فروش مستقیم بادام زمینی برشته ممتاز

حتما شنیده اید که بادام زمینی برشته نیز مانند نمونه خام آن حاوی مقادیر زیادی پروتئین و روغن گیاهی است. حال این سوال پیش می آید که میزان مواد مغذی موجود در این نوع بادام زمینی چقدر است و تاثیر آن در تامین انرژی روزانه به ویژه برای بانوان چقدر است؟ با توجه به تاکید کارشناسان به مصرف مداوم این دانه های گیاهی خوش طعم ضمن بررسی این موضوع، چگونگی خرید مستقیم انواع بادام زمینی ممتاز از مراکز فروش مستقیم را آنالیز می کنیم.فروش مستقیم بادام زمینی برشته ممتاز

مواد مغذی موجود در بادام زمینی برشته

مواد مغذی موجود در بادام زمینی برشته

بادام زمینی گیاهی بومی از کشورهای آمریکای جنوبی است که به راحتی در مناطق بارانی و با آب و هوای معتدل رشد می کند. این گیاه هر ساله در فصل بهار میوه هایی حباب مانند می دهد که مغز داخل آن بسیار خوش طعم و حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی است.
در ایران نیز کشت و تولید این محصول به ویژه در آستانه اشرفیه قدمت چندین ساله دارد. البته با توجه به بالا بودن میزان تقاضا برای خرید آن، شاهد روند واردات بادام زمینی از کشورهای دیگر نیز هستیم.
مواد مغذی موجود در بادام زمینی ممتاز و ارگانیک شامل دسته های کلی از ریز مغذی ها، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها و چربی های غیر اشباع می شود. در هر 100 گرم بادام زمینی برشته حدود 16 گرم کربوهیدرات، 49 گرم چربی و 25 گرم پروتئین وجود دارد. انواع ویتامین های گروه ب و ویتامین آ به همراه کلسیم و فسفر نیز در ترکیبات این محصول وجود دارند.
باید خاطر نشان کنیم که میزان مواد مغذی بادام زمینی برشته با نوع خام آن برابر می کند. به همین علت تهیه نمونه های فرآوری شده و مصرف آنها نیز به همان مقدار نوع خام برای بدن شما مفید خواهد بود.

مقدار مصرف روزانه بادام زمینی برشته برای بانوان

مقدار مصرف روزانه بادام زمینی برشته برای بانوان مقدار مصرف روزانه بادام زمینی برای هر فرد متناسب با نوع نیاز و همچنین طبع مزاج او فرق می کند. همین ابتدا باید اشاره کنیم که در کشورهای آمریکایی و اروپایی مصرف بادام زمینی به صورت خام چندان رواج ندارد. چرا که حجم قابل توجه ای از این محصول برای تهیه کره بادام زمینی مصرف می شود.
استفاده بادام زمینی برشته شده در این کشورها به مراتب بیشتر از ایران است. اگر قصد گنجاندن این دانه روغنی در برنامه غذایی خود را دارید، باید به مواردی مانند نوع بادام زمینی، میزان استاندارد مصرف و خطرات احتمالی مصرف بیش از اندازه آن نیز توجه کنید.

به طور کلی برخی از استانداردهای مقدار مصرف بادام زمینی متناسب با هدفی که دارید عبارتند از:

  • کاهش وزن: اگر قصد مصرف بادام زمینی با هدف کاهش وزن را دارید، به مدت هشت هفته و روزانه حدود 100 گرم بادام زمینی بخورید.
  • تامین آهن خون: این مورد در بانوان بسیار رایج است که باید طولانی مدت مصرف گردد. به همین علت روزانه فقط ده عدد بادام زمینی مصرف شود.
  • تامین انرژی روزانه: ورزشکاران می توانند قبل از تمرینات ورزشی حدود ده تا بیست دانه بادام زمینی برشته یا خام مصرف کنند.
  • تامین قوای جسمی: بانوان در دوران پریودی برای تامین انرژی از دست رفته می توانند انواع بادام زمینی را به صورت روزانه تا ده روز مصرف کنند.

عرضه کننده بادام زمینی برشته صادراتی

عرضه کننده بادام زمینی برشته صادراتی عرضه بادام برشته صادراتی در بازار داخلی با چالش های زیادی همراه است. در برخی از فصول سال کمبود این محصول سبب افزایش قیمت ها و به دنبال آن عدم تامین به موقع برای صادر کنندگان می شود.
همچنین هزینه های تولید سالیانه و فرآوری بادام زمینی، افزایش قیمت هر کیلو از این محصول را به دنبال دارد. به همین علت فعالین بازار باید به صورت مستمر از نوسانات بازار بادام زمینی، میزان عرضه و حجم تقاضا برای خرید در استان های مختلف آگاه باشند.
برای این منظور و با هدف آنالیز بازار داخلی و فراهم کردن شرایط صادراتی، نمایندگان فروش بادام صادراتی این مرکز آماده همکاری با عرضه کنندگان و شرکت های فعال در سراسر کشور هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما