قیمت عمده بادام زمینی تازه آستانه اشرفیه

بادام زمینی آستانه اشرفیه از بهترین ارقام بادام زمینی های ایرانی می باشد که نقش مهمی در تامین نیاز بازار های داخلی به این محصول دارد؛ بنابراین آستانه اشرفیه به عنوان یکی از مهمترین قطب های تولید این محصول در کشور به شمار می آید. قیمت عمده بادام زمینی تازه آستانه اشرفیه نیز بسیار مناسب و ارقامی باور نکردنی دارد که یکی از مزایای این محصول به شمار می آید و از دلایل محبوبیت آن می باشد.

قیمت عمده بادام زمینی تازه آستانه اشرفیه

ویژگی ممتاز بادام زمینی آستانه اشرفیه

ویژگی ممتاز بادام زمینی آستانه اشرفیه

بادام های زمینی از محصولاتی هستند که در کشور ما بسیار تولید می شوند؛ بنابراین در حال حاضر در نقاط مختلفی از کشور به کشت این محصول پرداخته می شود؛ اما باید بدانید که شرایط آب و هوایی و اقلیمی تاثیرات مثبتی بر کیفیت کشت ها دارد؛ به همین دلیل محصولات تولیدی در نقاط مختلف کشور از نظر کیفی در یک رده نمی باشند.

آستانه اشرفیه از مهمترین مناطق شمالی کشور می باشد که در زمینه تولید بادام زمینی نقش پر رنگی دارند؛ بادام زمینی این منطقه جزو برترین بادام های ایرانی می باشد؛ زیرا دارای ویژگی های ممتازی می باشد که در ادامه به بیان آنها پرداخته می شود:

  • داشتن سایز نسبتا درشت
  • یک دست بودن محصول
  • طعم خوب
  • رنگ زیبا
  • ارزش تغذیه ای بالا
  • ترد و خوشمزه بودن

و… بنابراین محصول آستانه اشرفیه از حسن شهرت خوبی در سراسر کشور برخوردار می باشد و این امر منجر شده است که میزان کاشت بادام زمینی در این منطقه رونق خوبی به خود بگیرد، هر چند تولید آن با مشکلاتی همراه می باشد؛ اما تولیدکنندگان معتبر در این منطقه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و در حال حاضر ممتازترین نوع بادام زمینی را در این منطقه تولید می کنند.

مرکز تولید بادام زمینی خام

مرکز تولید <a href=بادام زمینی خام” class=”img-responsive aligncenter”>

امروزه تولید بادام زمینی خام با کیفیت در سطح کشور به خوبی نیاز بازار خشکبار به بادام تازه را تامین کرده است و از طرفی کشور را از واردات این محصول بی نیاز کرده است.

منطقه آستانه اشرفیه به سبب آنکه نقش مهمی در تامین بادام مورد نیاز کشور دارد و حدود 80 درصد بادام مورد نیاز کشور در این منطقه تولید می گردد، توانسته است به مهمترین قطب تولید بادام در کشور تبدیل گردد.

در مرکز تولید بادام زمینی خام تلاش شده است تا کیفیت به عنوان مهمترین کمیت در نظر گرفته شود تا تولید و عرضه بادام زمینی به سمتی هدایت گردد که تنها ارقام برتر این محصول تولید و عرضه گردد.

این مجموعه افتخار دارد تا بهترین نوع این محصول را به طور خام و یا برشته با عالی ترین کیفیت و به صورت درجه بندی به فروش برساند و با استفاده از راه های ارتباطی مختلف امکان سفارش و خرید این محصول به طور فوری و با قیمت هایی بسیار مناسب برای خریداران وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما