قیمت بادام زمینی مخصوص کره گیری روغنی

یکی از مغزهای خوراکی خوش طعم و مقوی که هم به تنهایی قابل مصرف بوده و هم امکان تبدیل آن به فرآورده های دیگر نیز وجود خواهد داشت، بادام زمینی است که در انواع و اقسام مختلف موجود می باشد، از جمله آنها می توان بادام زمینی روغنی را نام برد که نسبت به بادام های معمولی، درصد روغن بیشتری را به همراه داشته و از آن برای تبدیل به فرآورده هایی مانند کره استفاده می نمایند. لازم به ذکر است قیمت قیمت بادام روغنی یا همان بادام زمینی مخصوص کره گیری، بیشتر از بادام های ساده خواهد بود.

<a href=

قیمت بادام زمینی مخصوص کره گیری روغنی” class=”img-responsive aligncenter”>

بادام زمینی مخصوص کره گیری را بشناسید

بادام زمینی مخصوص کره گیری را بشناسید

بادام زمینی را می توان یکی از بهترین و مغذی ترین مواد خوراکی خطاب کرد که امروزه از این محصول، کاربردهای متعددی را به عمل می آورند، شاید تصورتان از این محصول این باشد که بادام را تنها می توان به صورت آجیل استفاده کرد، اما این تصور اشتباه بوده و بادام برای مصارف گسترده دیگر هم کاملاً مناسب به نظر می رسد.
یکی از استفاده هایی که از این مغز به عمل آمده و مربوط به مصارف غیر خوراکی آن خواهد شد، این است که از بادام زمینی، البته از نوع مخصوص آن یعنی بادام روغنی، به منظور تولید کره های روغنی بهره می گیرند.
در حقیقت این محصول حاوی درصد روغن و چربی بیشتری بوده و اگر به ظاهر آنها نگاهی بیندازید، متوجه تفاوتشان با بادام های زمینی معمولی خواهید شد.

به عبارت دیگر می توان اعلام داشت که بادام زمینی روغنی، تبدیل به محصولی مناسب و مخصوص کره گیری شده و از آن کره های روغنی بی نظیری را حاصل می نمایند.
حتماً نام کره بادام زمینی به گوشتان خورده و کاملاً با این محصول آشنایی دارید، این نوع کره از بادام های چرب و روغن دار بدست آمده و البته که چربی های داخل آن همگی سالم و برای بدن ضروری و مفید می باشند.

طرز تهیه کره با بادام زمینی مخصوص کره گیری

طرز تهیه کره با بادام زمینی مخصوص کره گیری همانطور که مستحضر شدید، یکی از فرآورده های بدست آمده از بادام زمینی روغنی که مانند این محصول، طعم و خواصی عالی را در خود گنجانده، کره بادام زمینی می باشد که از کره های چرب و البته مفید برای بدن به شمار می آید، چرا که روغن موجود در آن مربوط به روغن طبیعی بادام بوده و از هیچ چربی مصنوعی و مضری در آن استفاده نشده است.
آنچه که در ادامه راجع به این محصول خواهیم گفت، طرز تهیه کره با بادام زمینی روغنی است که در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ابتدا باید بادام ها را روی فویل آلومینیومی پهن نمود و داخل فر قرار داد تا بو داده شوند، پس از آن باید اقدام به خنک کردن نسبی بادام ها کرد.
  2. اکنون نوبت له کردن بادام ها توسط دستگاه های مخلوط کن یا و میکسر رسیده و این کار تا زمان خمیری و خامه ای شدن کامل بادام ها صورت می گیرد.
  3. بعد از آنکه محتویات مورد نظر بدست آمد، می توان از چاشنی های مختلف مانند نمک، دارچین و … برای اضافه کردن به آن استفاده نمود.
  4. در آخر باید اجازه داد تا مخلوط مورد نظر خنک شود و پس از آن نوبت انتقال دادن آنها به ظرف های شیشه ای جار خواهد بود.

مرکز خرید بادام زمینی اعلا مخصوص کره گیری

مرکز <a href=خرید بادام زمینی اعلا مخصوص کره گیری” class=”img-responsive aligncenter”> اگر به دنبال سفارش عمده بادام زمینی مخصوص کره گیری هستید، می توانید با انتخاب مسیرهای مناسب و مطمئن، بهترین نتایج خرید را نصیب خود ساخته و به رضایت وافرد دست یابید، یکی از برترین مراکز خرید بادام اعلا که بادام های روغنی تازه را تقدیم حضورتان خواهد کرد، مرکز پیش روست.

در اینجا نه تنها به بادام های درجه یک دست خواهید یافت، بلکه می توانید طی مسیری کوتاه تر و با تکیه بر روش های آسان و بی دردسر اقدام به به تهیه این محصول نموده و همچنین از بادام های روغنی قیمت مناسب نیز برخوردار خواهید گشت.
چرا که تمامی محصولات به صورت مستقیم و با نرخ بی واسطه عرضه گردیده و بدین ترتیب در هزینه های خریدتان نیز صرفه جویی می شود و این یعنی یک خرید سودمند و کاملاً مطابق با انتظار!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما