آن نیز رو به تخلی باشد یعنی از مدت زمان برداشت آن زمان زیادی می گذرد.

برای اینکه از خراب شدن بادام زمینی تند یا نمونه های خام جلوگیری کنید، بهترین کار این است که آن را در ظروف شیشه ای یا پلاستیکی بسته بندی در محیط خنک مانند طبقه پایین یخچال نگهداری نمایید.

تولید کننده بادام زمینی تند صادراتی

تولید کننده بادام زمینی تند صادراتی در ایران، آستانه اشرفیه قطب تولید بادام صادراتی است. در این شهرستان حدود 80 درصد انواع بادام زمینی مورد نیاز کشور تولید و راهی بازارهای مصرف داخلی و خارجی می شوند. انواع نمونه های برداشت شده از مزارع آستانه از نوع بادام زمینی آجیلی هستند که سایز نسبتاً متوسط و بافت نرمی دارند.
کارخانجات تولیدی تنقلات و مغزیجات طعم دار، از جمله بزرگترین خریداران این محصول به شمار می آیند که همواره به دنبال تامین کننده مستقیم برای کاهش قیمت ها و اطمینان از کیفیت هستند.
برای این منظور استفاده از سیستم های توزیع و فروش آنلاین یکی از بهترین راهکارهای ممکن است. کاهش هزینه ها و آگاهی از قیمت های فروش از این طریق به راحتی امکان پذیر است.
به همین علت نمایندگان توزیع بادام زمینی آنلاین این مرکز آماده همکاری با شرکت های صادراتی و کارخانجات تولیدی جهت تامین بادام زمینی آستانه اشرفیه با قیمت رقابتی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما