قیمت بهترین بادام زمینی طعم دار درجه یک

بادام زمینی یکی از انواع خشکبار تازه است که در تنوع بالایی از طعم و مزه فرآوری شده و به بازار ارسال می شود و هر شخص با توجه به ذائقه خود می تواند از طعم نمکی و یا فلفلی و یا از طعم عالی و پر طرفدار سرکه ای و … از این محصول بسیار ارزشمند و سرشار از ویتامین خریداری نماید.

تولید کننده انواع بادام زمینی طعم دار درجه یک که کالایی بسیار پر طرفدار و با کیفیت است را با بهترین و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کرده است.

قیمت بهترین بادام زمینی طعم دار درجه یک

طرز سوخاری کردن بادام زمینی

طرز سوخاری کردن بادام زمینی

بادام زمینی عالی و درجه یک، یکی از محصولاتی است که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است مخصوصا انواعی از این کالا که طعم دار و سپس به فروش می رسد و در این صورت این آجیل بسیار عالی و خوش طعم دارای مصرف بسیار بیشتری می شود البته شما می توانید بادام زمینی خام را تهیه و خود به میل و سلیقه خود بادام زمینی سوخاری را آماده و با هر طعمی که مورد علاقه شما است آن را آماده و مصرف نمایید.

برای سوخاری و یا سرخ کردن بادام زمینی بهتر است ابتدا یک تابه نچسب را روی حرارت ملایم گاز قرار دهید و اجازه دهید تا تابه کاملا داغ شود بعد مقداری نمک داخل تابه بریزید و سپس بادام زمینی ها را به تابه بیفزایید سعی کنید که دائم بادام زمینی را زیر و رو کنید تا یک طرف آن نسوزد و سمت دیگر تفت نخورد اگر می خواهید بادام زمینی ترش تهیه کنید باید در مراحل آخر از کمی سرکه همراه نمک روی بادام زمینی استفاده کنید.

اما اگر بادام زمینی را ساده و یا با نمک کمتر دوست دارید کافی است که چند دقیقه بادام زمینی را داخلی تابه با کمی نمک تفت داده تا محصول آماده خوردن شود.

فروش ویژه بادام زمینی طعم دار درجه یک

فروش ویژه بادام زمینی طعم دار درجه یک تولید کننده انواع بادام زمینی طعم دار درجه یک را از بهترین انواع بادام زمینی بسیار تازه و ترد در طعم های متفاوت و دوست داشتنی تهیه کرده و این کالا را در انواع وزن بسته بندی و در اختیار مرکز پخش قرار داده تا این کالا را در تمام مراکز فروش در سراسر کشور توزیع و در اختیار تمام متقاضیان قرار بدهند.

تولید کننده انواع بادام زمینی عالی طعم دار را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار داده است و شما می توانید این کالا را بی واسطه و به صورت مستقیم و یا عمده خریداری و از امکان ویژه ای که تولید کننده در اختیار شما قرار داده استفاده و از فروش ویژه بادام زمینی طعم دار با قیمتی بسیار نازل استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما