قیمت عمده بادام زمینی قرمز

بادام زمینی قرمز در بازار مواد خشکبار به دو صورت بسته بندی شده و عمده‌ ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد. قیمت عمده بادام زمینی قرمز به نسبت قیمت نمونه های بسته بندی شده پایین تر است. به همین دلیل است که بسیاری از تامین کنندگان بادام زمینی و یا افرادی که در حوزه تولید انواع مواد غذایی فعال هستند، بادام زمینی قرمز را به صورت عمده تهیه می ‌کنند. در واقع پایین بودن قیمت عمده بادام زمینی قرمز به دلیل عدم حضور واسطه ها می باشد.

قیمت عمده بادام زمینی قرمز

با بادام زمینی قرمز آشنا شوید

با بادام زمینی قرمز آشنا شوید

گیاه بادام زمینی قرمز، یک گیاه علفی است که میوه آن جزو دسته حبوبات قرار می گیرد. گیاه بادام زمینی به صورت بوته ‌ای رشد می کند و تا ارتفاع پنجاه سانتی‌ متر قد می کشد. گیاه بادام زمینی قرمز دارای گل‌ های زرد رنگی است که این گل‌ ها پس از فرآیند گرده افشانی به سوی زمین خم شده و میوه یا همان بادام زمینی هایشان درون خاک فرو رفته شکل می ‌گیرد و به تکامل می رسد.

این نوع بادام زمینی پوست قرمز و صافی دارد که در پوشش کاغذی قهوه‌ ای رنگ تحت عنوان غلاف شکل می‌ گیرد. به طور میانگین هر بوته بادام زمینی، صد عدد غلاف تولید می‌ کند که داخل هر یک غلاف دو یا چهار بادام زمینی وجود دارد. بادام زمینی قرمز نوعی میان وعده خوشمزه است که یک‌ منبع غنی از پروتئین به شمار می رود.

امروزه نیز تولید کنندگان انواع محصولات خشکباری دست به تولید نمونه جدیدی از بادام زمینی های قرمز، تحت عنوان بادام زمینی مزه دار زده اند.در واقع بادام زمینی مزه دار تحت روش های گوناگونی طعم دار شده و مورد پسند مشتریان قرار گرفته است. لذا این دسته از بادام زمینی ها از همان ابتدا هنگام عرضه به بازار، با سیل عظیمی از علاقمندان مواجه شدند.

بادام زمینی قرمز به واسطه پوست قرمزی که دارد هنگام جذب شدن به بدن می تواند در جهت حفظ سلامت بدن اثر گذار باشد. زیرا در بادام زمینی مواد معدنی فوق العاده ای نهفته اند که هر یک از این مواد معدنی تاثیرات جدا گانه ‌ای بر روی سیستم های مختلف بدن می‌ گذارند.

مرکز صادرکننده انواع بادام زمینی قرمز

مرکز صادرکننده انواع بادام زمینی قرمز بادام زمینی قرمز یکی از محصولات کشاورزی کشور ایران است که سالانه به صورت انبوه به تولید می ‌رسد؛ کیفیت بادام زمینی های قرمز ایرانی به حدی است که در بازار جهانی همواره از ابتدا مشتریان خاصی را به خود اختصاص داده اند.

مراکز صادر کننده انواع بادام زمینی قرمز با مشاهده این حجم از علاقه‌ مندان به این محصول، اقدام به تولید انواع بادام زمینی های طعم دار مانند بادام زمینی فلفلی، نمکی و غیره کرده ‌اند و انواع این محصول را در بسته بندی های زیبا و مطمئن به کشورهای خارجی صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما