قیمت انواع بادام زمینی برشته

قیمت انواع بادام زمینی برشته با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و افراد زیادی هستند که تمایل به خرید این کالا به صورت عمده و کلی دارند. بادام زمینی ایرانی به صورت کاملاً ارگانیک و طبیعی تهیه و تولید شده است و توانسته نظر بسیاری از مشتریان و خریداران را در بازار داخلی و بازار بین المللی برای خرید عمده جلب کند.

قیمت انواع بادام زمینی برشته

طرز تهیه پسته شامی تست شده

طرز تهیه پسته شامی تست شده

طرز تهیه پسته شامی تست شده بسیار راحت و آسان می باشد و شما می توانید برای تهیه این محصول بادام ها را در یک ماهیتابه یا کتری بزرگ بریزید سپس با حرارت متوسط آنها را مخلوط کرده و مداوم هم بزنید تا به رنگ قهوه ای سوخته درآیند. همچنین شما می توانید برای انجام این کار از فر استفاده کنید. فر را با حرارت ۱۷۵ درجه سانتیگراد گرم کرده و بادام ها را در قالب فرو ریخته و درون آن قرار دهید و اجازه دهید که مدت زمان 10 الی 15 دقیقه بگذرد تا برشته شود.

برشته کردن بادام زمینی به عطر و طعم آن می افزاید و شما می توانید در انواع کیک ها و غذاهای دیگر استفاده کنید این محصول دارای طعم و مزه بسیار لذیذی بوده و میتواند یک خوراکی مقوی و خوشمزه در طول روز برای شما محسوب شود. شما با استفاده از این کالا می توانید به راحتی تمامی فعالیت های روزانه خود را انجام دهید و میزان انرژی و کالری مورد نیاز بدنتان را به راحتی تامین کنید.

تولیدکنندگان برای تولید این کالا از دستگاه‌های مجهز و مدرن استفاده کرده و در نهایت موفق شده که تمامی نکات بهداشتی و سلامت را در هنگام تهیه و تولید این محصول رعایت کنند و بهترین نوع کالا را با مناسب ترین قیمت ممکن به دست مشتریان و خریداران برساند.

عرضه مستقیم بادام زمینی برشته

عرضه مستقیم بادام زمینی برشته عرضه مستقیم بادام زمینی آستانه اشرفیه سبب شده تا مشتریان و خریداران بتوانند به راحتی این کالا را خریداری و از آن نیز استفاده کنند. همانطور که خود مطلع هستید این واسطه‌ها و دلال‌ ها هستند که با دست به دست شدن کالا سبب افزایش قیمت محصول می شوند و مشتریان و خریداران باید هزینه گزاف و اضافی را برای خرید متحمل شوند.

آنچه که در نگاه اول سبب جذب مشتری می شود کیفیت و مرغوبیت کالا است بنابراین اگر کالایی از کیفیت بالا برخوردار باشد قیمت آن نیز مراتب بیشتر خواهد شد شما باید هزینه بیشتری را برای خرید متحمل شوید. این محصول به صورت بسته بندی شده و فله ای به فروش می‌ رسد و مشتریان و خریداران می‌ توانند با توجه به نیاز خود این محصول را که مد نظر دارند خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما