قیمت کیلویی بادام زمینی ریز

بادام زمینی یکی از بهترین مواد غذایی است که خواص زیادی برای بدن دارد و در کنار این خواص ها مزیت هایی هم دارد حالا قیمت این مواد غذایی چگونه است؟ بادام زمینی هم مثل چیزهای دیگر به صورت کیلویی به فروش میرسد که با توجه به ریز یا درشت بودن آن قیمتش مشخص میشود برای مثال بادام زمینی ریز کیلویی

قیمت کیلویی بادام زمینی ریز

اهمیت بادام زمینی در رژیم غذایی

اهمیت بادام زمینی در رژیم غذایی

بادام زمینی ویژگی های فراوانی دارد که یکی از این ویژگی های این است که باعث کاهش وزن بدن در بک دوره ی زمانی میشود برای مثال زنانی که در عرض 6 ماه بادام زمینی مصرف میکنند در این مدت 3 کیلو کاهش وزن پیدا میکنند.

همانطور که گفتیم بادام زمینی خاصیت های زیادی برای بدن ما دارد که مطمئنم کنجکاو هستید تا خاصیت های آن را برای بدن بدانید پس با ما همراه باشید.

شما میتوانید خواص و مضرات بادام زمینی را به ترتیب در زیر ببینید:

خواص:

1.موجب تقویت و بهبود طحال و ریه در بدن میشود.

2.بادام زمینی کلاژن پوست در بدن تولید میکند که این امر باعث از بین رفتن چین و چروک چهره میشود.

3.جالب است بدانید که اسیدهای چربی به نام امگا 3 تولید میکند که باعث رشد و تقویت و رشد مو میشود.

4.مهمترین خواص بادام زمینی برای برای کسانی مه به بدن خود اهمیت میدهند این است که باعث کاهش وزن میشود.

5.بهبود بخشیدن به کبد و از بین بردن جربی در کبد های چرب

مضرات:

1.اگر بادام زمینی در هوای گرم و مرطوب نگهداری شود سمی در آن ایجاد میشود به نام آفلاتوکسین.

نکته ی خیلی مهم

کسانی که به بادام زمینی حساسیت دارند هیچ وقت بادام زمینی مصرف نکنند.

فروش مستقیم انواع بادام زمینی ریز کیلویی

فروش مستقیم انواع بادام زمینی ریز کیلویی بوته ی بادام زمینی نام علمی ای دارد که بیشتر در برزیل وجود دارد به نام:arachis hypogaea

بادام زمینی مرغوب را در همه ی جهان به صورت فله ای و کیلویی میفروشند.به روش های دیگر هم به فروش میرسد برای مثال در بسته های 5000 هزار تومانی یا مثلا در پلاستیک ها بزرگ که در روی این پلاستیک ها قیمت گذاری شده است اما همانطور که گفتیم روش استاندارد برای فروش بادام زمینی تازه به صورت فله ای و کیلویی است.

بادام زمینی ریز و درشت دارد که قیمت های خاص خود را دارد که میتوانید به دو صورت آنلاین و حضوری بادام زمینی را خریداری و از آنها استفاده کنید حالا معنی آنلاین و حضوری یعنی چه:

آنلاین:امروزه فروشگاه هایی به صورت سایت ایجاد کرده اند که میتوانید در گوشی و در خانه ی خود خرید انجام دهید که توصیه ی من به خرید آنلاین است.

حضوری:همانطور که خودتان میدانید خرید حضوری یعنی اینکه شما با ماشین یا هر وسیله ی نقلیه ی دیگر به بازار بروید و از مغازه ها خرید انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما