فروش مستقیم مغز بادام زمینی به صورت کیلویی

فروش مغز بادام زمینی کیلویی به صوت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود؛ طبیعتاً در این حالت قیمت محصول، مناسب تر خواهد بود؛ به خصوص برای کسانی که قصد خرید عمده بادام زمینی را دارند؛ بادام زمینی را می توان به عنوان یکی از مهم ترین محصولات بازار آجیل و خشکبار معرفی نمود؛ این خوراکی خوشمزه، ارزش غذایی شبیه به گردو داشته و به اشکال گوناگون مورد مصرف قرار می گیرد.

فروش مستقیم مغز بادام زمینی به صورت کیلویی

نکاتی که باید درباره بادام زمینی بدانید

نکاتی که باید درباره بادام زمینی بدانید

از نظر گیاه شناسی، می توان بادام زمینی را نوعی گیاه بوته ای و یک ساله معرفی نمود که ارتفاع آن گاهی به 50 سانتی متر نیز می رسد؛ میوه این گیاه، درون پوسته ای نسبتاً نازک قرار داشته؛ فوق العاده خوشمزه و مغذی است.

از نظر ارزش غذایی، بادام زمینی سرشار از پروتئین و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدون می باشد؛ به علاوه یک ماده خوراکی نسبتاً پر کالری و در عین حال سالم است.
در ادامه به برخی از مواد مغذی موجود در بادام زمینی اشاره می کنیم:

  • پتاسیم
  • فسفر
  • اسید فولیک
  • فیبر
  • ویتامین ای
  • سدیم
  • چربی مفید و کربوهیدرات

در ادامه معرفی بادام زمینی باید بیان کرد که همانند هر خوراکی گیاهی دیگری، بادام زمینی نیز دارای تنوع گونه ای می باشد؛ این محصول با اسامی مختلفی مثل بادام زمینی ارگانیک، بادام زمینی کره گیری و مواردی از این قبیل به فروش می رسد.

انواع بادام زمینی را می توان به عنوان آجیل و تنقلات یا میان وعده ای مقوی مصرف نمود؛ همچنین از این دانه گیاهی مفید جهت کره گیری و روغن گیری استفاده می کنند؛ شایان ذکر است که کره بادام زمینی، طعم بی نظیری داشته و سالم ترین نوع کره به شمار می رود.

عرضه کنندگان مغز بادام زمینی کیلویی

عرضه کنندگان مغز بادام زمینی کیلویی عرضه کنندگان مغز بادام زمینی کیلویی، این محصول را با کیفیت مطلوبی به فروش می رسانند؛ چرا که کیفیت هر ماده غذایی، بیشترین تاثیر را بر رضایت مشتریان و افزایش میزان فروش دارد.

لازم به ذکر است که عرضه بادام زمینی به صورت کیلویی، بسیار رایج بوده و با قیمت نسبتاً مناسبی انجام می شود. به علت محبوبیت زیاد این ماده خوراکی، کلیه خرده فروشان آجیل و خشکبار، همچنین برخی سوپرمارکت ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی، بادام زمینی کیلویی را با حجم بالایی سفارش می دهند.

به طور کلی عرضه کنندگان مغز بادام زمینی کیلویی به صورت گسترده ای فعالیت کرده و روز به روز بر رونق کار آنها افزوده می شود. هر چند که افراد زیادی بادام زمینی را به خاطر طعم منحصر به فرد آن خریداری می کنند؛ اما بدون شک یکی از مهم ترین دلایل پرمصرف بودن آن، خواص این بادام است؛ به عنوان مثال می توان به خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی بادام زمینی اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما