قیمت کارخانه ای مغز بادام زمینی درشت شور

مغز بادام زمینی شور از داخل پوسته سخت خارج می شود و طعم دار کردن آن با نمک نه تنها باعث شده تا مزه بهتری پیدا کند بلکه ماندگارتر هم می شود. قیمت مغز بادام کارخانه ای شور مناسب تر از بازار بوده و شما می توانید با هزینه کمتر آن را تهیه کنید. این نرخ بستگی به کیفیت و نوع و نحوه بسته بندی و همچنین فروش دارد‌. هر چه بسته بندی کارخانه بزرگتر باشد مسلما نرخ بیشتری هم دارد‌.

قیمت کارخانه ای مغز <a href=

بادام زمینی درشت شور” class=”img-responsive aligncenter”>

اطلاعات جالبی درباره مغز بادام زمینی شور

اطلاعات جالبی درباره مغز <a href=

بادام زمینی شور” class=”img-responsive aligncenter”> مغز بادام درشت با نمک طعم دار می شود بدین ترتیب شور و خوش نمک بوده و طرفداران زیادی هم دارد. این مغز به صورت دوقلو درون دو پوسته چسبیده به هم قرار دارد که شما با شکستن این پوسته نازک می توانید به این مغز دسترسی داشته باشید و از خواص آن نهایت استفاده را ببرید.

از دیگر اطلاعات جالب می توان به پوسته قهوه ای و نازک روی مغز اشاره داشت که به راحتی هم جدا می شود‌. غلاف یا پوسته بادام هم ارزش غذایی و مصارف زیادی دارد. طعم دار کردن و بو دادن آن با نمک و روی حرارت ملایم سبب شده تا بافتی ترد و نرم پیدا کند که همه آن را دوست دارند.

این آجیل در اعیاد مختلف خصوصا عید نوروز به وفور استفاده می شود. مغز آن را می توان به صورت خلال در خوراکی های مختلف استفاده کرد. کارخانه بادام شور را از طریق بسته بندی های کوچک و بزرگ به بازار عرضه می کند که در این صورت هر کدام با نرخی متفاوت به دست مصرف کننده می رسند.

چربی زیاد این مغز کاملا طبیعی بوده و برای افرادی که مشکل کلسترول دارند هیچ گونه عوارضی ندارد. از دیگر اطلاعات جالب می توان به ماندگاری زیاد اشاره کرد که تا مدت طولانی قابل مصرف است.

مغز بادام زمینی شور سرشار از ویتامین

مغز بادام زمینی شور سرشار از ویتامین مغز بادام زمینی شور سرشاز از ویتامین و املاح معدنی بوده که بدن نیاز ضروری به آنها دارد. در زیر به فواید بی نظیر این محصول اشاره می کنیم:

  • بیشتر افراد با خوردن بادام زمینی انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه خود را به دست می‌آورند بدین ترتیب برای کودکان و نوجوانان در حال رشد و همچنین ورزشکاران بهترین گزینه است و با پروتئین زیادی که دارد باعث تقویت ماهیچه ها و عضلات می شود.
  • یکی از خواص بادام زمینی این است که به دلیل داشتن فیبر زیاد، جریان یافتن مواد زائد در روده‌ها و دفع آسان را بهبود بخشیده و آسان تر می کند و در این صورت یبوست را برطرف می سازد.
  • بادام زمینی نیز از دسته مغزیجات ضد سرطان است. آنتی اکسیدان های موجود در بادام زمینی دلیل عمده ضد سرطانی بودن آن است.
  • ویتامین c این مغز خود یکی از عوامل مؤثر در کاهش بیماری‌های عفونی از جمله سرماخوردگی است.
  • به سلامت قلب و عروق هم کمک زیادی می کند.
  • بادام زمینی خطر ابتلای کبد به بیماری‌های مختلف از جمله سنگ کیسه صفرا، کبد چرب و همچنین آلودگی کبد به سموم مختلف را تا حد زیادی کاهش می دهد.

بازار عرضه مغز بادام زمینی شور فله

بازار عرضه مغز بادام زمینی شور فله بازار عرضه مغز بادام زمینی شور فله این روزها رونق زیادی پیدا کرده است چون مردم از آن استقبال زیادی می کنند. آجیل و خشکبار یکی از عمده محصولات غذایی است که بخش عظیمی از تقاضای بازار را به خود اختصاص داده است. از این رو این مرکز و سایت اینترنتی در زمینه معرفی و فروش برندهای برتر تولید کننده خشکبار ارزان در کشور فعالیت می کنند.

یکی از پرطرفدارترین خشکبار و آجیلی که میتوان نام برد بادام زمینی است. خرید بادام زمینی با کیفیت عمده و با کیفیت مناسب از این مرکز فروش خشکبار و فروشگاه های زنجیره ای محصولات غذایی امکانپذیر می باشد. با توجه به بازار مصرف و استقبال زیاد مردم از بادام زمینی، فروش ارزان بادام زمینی در کشور رونق خوبی را تجربه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما