قیمت کارخانه ای بادام زمینی خام چینی

بادام زمینی چینی خام و مرغوب محصولی پرمصرف از خشکبارهای موجود در بازار است. این نوع بادام زمینی همراه با دیگر مغزیجات انتخاب مناسبی برای آجیل است. با توجه به تنوع این دانه گیاهی از نظر سایز و درجه کیفی، تشخیص نمونه های مرغوب اهمیت زیادی به ویژه برای خریداران عمده دارد. در این مقاله به بررسی قیمت کارخانه ای بهترین نوع بادام زمینی و چگونگی خرید آن از مراکز وارداتی یا تامین کنندگان می پردازیم.قیمت کارخانه ای <a href=

بادام زمینی خام چینی” class=”img-responsive aligncenter”>

با انواع بادام زمینی چینی آشنا شوید

با انواع بادام زمینی چینی آشنا شوید

بادام زمینی از نظر نوع تنوع به ارقام خام، طعم دار و با پوست دسته بندی می شوند. بدون شک از نظر کیفیت هر کدام از این محصولات متناسب با نوع بادام زمینی تفاوت هایی با یکدیگر دارند.
در بازار داخلی و خشکبارفروشی ها عرضه بادام زمینی چینی و ایرانی به عنوان نمونه های پرمصرف رونق دارد. بادام زمینی ایرانی تولید آستانه اشرفیه بوده که از نظر سایز دارای اندازه نسبتاً درشتی است. با توجه به حجم کم تولید و صادرات رقم ایرانی، شاهد عرضه نمونه های چینی به مقدار زیاد در بازار هستیم.
انواع بادام زمینی خام و بو داده چینی از نظر سایز نسبتاً ریز بوده و بیشتر مصارف آجیلی دارند. حدود 80 درصد از نمونه های موجود در انواع آجیل از نوع بادام زمینی چینی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند.
اگر قصد خرید بادام زمین چینی را دارید، باید بدانید که سایز کوچک و ریز، بافت نرم، طعم شبیه به بادام درختی و قیمت نسبتاً ارزان از ویژگی های این محصول به شمار می آیند. البته نمونه های خام غلاف دار دارای پوسته های نازک و کاغذی هستند که به راحتی شکسته می شوند. دانه بادام زمینی این رقم، دارای پوست کرم رنگ بوده و به راحتی از مغز آن جدا نمی شود.

بادام زمینی چینی سرشار از مواد مغذی

بادام زمینی چینی سرشار از مواد مغذی همانطور که بارها شنیده اید انواع بادام زمینی سرشار از چربی فراوان اما طبیعی هستند. وجود آمینو اسیدها، مواد معدنی، فیبر بسیار زیاد و پروتئین گیاهی، این دانه گیاهی را به محصولی مقولی و پر انرژی بدل کرده است.
بدون شک می دانید که با مصرف بادام زمینی چینی تازه و ارگانیک حجم قابل توجه ای از انرژی روزانه شما تامین می شود. همچنین برای کاهش وزن و رفع کبد چرب مصرف روزانه و مدام این دانه گیاهی از سوی پزشکان همواره توصیه شده است.
با این وجود عده زیاید در مورد خاصیت های ویژه و خاص بادام زمینی اطلاع چندانی ندارند. به همین علت چند مورد از مهمترین آنها را عنوان می کنیم که عبارتند از:

  • مصرف بادام زمینی در دوران بارداری: کلسیم و آهن موجود در بادام زمینی برای رشد جنین و تامین فولیک اسید بدن به ویژه در 4 ماه اول بارداری بسیار مناسب است.
  • بادام زمینی و آرامش اعصاب: بادام زمینی خام حاوی مقایر زیادی فسفر و قند است که برای تقویت اعصاب مرکزی تاثیر فراوانی دارد. افراد که دارای استرس هستند به صورت مداوم می توانند این دانه گیاهی را مصرف کنند.
  • بادام زمینی و تقویت قوای جنسی: مصرف بادام زمینی و دیگر دانه های روغنی نقش مهمی در تقویت اسپرم برای آقایان دارند. بادام زمینی ارگانیک دارای فولام و چربی امگا 3 است که افزایش و تقویت اسپرم ها را به همراه دارند.

فروش بادام زمینی چینی بسته بندی

<a href=فروش بادام زمینی چینی بسته بندی” class=”img-responsive aligncenter”> قیمت بادام زمینی چینی بسته بندی متناسب با درجه کیفی آن متفاوت است. واردات این محصول اغلب به صورت خام و غلاف دار صورت می گیرد که کاهش قیمت ها و هزینه های عمده برای شرکت های وارد کننده و خریداران را به همراه خواهد داشت.
همانطور که می دانید شرکت های بسته بندی دانه های خوراکی و مغزیجات از جمله بزرگترین خریداران این محصول به شمار می آیند. به همین علت امکان خرید مستقیم اهمیت زیادی در کاهش هزینه ها دارد.
نمایندگان فروش بادام زمینی آنلاین این مرکز به منظور تامین بهترین نوع بادام زمینی خام و ارگانیک با قیمت رقابتی آماده همکاری با شرکت های وارداتی و خریداران عمده داخلی در سطح کلان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما