فروش کلی بادام زمینی ممتاز عمده

فروش کلی بادام زمینی ممتاز عمده با قیمتی بسیار مناسب در بسته بندی مختلف از مراکز پخش اصلی تهیه کنید، همانطور که میدانید بادام زمینی یکی از انواع تنقلات پرطرفدار و مقوی میباشد. آیا میدانید بادام زمینی دارای چه خواصی میباشد؟

فروش کلی بادام زمینی ممتاز عمده

بادام زمینی ممتاز چه میزان کالری دارد؟

بادام زمینی ممتاز چه میزان کالری دارد؟

بادام زمینی یکی از انواع آجیل ها است که به دلیل ارزش غذایی و نقش زیادی که در ارتقا سلامت قلب و عروق دارد مشهور است در ادامه مهمترین فواید بادام زمینی خواهیم پرداخت

محافظت از بدن در برابر سرطان

بادام زمینی حاوی سطح بالایی از پلی فنول ها است که آنتی اکسیدان هستند ، معروف ترین آنها ماده ای است معروف به رسوراترول ، که برای مقابله با رادیکال های آزاد کار می کند و از بسیاری از بیماری ها ، به ویژه سرطان ها محافظت می کند.

با مصرف بادام زمینی سلامت قلب و عروق را ارتقا دهید

بادام زمینی فاقد کلسترول است و مصرف آن که به کاهش سطح کلسترول مضر در بدن کمک می کند ، همچنین روغن بادام زمینی یکی از روغن های مفید برای بیماران قلبی و شریانی است. استرول ها به کلسترول بلعیده شده از غذا متصل می شوند ، که از جذب آن در معده و روده جلوگیری می کند و تقریباً 10 تا 15 درصد به کاهش کلسترول در بدن کمک می کند ، بنابراین احتمال لخته شدن و تصلب شرایین را کاهش می دهد.

محافظت از پوست

مصرف بادام زمینی همچنین پوست را نرم ، لطیف و جوان می کند بادام زمینی خاصیت ضد التهابی در درمان بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما دارد. اسیدهای چرب موجود در بادام زمینی تورم و قرمزی پوست را نیز کاهش می دهد. بادام زمینی حاوی ویتامین E ، روی و منیزیم است که باعث حفظ پوست و مقابله با باکتری های منجر به آکنه می شود. محتوای پروتئین موجود در بادام زمینی همچنین به بازسازی سلول کمک می کند.بادام زمینی حاوی مقدار نسبتاً خوبی از اسیدهای چرب است که اعتقاد بر این است که مقوی مقداری نورون در مغز است. این سلول برای جلوگیری از اختلالات پوستی مختلف مانند چین و چروک به کاهش تغییرات خلقی کمک می کند.

کاهش فشار خون

میزان برخی هورمون ها در بدن ، مانند هورمون آنژیوتانسین، ممکن است بر دیواره رگ ها و عروق تأثیر بگذارد و بر فشار خون در آنها تأثیر بگذارد. رسوراترول که در بادام زمینی یافت می شود، مصرف بادام زمینی تازه سطح هورمون ها را در بدن خنثی می کند که به کاهش فشار خون کمک می کند.

کمک به کاهش وزن

کسانی که رزیم غدایی کاهش وزن دارند میتواند برای میان وعده خود از بادام زمینی استفاده کنند زیرا کالری بادام زمینی بسیار کم میباشد و کسانی که حداقل دو بار در هفته بادام زمینی یا کره بادام زمینی می خورند کمتر دچار چاقی هستند.

بادام زمینی منبع بسیار خوبی از لارژینین ، اسید آمینه ای است که برای درمان طاسی مردانه و تحریک رشد سالم مو بسیار مفید است. همچنین باعث بهبود سلامت دیواره های شریانی می شود و از لخته شدن خون برای بهبود جریان خون جلوگیری می کند. جریان مناسب خون در بدن و مو برای داشتن موهای سالم و قوی ضروری است

راهنمای خرید بادام زمینی ممتاز تازه

راهنمای <a href=خرید بادام زمینی ممتاز تازه” class=”img-responsive aligncenter”> بادام زمینی یکی از پرفروشترین خشکبار در کشور است که علاوه در عرضه در بازارهای داخلی به خارج از کشور نیز صادر میشود، کشت بادام زمینی بیشتر در مناطق معتدل کشور صورت میگیرید، و بیشتر در فروردین کشت میشود ودر مهرماه برداشت میشود. بادام زمینی در اشکال مختلف یافت می شود می توان آنها را نمک ، بو داده خشک ، آب پز و حتی خام مصرف کرد.

بادام زمینی انواع مختلفی دارد

بادام زمینی خام

بادام زمینی شور

بادام زمینی برشته بادام

زمینی برشته شور

که بنا به سلیقه و دائقه افراد بستگی دارد که کام نمونه را انتخاب میکنند مهمترین مسئله در خرید بادام زمینی اطمینان از کیفیت آن است برای شناخت بادام زمینی تازه چند راه وجود دارد، اول آن را بچشید باید طعم خوبی داشته باشد و تلخ نباشد و دوم یکی را از وسط باز کنید و دقت کنید میان کپک یا تار عنکبوت نباشد. اگر بوی آن مرطوب باشد ، آجیل بد است.

شرایط نگهداری بادام زمینی

برخی از شرایط برای نگهداری بادام زمینی وجود دارد که به حفظ محصول در طول زمان کمک می کند:

لازم است که رطوبت کم باشد. اگر اتاق خیلی مرطوب باشد، دانه ها شروع به پوسیدگی می کنند. اما خشکی اتاق برای محصول نیز مضر است. هوا را خنک و مرطوب نگه دارید. اگر برخی از هسته ها شروع به خراب شدن می کنند، باید از غلافهای خوب جدا شوند. دور از نور خورشید نگهداری شود.

بادام زمینی را در مکان تاریکی نگه دارید ، به خصوص اگر بادام زمینی ها برشته نشده باشند. وقتی اتاقی را باز می کنید ، حتی چند ثانیه تابش مستقیم نور خورشید می تواند آن را خراب کند. باید از خورشید جدا شود. بادام زمینی هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید تلخ می شود در جای خنک نگهداری کنید. یخچال یا فریزر یک راه حل عالی خواهد بود.

اگر درجه حرارت زیر انجماد حفظ شود، دانه ها برای بیش از شش ماه ذخیره می شوند. در کنار محصولاتی که بوی تند دارند ، آنها را نگهداری نکنید. دانه ها بوها را به شدت جذب می کنند. به عنوان مثال ، اگر بدام زمینی را در کنار ماهی ذخیره کنید،

اگر بادم زمینی خرد شود ، بیش از دو روز آن را ذخیره نکنید ریرا شروع به آزاد سازی روغن میکند که باعث تلخ شدن محصول می شود.

توزیع کننده بهترین بادام زمینی ممتاز عمده

توزیع کننده بهترین بادام زمینی ممتاز عمده قیمت بادام زمینی با توجه به نوسانات بازار و همچنین کیفیت آن متفاوت است و همانطور که قبلا اشاره کردیم در کشور کشت میشود ولی بادام چینی نیز در بازار موجود است که قیمت آن به نسبت بادام زمینی ایرانی ارزانتر میباشد.

اگر نمتوانید بادام زمینی خوب ومرغوب را تشخیص دهید بهترین کار این است که به مراکز فروش و نمایندگی ها مراجعه کرد و با مشاورانی که در این زمینه تخصص و تجربه دارند مشاوره بگیرید.

سفارش انبوه بادام زمینی ممتاز عمده

سفارش انبوه بادام زمینی ممتاز عمده چنانچه اقدام به خرید بادام زمینی سفارشی را از عمده فروشی ویا کارخانه داشته باشید بسیار بهتر و باصرفه تر است همچنین کارخانه ها بادام زمینی رادر بسته بندی مختلف با پوست و بدون پوست در طمعم های متنوع قرار میدهند البته بادام زمینی با پوست از لحاط طعم باکیفیت تر است وبه دلیل قرارگرفتن پوست بر روی آن بهداشتی تر میباشد.

و همچنین برروی آن برچسب تارج تولید وانقضا را درج مینمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما