فروش مستقیم بادام زمینی درجه یک

بادام زمینی درجه یک یا همان پسته شامی،نام بوته و میوه ای است ک در اصل بومی آمریکای جنوبی و برزیل است و از این منطقه ب مناطق دیگر جهان نیز صادر میگردد.البته این گیاه نوعی آجیل،با ارزش غذایی نسبتا بالا است ک برای سلامتی نیز بسیار مفید است.از بادام زمینی های نامرغوبی ک برای پذیرایی ب کار نمی آیند،در تولید روغن بادام،دانه و علوفه ی دامی استفاده میشوند؛ ما در این مجموعه ب صادرات بادام زمینی مرغوب و درجه یک پرداخته ایم.

فروش مستقیم بادام زمینی درجه یک

خواص بادام زمینی در دوره بارداری

خواص بادام زمینی در دوره بارداری

بادام زمینی تازه همانند بسیاری از خوراکی ها از نظر کیفی به دو نوع مرغوب و نامرغوب دسته بندی می شود که مرغوبیت آنها بستگی به عواملی دارد: یکی از آسان ترین و در دسترس ترین این روش ها چشیدن بادام زمینی است؛ بادام زمینی هایی که کهنه یا نامرغوب باشند. تقریبا مزه ی بیات می دهند. یکی دیگر از راه های شناختن بادام‌زمینی های مرغوب آن است که، دانه آن را از وسط نصف کرده و به وسط آن دقت کرد، که مبادا دارای کپک زدگی خرابی یا پوکی باشد.

البته برای اینکه بادام زمینی از ابتدا درست کشت شوند، باید خاکی شنی و دارای کود زیاد و مخلوطی از خاک و ماسه باشد تا به درستی کشت شود و محصول خوبی بدهد. از عوامل موثر دیگر آن است که نور زیاد و مناسبی داشته باشند.

خاک انها همواره دارای رطوبت باشد ولی خیس نشود .دمای محل آنها باید بین ۲۲ تا ۲۵ درجه باشد. البته کمترین دما برای جوانه زدن آن ۱۰ درجه سانتیگراد است. برای اینکه گیاه به خوبی خودش شود ابتدا آن را به مدت یک ماه در یک محل خشک آویزان کنید.

و یک تا دو هفته گیاه را در محل گرم و خشک قرار دهید. برای دو هفته بعد دانه ها را از گیاه جدا کنید و آنها را در همان محل گرم و خشک قرار دهید. برای بو دادن این گیاه باید آن را در دمای۱۷۷ درجه سانتیگراد به مدت ۲۰ دقیقه در یک آون قرار دهید. اگر بخواهید آنها را ذخیره کنید باید آنها را در پوسته خود را حفظ کرده تا بتوان به مدت ۶ ماه بدون آسیب در یخچال نگهداری شوند.

عرضه کنندگان بی واسطه بادام زمینی درجه یک

عرضه کنندگان بی واسطه بادام زمینی درجه یک فروشگاه های زیادی برای توزیع بادام زمینی نمکی وجود دارد. اما با توجه به اینکه نمی‌توان از سالم بودن و مرغوب بودن آن اطمینان پیدا کرد. باید به دنبال مرکزی باشیم ، که این اجیل را با کیفیت خوب به دست مشتری بدهند؛

به خصوص که بعضی افراد به خاطر اینکه کهنه بودن یا نبودن آنها را مخفی کنند ، از طعم دهنده‌هایی استفاده میکنند. اما اگر می‌خواهید اطمینان کامل از مرغوب بودن این اجیل پیدا کنید. ما این اطمینان خاطر را به شما می دهیم و البته می توانید بدون هیچ واسطه‌ای این محصول را از سایت ما با مرغوبیت بالا و کیفیت درجه یک خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما