قیمت کارخانه ای بادام زمینی مزه دار فله

قیمت کارخانه ای بادام زمینی مزه دار فله، هم برای مصرف کننده عادی و هم برای فروشندگان این محصول، بسیار به صرفه و مناسب است. اگر خرید این محصول را به صورت اینترنتی انجام دهید، علاوه بر کاهش قیمت مزایای دیگری نیز دارد. خرید در مدت کوتاه و بدون صرف هزینه، اطمینان از کیفیت محصول، حذف واسطه های بین خریدار و فروشنده و در نهایت قیمت معقول تر همگی از جمله مزایای خرید از وب سایت ماست.

قیمت کارخانه ای بادام زمینی مزه دار فله

فواید مصرف بادام زمینی مزه دار ارگانیک

فواید مصرف بادام زمینی مزه دار ارگانیک

محصولات ارگانیک به طور کلی به محصولاتی می گویند که هیچ گونه مواد شیمیایی در مراحل کاشت و رشدشان استفاده نشده باشد. این محصولات احتمال ابتلا به بیماری را کاهش داده و آسیبی به محیط زیست نیز وارد نمی کند. بادام زمینی ارگانیک نیز از این قائده مستثنی نیست. این محصول از خانواده ی پر خاصیت سویا بوده و منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. بادام زمینی هم به صورت خام و هم به صورت مزه دار شده قابل استفاده است. طعم های ارد نخودچی، کچاپ، باربیکیو، پنیری سفید یا رنگی، سرکه نمکی، کاری، پیاز جعفری و فلفلی از معروف ترین طعم ها و روکش های بادام زمینی است که این روزها در بازار به چشم می خورد.

از مهم ترین خواص این تنقلات خوشمزه می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • کمک به کاهش وزن
  • کمک به بهبود قلب
  • پیشگیری از تولید سنگ صفرا
  • تقویت انرژی کلی بدن
  • پیشگیری از آلزایمر و کمک به بیماری های مربوط به اعصاب
  • کمک به سالم تر بودن استخوان ها
  • مبارزه با افسردگی
  • تسکین درد معده
  • مبارزه با انواع سلول های سرطانی
  • تنظیم سطح قند خون در بدن
  • مناسب برای مصرف خانم های باردار

روش های تهیه بادام زمینی مزه دار خانگی

روش های تهیه بادام زمینی مزه دار خانگی بادام زمینی یا در اصطلاح عامیانه پسته شام اغلب به صورت بو داده مصرف می شود. اگر طعم بادام زمینی خام با مزاج شما سازگار نیست یا دوست دارید این محصول را با طعم دیگری امتحان کنید، می توانید این خوراکی جذاب را در منزل با روش های متفاوتی مزه دار و تفت دهید. روش برشته کردن و یا به عبارتی مزه دار کردن باعث افزایش عطر و طعم بادام زمینی شده و برای اضاه کردن به غذا، دسر و یا کیک نیز مزه مناسب تری نسبت با خام آن دارد. تفت دادن بادام زمنی بدون پوست به سه روش امکان پذیر است.

  • تفت دادن در ماهیتابه با نمک تا جایی که به رنگ قهوه ای درآید
  • برشته کردن بادام در فر
  • برشته کردن با مایکروویو حدود 5 دقیقه

البته شما میتوانید پوستت رویی بادام زمینی را جدا نکنید و پس از شستن با همان پوست تفت دهید. در صورتی که بخواهید بادام زمینی را مزه دار کنید می توانید قبل از تفت دادن در ظرف محتوی همان طعم قرار داده و پس از مدت کوتاهی تفت دهید. هر چقدر تایمی که برای تفت دادن به بادام زمینی می دهید بیشتر باشد بادام زمینی ترد تر و کرانچی تر خواهد شد. اضافه کردن کره، انواع سس و ادویه هایی مانند فلفل و پودر سیر نیز طعم های متفاوت و جالبی به بادام زمینی می دهد.

بازار پخش بادام زمینی مزه دار ارگانیک

بازار پخش بادام زمینی مزه دار ارگانیک پخش بادام مزه دار، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا از جمله شغل هایی است که این روزها حسابی رونق گرفته است. بادام زمینی نیز مانند سایر خشکبار پر از خاصیت بوده و طعم آن نیز دست کمی از گردو و بادام ندارد. قیمت بادام زمینی با توجه به عوامل مختلفی چون کیفیت، نوع بسته بندی و نوع روکش تعیین می شود. مرکز پخش بادام زمینی ارگانیک، به بهترین شکل ممکن در سراسر کشور در حال فعالیت بوده و این محصول را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند. شما می توانید با ورود به وب سایت ما، طعم دلخواه خود را انتخاب کرده و در مدت زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرید. شما می توانید مطمئن باشید کلیه بادام زمینی های موجود در سایت ما، ارگانیک بوده و طی فرآیند کاشت و تولید آن هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما