قیمت بادام زمینی صادراتی آستانه

اصولا قیمت بادام زمینی صادراتی آستانه با توجه به کیفیت تولید شده آن تعیین گردیده و آماده صادرات می گردد. با توجه به اینکه این بادام ها از کیفیت و درجه بالایی برخوردار هستند، واضح است که پیشنهاد خرید زیادی از جانب کشور های خارجی به تولید کننده ها داده می شود‌. امروزه نمی توان قیمت ثابتی برای آن تعریف کرد، چون هر روز شاهد نوسانات قیمت ها هستیم و بالا و پایین می شوند.

قیمت <a href=

بادام زمینی صادراتی آستانه” class=”img-responsive aligncenter”>

ویژگی بادام زمینی صادراتی چیست؟

ویژگی بادام زمینی صادراتی چیست؟

بادام زمینی صادراتی باید ویژگی های داشته باشد تا بتواند از گمرک شده و به دست متقاضی برسد، مثلا اینکه اولا کیفیت بالا داشته باشد، یعنی از ویژگی های زیر برخوردار باشد.

  • وقتی میان آن را باز می کنیم اثری از کپک زدگی نبوده و کاملا سالم باشد، گاهی داخل آن لکه های سیاه مشاهده می شود که این نوع بادام ها برای صادرات اصلا مناسب نیستند.
  • راه دوم خوردن مقداری از آن است، با مزه کردن می توان فهمید که بادام ها مزه ی تازگی یا کهنگی داده و برای این کار می توانند مناسب باشند یا بادامی بی کیفیت است.
  • فاکتور بعدی این است که از نظر اندازه همه آنها یک جور باشند، چون در غیر این صورت مشخص می شود که بادام هابا هم مخلوط شده اند.
  • رنگ و روی بادام ها هم می تواند نشان دهنده این باشد که این محصول مرغوب بوده و می تواند برای کشور خارجی صادر گردد و هیچ موردی ندارد.

صادرات بادام زمینی روکشدار به عراق

صادرات <a href=بادام زمینی روکشدار به عراق” class=”img-responsive aligncenter”> امروزه شاهد صادرات بادام زمینی روکشدار به عراق هستیم که بسیار رایج شده و ارز آوری خوبی هم برای کشور به همراه دارد، البته این صادرات ها تابع قوانینی هستند که صادر کننده باید از آن اطلاع داشته باشد و با رعایت کردن آنها بتواند صادرات موفقیت آمیزی داشته باشد.

البته صادر کننده برای اینکه بازار خارجی خود را از دست ندهد، سعی می کند تا جنس ها را همان طور که آنها می خواهند با بسته بندی های جذاب تحویلشان دهد و در واقع کم و کسری نگذارد تا بتواند تجارت خوبی را تجربه کند.

از آنجایی که کشور عراق تمایل زیادی به خرید بادام زمینی ایرانی نشان داه است، می توان فهمید که با صادر کردن آنها هم می توان اعتبار جهانی پیدا کرد و هم سود برد که هر دوی آن برای صادر کننده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

آنها می دانند که محصولات ایرانی تراریخته نیستند و کاملا ارگانیک به عمل می آیند، به خاطر همین خیلی مایل به خرید هستند و سفارش با تناژ بالا می دهند تا این بادام ها را از دست ندهند و برای خود محفوظ نگه دارند.

1

  1. سلام
    اندازه تمام بادام زمینی ها یکسان بود برای اجیل عید سفارش داده بودم که از دیدن کیفیت لذت بردم پیشنهاد میکنم خرید کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما