قیمت عمده بادام زمینی صادراتی آستانه

قیمت عمده بادام زمینی آستانه.ثابت نبوده و با توجه به نوسانات بازار، میزان و عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی کشور و درجه و کیفیت آن متغیر است. در هنگام خرید باید توجه داشته باشید خرید به صورت عمده بسیار با صرفه تر و ارزان تر می باشد. بادام زمینی یکی از بهترین محصولاتی می باشد که دارای منبع انرژی بوده که مصرف آن فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. این محصول سرشار از پروتئین؛ ویتامین و مواد چربی بسیار زیادی می باشد که این محصول برای کاهش وزن بسیار مفید‌ بوده و باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می شود

قیمت عمده بادام زمینی صادراتی آستانه

خواص بادام زمینی آستانه برای سلامتی

خواص بادام زمینی آستانه برای سلامتی

بادام زمینی آستانه حاوی مقادیر زیادی پروتئین است و و با توجه به میزان پایین بودن کربوهیدرات ها و بالا بودن برای درمان لاغری بسیار مفید است. منبع غنی از آنتی اکسیدان و بیواکتیو بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد. بادام زمینی منبع غنی از از فیبر بوده و برای تقویت سیستم گوارش مفید است که موجب کاهش ریسک ابتلا به اضافه وزن و چاقی در افراد می شود. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • منبع خوبی از منیزیم و پتاسیم بوده و برای تقویت سیستم قلب و عروق مفید است و از سکته مغزی و قلبی پیشگیری می کند
  • حاوی مقادیر زیادی منگنز، نیاسین، مس، اسیداولئیک است و براز تقویت حافظه مفید بوده و از آلزایمر پیشگیری می کند.
  • به درمان و پیشگیری از سنگ کیسه صفرا کمک کرده و تاثیر مثبتی بر روی کاهش کلسترول خون دارد.
  • دارای مقادیر زیادی آفلاتوکسین بوده و از نارسایی کبد و سرطان کبد پیشگیری می کند.
  • به دلیل داشتن مقادیر زیادی اسید فولیک و آهن برای درمان کم خونی مفید است و بیماری های خونی پیشگیری می کند.
  • منبع بسیار غنی از پروتئین بوده و برای تقویت قوای عمومی بدن مفید است و از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند.

مرکز خرید بادام زمینی درجه یک آستانه

مرکز <a href=خرید بادام زمینی درجه یک آستانه” class=”img-responsive aligncenter”> مرکز خرید بادام زمینی آستانه به صورت اینترننی و حضوری درحال فعالیت است. تولید کنندگان بسیاری در کشور هستند که به تولید و ارائه بادام زمینی درجه یک آستانه به بازار مشغول می باشند. این تولید کنندگان بهکمک نمایندگی های فروش و حتی سایت اینترنتی معتبر خود محصولات تولیدی خود را روانه بازار می کنند.

این محصولات در بسته بندی هایکاملا شیک و مدرن تولید شده و در هر مراکز خرید موجب به وجه در آوردن مشتریان می شود. همچنین بسته بندی بادام زمینی با توجه به میزان نیاز و خرید افراد می تواند در وزن ها و شکل های مختلفی انجام شود.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید روز به روز طرح ها و بسته بندی های بسیار مختلفی به بازار عرضه می‌ گردد و تنوع بندی ها بسیار زیاد می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما